Viikon sisällä viisi eri seksikumppania
Kommentit (37)
En yhtään. Muutaman kerran sain hyvän mielen, suurin osa oli paskoja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko hpv-rokotteet otettu?
ei kai se mitään enää auta jos seksielämää on kuitenkin takana 20 vuotta. Papakokeeseen vois tietty mennä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti käytit ehkäisyä.
Heh :D Siinä oliskin isyyttä selvittäminen :D. Joo kumia käytettiin tietenkin ja itselläni myös hormonikierukka
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kävisin tutkittavana.
Mitä tutkituttaisit? :D. Pään? Mä haluaisin jonkun vakituisen seksikumppanin, mutta näköjään tää "haastatteluosuus" on vaikea.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, että olet nainen.
Hyvin veikattu kun miehille ei laiteta hormonikierukkaa eikä oteta papakoetta :D
-ap
Mitä mieltä itse olet? Sillä kai nyt enemmän on merkitystä. Kannattiko, vaikka suurin osa huonoja kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä itse olet? Sillä kai nyt enemmän on merkitystä. Kannattiko, vaikka suurin osa huonoja kokemuksia?
Eihän ne huonot tietysti olis kannattaneet näin jälkikäteen, mutta mistä sitä olis voinut tietää etukäteen? Jos eka olis ollut hyvä niin seuraavia ei olisi tullut.
-ap
Ihana palsta. Tieto, että ap on käyttänyt ehkäisyä, sai välittömästi kolme alapeukkua eikä yhtään yläpeukkua. Ovatko alapeukuttajat pahoillaan syntymättä jäävän vauvan puolesta?
Sun kaltaisilla naisilla on ihan oma nimityskin...
Vierailija kirjoitti:
Ihana palsta. Tieto, että ap on käyttänyt ehkäisyä, sai välittömästi kolme alapeukkua eikä yhtään yläpeukkua. Ovatko alapeukuttajat pahoillaan syntymättä jäävän vauvan puolesta?
Jos niitä harmitti kun miehet ei saaneet paljaalla kun se tuntuu kuitenkin paremmalta? :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos kerran paneskelet tuntemattomien kanssa ja moraalisi on ilmeisen rappeutunut, niin miksi et ota maksua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos kerran paneskelet tuntemattomien kanssa ja moraalisi on ilmeisen rappeutunut, niin miksi et ota maksua?
En mä enää ole viitsinyt sitä tehdä. Ei semmoset miehet käy maksullisissa jollainen nyt on hakusessa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tässä kuviossa taisi olla viisi muutakin, jotka ovat ihan ilmaiseksi paneskelleet tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi en? Kaipaan seksiä ja olen sinkku. Joten miksi en? Onko joku aikaraja milloin sinkku saa ottaa uuden seksikumppanin?
-ap
Paljonko tienasit?