Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon sisällä viisi eri seksikumppania

Vierailija
04.09.2016 |

mitä mieltä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana palsta. Tieto, että ap on käyttänyt ehkäisyä, sai välittömästi kolme alapeukkua eikä yhtään yläpeukkua. Ovatko alapeukuttajat pahoillaan syntymättä jäävän vauvan puolesta?

Jos niitä harmitti kun miehet ei saaneet paljaalla kun se tuntuu kuitenkin paremmalta? :D

-ap

Tai ehkä niitä kyrsii, kun itse ovat saaneet viikon sisällä vain yhdeltä, ja siltäkin herpeksen.

Vierailija
22/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Muutaman kerran sain hyvän mielen, suurin osa oli paskoja.

-ap

Jos kerran paneskelet tuntemattomien kanssa ja moraalisi on ilmeisen rappeutunut, niin miksi et ota maksua?

Tässä kuviossa taisi olla viisi muutakin, jotka ovat ihan ilmaiseksi paneskelleet tuntemattoman kanssa.

Ne viisi eivät kirjoita tänne ja he eivät välttämättä ole paneskelleet viiden eri ihmisen kanssa.Sitäpaitsi harvempi nainen etsii maksullista seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos kerran paneskelet tuntemattomien kanssa ja moraalisi on ilmeisen rappeutunut, niin miksi et ota maksua?

Tässä kuviossa taisi olla viisi muutakin, jotka ovat ihan ilmaiseksi paneskelleet tuntemattoman kanssa.

Ne viisi eivät kirjoita tänne ja he eivät välttämättä ole paneskelleet viiden eri ihmisen kanssa.Sitäpaitsi harvempi nainen etsii maksullista seuraa.

Niin. Mikähän siinä tosiaan on, että nainen on irtosuhteessa huo*a, mutta mies vain, noh, mies.

Vierailija
24/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla mitään mieltä.  Toivottavasti oli edes suurimmalla osalla kertaa tyydyttvää ja nautinnollista. Mutta myös ehkäisy kunnossa. Vertailun vuoksi voin kertoa, että minulla ei viimeisen kymmenen vuoden aikana ole ollut yhtä montaa eri seksikumppania. En usko määrän korvaavan laatua tässä, mutta kukin tyylillään. Se mikä nyt, ehkä hieman kaivelee on, että juuri nyt kun tekisi itseäni mieli, niin ei ole ketään jolla olisi sama tuntemus minua kohtaan.  Olen juuri nyt myös liian laiska, että lähtisin sunnuntai -illan päätteeksi etsimään ketään, tähän vierelleni.  - - Hyvin monta asiaa voin jakaa ja iloita yhdessä sekä samaa että eri sukupuolta olevien ystävieni ja perheeni kanssa, mutta en kuitenkaan aivan kaikkea. 

Vierailija
25/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä löydät nää panot? Missä tapaat heidät? Panetteko ensi tapaamisella?

Mä en kyllä usko et 5 viikon sisällä, mut ihan sama. Tietty jos työkseen touhuaa voihan olla vaikka 5-päivässä.

Vierailija
26/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No jos ajatellaan, että ap on perinyt heiltä kymppitonnin per laaki ja miehet saman verran ap:lta. Kaikki ovat sujut ja ap onkin oikein luksustason vosu.

Vierailija
27/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa olla mitään mieltä.  Toivottavasti oli edes suurimmalla osalla kertaa tyydyttvää ja nautinnollista. Mutta myös ehkäisy kunnossa. Vertailun vuoksi voin kertoa, että minulla ei viimeisen kymmenen vuoden aikana ole ollut yhtä montaa eri seksikumppania. En usko määrän korvaavan laatua tässä, mutta kukin tyylillään. Se mikä nyt, ehkä hieman kaivelee on, että juuri nyt kun tekisi itseäni mieli, niin ei ole ketään jolla olisi sama tuntemus minua kohtaan.  Olen juuri nyt myös liian laiska, että lähtisin sunnuntai -illan päätteeksi etsimään ketään, tähän vierelleni.  - - Hyvin monta asiaa voin jakaa ja iloita yhdessä sekä samaa että eri sukupuolta olevien ystävieni ja perheeni kanssa, mutta en kuitenkaan aivan kaikkea. 

Olen samaa mieltä täysin. EI määrä korvaa laatua. Mulle riittäisi se yksi. 

-ap

Vierailija
28/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko et 5 viikon sisällä, mut ihan sama. Tietty jos työkseen touhuaa voihan olla vaikka 5-päivässä.

Viikossa on seitsemän iltaa kuitenkin. Netistä niitä bongaa. Tarjokkaita kyllä riittää. 

-ap

Vierailija
29/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen samaa mieltä täysin. EI määrä korvaa laatua. Mulle riittäisi se yksi. -ap "

Kukaan ei ole täydellinen ja sinulla vain tarjoitui liian monta potenttiaalista. Valitseminen on joskus vaikeaa ja miksei maistaa kaikkia jos  oma fyysinen että henkinen kunto (/moraali) kestävät.

Vierailija
30/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikossa on seitsemän iltaa kuitenkin. Netistä niitä bongaa. Tarjokkaita kyllä riittää. 

-ap

Naisille riittää miehille ei.

Vierailija
31/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mut aattele miten kiva mä olin kun nyt 5 miestä sai hyvän mielen :)

-ap

Vierailija
32/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko elämässäni harrastanut viiden ihmisen kanssa seksiä ja olen kumminkin ollut sinkku koko elämäni. Pitäis varmaan tehdä jotain tälle tilanteelle.

M28

Vierailija
33/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. Jos on sinkku, on mielestäni ihan ok, vaikka olisi enemmänkin partnereita viikossa. Ja jos itse nautit, niin anna palaa.

Vierailija
34/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mut aattele miten kiva mä olin kun nyt 5 miestä sai hyvän mielen :)

-ap

Paha mieli vaan tulee yhden kerran sähellyksestä.

-30

Vierailija
35/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ekaa kertaa ei voi tulla sitä tokaa. Ei se eka kertakaan välttämättä ole sähellystä

-ap

Vierailija
36/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mut aattele miten kiva mä olin kun nyt 5 miestä sai hyvän mielen :)"  - -ap

Niin. Ja ajattele,ketään miestä ei jälkeen päin varmaankin  harmita että harrasti seksiä sinun kanssasi, eikä teillä kehittynyt jutusta sen kummempaa... Vaan, mitä jos joku miehistä olisi käynyt hankalaksi ja vaatinut saada lisää... Toisaalta salaa ehkä hieman ihailen ihmisiä joille seksin päätymiseen ei tarvita kovin kummoisia mutkia ja kierroksia tehdä, koska jskus pelkään tai ainankin ajattelen, että oma estoisuuteni karkoittaa kaikki ne, joita pitäisin itse potenttiaalisena. - Ei vain ole tullut vielä ketään niin hyvää ja erinomaista vastaan, että olisin ollut heti valmis, enkä kyllä erinomaien usein vielä toisella tai kolmannella kerralla. Mutta en moralisio, kun en edes osaa selittää itselleni saati muille, miksi olen niin "estoinen."  - Vai onko syy ollut aina minussa, koska mielestäni "seksiin ryhtymisessä" tarvitaan molemmilta riittävää halua ja kiinnostusta. - pelkkä toisen halu ei yksin riitä 

Vierailija
37/37 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan neljä eri naista viikossa. Tosin maksoin kolmelle.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi