Viikon sisällä viisi eri seksikumppania
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Muutaman kerran sain hyvän mielen, suurin osa oli paskoja.
-apJos kerran paneskelet tuntemattomien kanssa ja moraalisi on ilmeisen rappeutunut, niin miksi et ota maksua?
Tässä kuviossa taisi olla viisi muutakin, jotka ovat ihan ilmaiseksi paneskelleet tuntemattoman kanssa.
Ne viisi eivät kirjoita tänne ja he eivät välttämättä ole paneskelleet viiden eri ihmisen kanssa.Sitäpaitsi harvempi nainen etsii maksullista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apJos kerran paneskelet tuntemattomien kanssa ja moraalisi on ilmeisen rappeutunut, niin miksi et ota maksua?
Tässä kuviossa taisi olla viisi muutakin, jotka ovat ihan ilmaiseksi paneskelleet tuntemattoman kanssa.
Ne viisi eivät kirjoita tänne ja he eivät välttämättä ole paneskelleet viiden eri ihmisen kanssa.Sitäpaitsi harvempi nainen etsii maksullista seuraa.
Niin. Mikähän siinä tosiaan on, että nainen on irtosuhteessa huo*a, mutta mies vain, noh, mies.
En osaa olla mitään mieltä. Toivottavasti oli edes suurimmalla osalla kertaa tyydyttvää ja nautinnollista. Mutta myös ehkäisy kunnossa. Vertailun vuoksi voin kertoa, että minulla ei viimeisen kymmenen vuoden aikana ole ollut yhtä montaa eri seksikumppania. En usko määrän korvaavan laatua tässä, mutta kukin tyylillään. Se mikä nyt, ehkä hieman kaivelee on, että juuri nyt kun tekisi itseäni mieli, niin ei ole ketään jolla olisi sama tuntemus minua kohtaan. Olen juuri nyt myös liian laiska, että lähtisin sunnuntai -illan päätteeksi etsimään ketään, tähän vierelleni. - - Hyvin monta asiaa voin jakaa ja iloita yhdessä sekä samaa että eri sukupuolta olevien ystävieni ja perheeni kanssa, mutta en kuitenkaan aivan kaikkea.
Mistä sä löydät nää panot? Missä tapaat heidät? Panetteko ensi tapaamisella?
Mä en kyllä usko et 5 viikon sisällä, mut ihan sama. Tietty jos työkseen touhuaa voihan olla vaikka 5-päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ajatellaan, että ap on perinyt heiltä kymppitonnin per laaki ja miehet saman verran ap:lta. Kaikki ovat sujut ja ap onkin oikein luksustason vosu.
Vierailija kirjoitti:
En osaa olla mitään mieltä. Toivottavasti oli edes suurimmalla osalla kertaa tyydyttvää ja nautinnollista. Mutta myös ehkäisy kunnossa. Vertailun vuoksi voin kertoa, että minulla ei viimeisen kymmenen vuoden aikana ole ollut yhtä montaa eri seksikumppania. En usko määrän korvaavan laatua tässä, mutta kukin tyylillään. Se mikä nyt, ehkä hieman kaivelee on, että juuri nyt kun tekisi itseäni mieli, niin ei ole ketään jolla olisi sama tuntemus minua kohtaan. Olen juuri nyt myös liian laiska, että lähtisin sunnuntai -illan päätteeksi etsimään ketään, tähän vierelleni. - - Hyvin monta asiaa voin jakaa ja iloita yhdessä sekä samaa että eri sukupuolta olevien ystävieni ja perheeni kanssa, mutta en kuitenkaan aivan kaikkea.
Olen samaa mieltä täysin. EI määrä korvaa laatua. Mulle riittäisi se yksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko et 5 viikon sisällä, mut ihan sama. Tietty jos työkseen touhuaa voihan olla vaikka 5-päivässä.
Viikossa on seitsemän iltaa kuitenkin. Netistä niitä bongaa. Tarjokkaita kyllä riittää.
-ap
"Olen samaa mieltä täysin. EI määrä korvaa laatua. Mulle riittäisi se yksi. -ap "
Kukaan ei ole täydellinen ja sinulla vain tarjoitui liian monta potenttiaalista. Valitseminen on joskus vaikeaa ja miksei maistaa kaikkia jos oma fyysinen että henkinen kunto (/moraali) kestävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikossa on seitsemän iltaa kuitenkin. Netistä niitä bongaa. Tarjokkaita kyllä riittää.
-ap
Naisille riittää miehille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mut aattele miten kiva mä olin kun nyt 5 miestä sai hyvän mielen :)
-ap
En ole koko elämässäni harrastanut viiden ihmisen kanssa seksiä ja olen kumminkin ollut sinkku koko elämäni. Pitäis varmaan tehdä jotain tälle tilanteelle.
M28
Kukin tyylillään. Jos on sinkku, on mielestäni ihan ok, vaikka olisi enemmänkin partnereita viikossa. Ja jos itse nautit, niin anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mut aattele miten kiva mä olin kun nyt 5 miestä sai hyvän mielen :)
-ap
Paha mieli vaan tulee yhden kerran sähellyksestä.
-30
Ilman ekaa kertaa ei voi tulla sitä tokaa. Ei se eka kertakaan välttämättä ole sähellystä
-ap
"Mut aattele miten kiva mä olin kun nyt 5 miestä sai hyvän mielen :)" - -ap
Niin. Ja ajattele,ketään miestä ei jälkeen päin varmaankin harmita että harrasti seksiä sinun kanssasi, eikä teillä kehittynyt jutusta sen kummempaa... Vaan, mitä jos joku miehistä olisi käynyt hankalaksi ja vaatinut saada lisää... Toisaalta salaa ehkä hieman ihailen ihmisiä joille seksin päätymiseen ei tarvita kovin kummoisia mutkia ja kierroksia tehdä, koska jskus pelkään tai ainankin ajattelen, että oma estoisuuteni karkoittaa kaikki ne, joita pitäisin itse potenttiaalisena. - Ei vain ole tullut vielä ketään niin hyvää ja erinomaista vastaan, että olisin ollut heti valmis, enkä kyllä erinomaien usein vielä toisella tai kolmannella kerralla. Mutta en moralisio, kun en edes osaa selittää itselleni saati muille, miksi olen niin "estoinen." - Vai onko syy ollut aina minussa, koska mielestäni "seksiin ryhtymisessä" tarvitaan molemmilta riittävää halua ja kiinnostusta. - pelkkä toisen halu ei yksin riitä
Mulla vaan neljä eri naista viikossa. Tosin maksoin kolmelle.
M30
Tai ehkä niitä kyrsii, kun itse ovat saaneet viikon sisällä vain yhdeltä, ja siltäkin herpeksen.