Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikimuistoisimmat asiat mitä teistä on juoruttu?

Vierailija
04.09.2016 |

Minusta: olen lesbo, isken kaikkia miehiä jotka tapaan, olen lestadiolainen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta: olen lesbo, isken kaikkia miehiä jotka tapaan, olen lestadiolainen.

Hah hah hah, aika hulvaton yhdistelmä! Lesta-lesbo, joka iskee kaikki miehet! XD

Vierailija
42/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani teinityttö pyörin netissä tietyllä nimimerkillä ja musta kiersi joku yleinen harhaluulo, että olisin 30v mies! XD

Expanoni väitti yhteiselle kaverillemme, että mulla olisi löysä vittu, vaikka todellisuudessa hänellä itsellään ei oikein seissyt juuri koskaan kunnolla ja hänellä oli myös verrattain pienehkö muna. :'D

Noin muuten, jos musta on jotain juoruttu niin ei ole kantautunut korviini tai sitten olen unohtanut ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Willy Loman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Willy Loman kirjoitti:

Kuinka te tiedätte, mitä teistä on juoruttu? Minä kun en ole kuullut itsestäni mitään.

Miksi lehdissä on jatkuvasti juoruja? Miksi valtiosalaisuuksiakin paljastuu? Miksi juoru voi kulkea juorun kohteen korviin?

Vastaus: siksi, että joku paljastaa juorun tahallaan tai lipsauttaa sen vahingossa.

Niinpä tietysti, mutta olinkin utelias kuulemaan miten se on käytännössä tapahtunut. Lehdestäkö luette, vai  tuleeko joku sanomaan, että: "Onko se totta minkä kuulin, että sinä ..." tai "Olet kuulemma ..." Minulta kun puuttuu kokemus tuollaisesta. Ehkä minusta ei ole juoruja tai siten niiden kertojat osaavat pitää suunsa kiinni oikeassa paikassa.

Minun tapauksessani kävi niin, että ihmiset kyselivät minulta suu korvissa, pitikö juoru tosiaan paikkansa. Joskus olen huomannut ihmisten epäröinnistä, sivusilmäyksistä ja omituisista kommenteista, että nyt on jotakin outoa meneillään, ja olen kysynyt. Juoruajaa ei yleensä mainita nimeltä, mutta juorusta itsestään kyllä useimmiten kerrotaan ainakin jotain pintapuolista silloin, kun kysyy suoraan.

Kirjoittaja numero 2[/quote

Minäkin olen huomannut ihmisten omituisista kommenteista, että jotain outoa on tekeillä.

Olen suoraan kysynyt näiltä oudosti käyttäytyviltä ja omituisia puhuvilta ihmisiltä, mutta valitettavasti silloin on jokaiselta mennyt suu tiukasti suppuun. 

Niinpä juorut jatkavat kulkuaan.......