Kuinka moni nainen täältä ymmärtää jos sanon: "USAn pitäisi käyttää SI-järjestelmää"
Kommentit (68)
Ai täh miks niitten pitäis puhua espanjaa?
Minä :) t. Pitkä fysiikka laudatur
Mitä feminismillä on tekmistä sen kanssa, tietääkö jotain senteistä ja tuumista. Pönttö aloitus.
Sinun pitäisi alkaa käyttää kielioppia. Kuka tampio sanoo 'hyökätkää minuun'?
Varmaan jokainen, joka on joskus ollut hereillä peruskoulussa. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi alkaa käyttää kielioppia. Kuka tampio sanoo 'hyökätkää minuun'?
Homoseksuaali, joka toivoo penetraatiota perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Onko joku DI-opiskelija saanut pakit naiselta? :D
T. NAISlääkäri
Keneltä saisin T3-lääkityksen. Kokeiluksi.
t. ap
Aika moni luultavasti. Itsestäsi teet nolon, kun yrität päteä :D
Enpä tiennyt, piti luntata mikä on SI-järjestelmä. Metrijärjestelmästä puhutaan yleensä.
So?
YTM ja ammatiltaan ulkomaantoimittaja
No niinhän niiden pitäisi, mutta niin se pitäisi olla Vimpelissäkin viinakauppa, vaan eipä ole.
Tsiisus. Kommentoi olettavat, että pidän naisia idiootteina. En minäkään saatana tiedä mitä hyötyä hoitoaineesta on hiuksille, oonko nyt joku vammanen.
t. ap
Pitäisihän niiden. SI on huomattavasti loogisempi ja universaalisti käyttökelpoisempi kuin sekalaiset historialliset yksiköt. Mutta kukin taaplaa tavallaan.
Minun pitää tunnustaa, että piti ihan googlettaa si-järjestelmä. :D Tiedän kyllä, mikä on si-järjestelmä, mutta aloituksesta päättelin, että tässä tarkoitetaan jotain muuta, kun oletettiin, että naiset eivät tätä voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä feminismillä on tekmistä sen kanssa, tietääkö jotain senteistä ja tuumista. Pönttö aloitus.
Hänen iskurepliikkinsä on 'Mitä mieltä olet siitä, että Yhdysvalloissa ei käytetä SI-järjestelmää?' Tarkoituksena on osoittaa että hän on vähän niinkuin insinöörimäinen mies, jolla on laaja sivistys.
Minä.
T: ainut fysiikan kurssi lukiossa kutonen
Tarkoitatko metristä järjestelmää? Tai muita Suomessa käytettäviä mittayksikköjä? Jos et niin en tiennyt. Et säkään kaikkea mun sanomaani ymmärtäis, eli eipä tuo mua hetkauta, jos tiedät jotain, mitä itse en.
Onko joku DI-opiskelija saanut pakit naiselta? :D
T. NAISlääkäri