20-25- vuotiaat naiset, millainen elämäntilanne teillä on? :)
Kommentit (137)
Valmistun keväällä AMKsta, teen koulun ohella töitä, olen naimisissa, asun asokämpässä, löytyy koiria, harrastan lenkkeilyä...
Semmosta. Kivaa elämää! :)
Välivuosi ja haen toista kertaa opiskelemaan. Parisuhteessa olen ja tulevaisuudessa haaveena muuttaa ulkomaille.
Täytän pian 21, olen juuri aloittanut yliopisto-opinnot ja teen ohella osa-aikatyötä. Asun kämppiksen kanssa ja olen sinkku.
Olen sinkku ja asun yksin. Opiskelen 4. vuotta yliopistossa, mutta aloitin nyt syksyllä vielä uuden tutkinto-ohjelman, eli periaatteessa olen myös 1. vuoden opiskelija. Vapaa-aikaa on mukavasti, rahaa ei niinkään. Teen silloin tällöin työvuoroja.
21v sinkku tradenomiopiskelija, tokaa vuotta opiskelen. Lähdössä vaihto-opiskelemaan viikon päästä puoleksi vuodeksi. Opintojen ohella käyn töissä ja asun yksin. Harrastuksiin kuuluu kokkailu ja kuntosalilla käyminen, Netflixiä tulee kulutettua liikaa. Ja palstailua :D
25-vuotias olen. Alkuvuodesta valmistuin amk:sta ja olen koulutustani vastaavassa työssä. Asun vuokralla avopuolisoni kanssa ja olen seitsemännellä kuulla raskaana. Äitiysloman alkua odotellessa!
Tavoitteena päästä nyt syksyn haussa AMK:hon opiskelemaan mieluista alaa, mahdollisesti täysin uudelle paikkakunnalla. Olen parisuhteessa ja välivuoden olen viettänyt töitä tehden. Harrastan lenkkeilyä, löytyy kaksi koiraa ja paljon on erilaisia tulevaisuuden suunnitelmia mm. matkustelua! Viikonloppusin tulee nähtyä kaveriporukan kanssa ja tehtyä kaikenlaista kivaa:) olen 22v.
25. Ok työpaikka, hiljattaen pitkästä parisuhteesta sinkuksi päätynyt, iso yksiö vuokralla, vietän paljon aikaa ystävien ja urheilun parissa, aika peruskauraa siis.
24-vuotias täällä! Valmistuin AMK:sta keväällä (jostain syystä kävin loppuun vaikka vihasin) ja nyt yliopistossa lukemassa juuri sitä itselle oikeaa puolta. 7 vuotta parisuhdetta takana. Olen onnellisempi ja tasapainoisempi itseni kanssa kuin ikinä :)
Täytin tänä kesänä 24. Valmistuin kaksi vuotta sitten AMK:sta ja sen jälkeen olen tehnyt oman alani töitä. Vakituisen työn sain 1,5 vuotta sitten.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä viisi vuotta ja ostimme juuri ensiasunnon.
Tasaista elämää siis. :) Tulevaisuudessa aion suorittaa yamk-tutkinnon alaltani sekä kenties mennä naimisiin.
22-vuotias, kolmas vuosi yliopistossa alkamassa! Onnellisesti avoliitossa :) Kaikki hyvin täällä! Toivottavasti sielläkin :)
Tänä vuonna tulee 25v täyteen. Asun kihlattuni ja kahden koiran kanssa maalla omassa omakotitalossa. Opinnot opiskeltu ainakin toistaiseksi, kummallakin vakityöt ihan hyväpalkkaisilla aloilla. Nautin elämästäni :)
21, asun poikaystäväni kanssa, opiskelen ammattikorkeakoulussa. Opiskelun ohella teen osa-aikaista työtä.
Valmistun pian sairaanhoitajaksi, sitten teen oman alan töitä. Vapaa-aika kuluu niin kotimaan matkailun kuin ulkomaan matkailunkin parissa. Muutan todennäköisesti takaisin pk-seudulle opintojen päätyttyä. Olen 25v.
Olen 25, avoliitossa. Suunnitellaan häitä. Yli puolivälin raskaana, valmistun joulukuussa ammattikorkeasta. Omakotitalo maalla ja kesämökki. Kolme koiraa ja kissa. Työskentelen mieheni yrityksessä.
Täytän kohta 24, vakkarityö, mies jonka kanssa yhdessä jo 10 vuotta, oma koti, auto ja sopivasti harrastuksia, häät tiedossa tammikuussa. Pää kovana koitan keksiä miten saisi sterilisaation alle 30 vuotiaana, ettei sattuisi vahinkoa, koska lapsia ei meidän talouteen ole tulossa. :P
Pidän välivuotta matkustellen ja töitä tehden. Olen sinkku eikä haittaa.