Kuinka moni nainen täältä ymmärtää jos sanon: "USAn pitäisi käyttää SI-järjestelmää"
Kommentit (68)
Miten ap:llä voi otsikko olla kieliopillisesti lähes oikein (yksi välimerkki puuttuu), kun muutoin äidinkielentaito vaikuttaa varsin puutteelliselta? Kopioit otsikoln jostain, tunnusta pois! Ymmärrätkö itse mitä se tarkoittaa?
Anteeksi että olen hieman hölmö, mutta olen vain tyhmä kotiäiti... oletin että kaikille SI-järjestelmä on aivan päivänselvä asia. Ei kai pitäisi olettaa, että kaikki ihmiset ovat kiinnostuneita samanlaisista asioista kuin itse olen.
Minä toivoisin ennemmin että Iso-Britannia adoptoisi sen kokonaan, mutten ainakaan enää pidättele hengitystäni.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap:llä voi otsikko olla kieliopillisesti lähes oikein (yksi välimerkki puuttuu), kun muutoin äidinkielentaito vaikuttaa varsin puutteelliselta? Kopioit otsikoln jostain, tunnusta pois! Ymmärrätkö itse mitä se tarkoittaa?
En kopioinut. En tajuu pointtiis.
Eihän täälläkään käytetä SI - jäerjestelmää. Kaloreita lasketaan edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että olen hieman hölmö, mutta olen vain tyhmä kotiäiti... oletin että kaikille SI-järjestelmä on aivan päivänselvä asia. Ei kai pitäisi olettaa, että kaikki ihmiset ovat kiinnostuneita samanlaisista asioista kuin itse olen.
Älä oleta. Tiedä.
t. ap
Minä en ymmärrä, miksi kuvittelet kirjoittelusi tällä palstalla saavan USA:n vaihtamaan SI-järjestelmään.
In your dreams...