Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni nainen täältä ymmärtää jos sanon: "USAn pitäisi käyttää SI-järjestelmää"

Vierailija
04.09.2016 |

Noniin feministit, hyökätkää minuun.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin feministit, hyökätkää minuun.

In your dreams...

Vierailija
62/68 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:llä voi otsikko olla kieliopillisesti lähes oikein (yksi välimerkki puuttuu), kun muutoin äidinkielentaito vaikuttaa varsin puutteelliselta? Kopioit otsikoln jostain, tunnusta pois! Ymmärrätkö itse mitä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että olen hieman hölmö, mutta olen vain tyhmä kotiäiti... oletin että kaikille SI-järjestelmä on aivan päivänselvä asia. Ei kai pitäisi olettaa, että kaikki ihmiset ovat kiinnostuneita samanlaisista asioista kuin itse olen.

Vierailija
64/68 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin ennemmin että Iso-Britannia adoptoisi sen kokonaan, mutten ainakaan enää pidättele hengitystäni.

Vierailija
65/68 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:llä voi otsikko olla kieliopillisesti lähes oikein (yksi välimerkki puuttuu), kun muutoin äidinkielentaito vaikuttaa varsin puutteelliselta? Kopioit otsikoln jostain, tunnusta pois! Ymmärrätkö itse mitä se tarkoittaa?

En kopioinut. En tajuu pointtiis.

Vierailija
66/68 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täälläkään käytetä SI - jäerjestelmää. Kaloreita lasketaan edelleen...

Vierailija
67/68 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi että olen hieman hölmö, mutta olen vain tyhmä kotiäiti... oletin että kaikille SI-järjestelmä on aivan päivänselvä asia. Ei kai pitäisi olettaa, että kaikki ihmiset ovat kiinnostuneita samanlaisista asioista kuin itse olen.

Älä oleta. Tiedä.

t. ap

Vierailija
68/68 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi kuvittelet kirjoittelusi tällä palstalla saavan USA:n vaihtamaan SI-järjestelmään.