Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikimuistoisimmat asiat mitä teistä on juoruttu?

Vierailija
04.09.2016 |

Minusta: olen lesbo, isken kaikkia miehiä jotka tapaan, olen lestadiolainen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten olin huhujen mukaan nisti, ja käytin salaa hormooneja jotta tulisin raskaaksi poikaystävälleni.

Huumeita en ole koskaan käyttänyt, ja esikoisen alkuun saattamisessa meni meiltä ( ihan yhteistyössä) puolitoista vuotta. Kuukautiset piti säännöllistyttää ensi joo hormooneilla, mutta mies. Oli hyvin tietoinen tästä :D

Ei haittaa, minusta saa puhua ihan rauhassa. Kiva jos kiinnostan.

Vähän kyllä ihmettelen ex- naapureiden motiivia, olivat kuulemma jälkikäteen kertoneet exälle että mun miespuolinen ystävä kävi meillä aina kun mies " raatoi" työssä.

Niillä on kyllä menneet vuosiluvut sekaisin, tai sitten exä on mustasukkaisuuksissaan keksinyt koko jutun . Ei se kyllä vuosiin ole minusta mustis ollut, en ymmärrä. Aina eei voi voittaa,ei edes joka kerta

Vierailija
2/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs uudehko työkaverini juoruili koko firmalle, että halusin hänen kanssaan naimisiin ja olin murheen murtama, kun tuolloin saman sukupuolen parisuhteita ei edes rekisteröity. Minä olen hetero. Hän meni tuosta muutaman kuukauden kuluttua miehen kanssa naimisiin. Oli aikamoinen työ yrittää vastailla ihmisten kysymyksiin siitä, että jollei tuo kerran ollut totta, miksi työkaveri olisi levitellyt tuota juttua. En nimittäin vieläkään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se vanha, perinteinen maalaiskylän juoru nuoresta tytöstä: odotan lasta. Meni 15 vuotta ennen kuin ensimmäinen syntyi.

Vierailija
4/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimuistoisin lienee se, kun sain kuulla olevani lesbo, joka haluaisi epätoivoisesti miehen mutta ei saa. Ihmisten logiikka on joskus aivan hillitöntä :D

Vierailija
5/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex juorusi kaikille että pilasin hänen elämänsä kun hän jätti minut enkä suostunut ottamaan takaisin ja että näin ollen olen narsisti.

Vierailija
6/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoru (tai väärinkäsitys) kiertää, että olen kasvissyöjä. Pidän kyllä kasvisruoista ja aina kun jossain on hyvää kasvisruokaa tarjolla, otan sitä mieluummin kuin vastaavaa liharuokaa. Olen ihan täysin sekasyöjä, laitan itse liharuokaa, syön sitä juhlissa ja joukkoruokailuissakin, jos hyvää kasvisruokaa ei ole vaihtoehtona.

Tämä juoru on ollut varsin sitkeää laatua, moni juhlien emäntä on tuskaisena vääntänyt minulle eri ruokaa, koska on kuullut ja siten luullut, että olen kasvissyöjä. Olen sitten syönyt sen minulle tehdyn kasvisruoan, että ei mene hukkaan, mutta olisin kyllä voinut syödä sitä lihaa niin ei olisi tarvinnut laittaa erikseen. En tajua mistä tämä sitkeään juurtunut käsitys on lähtenyt liikkeelle.

Vierailija
7/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoru (tai väärinkäsitys) kiertää, että olen kasvissyöjä. Pidän kyllä kasvisruoista ja aina kun jossain on hyvää kasvisruokaa tarjolla, otan sitä mieluummin kuin vastaavaa liharuokaa. Olen ihan täysin sekasyöjä, laitan itse liharuokaa, syön sitä juhlissa ja joukkoruokailuissakin, jos hyvää kasvisruokaa ei ole vaihtoehtona.

Tämä juoru on ollut varsin sitkeää laatua, moni juhlien emäntä on tuskaisena vääntänyt minulle eri ruokaa, koska on kuullut ja siten luullut, että olen kasvissyöjä. Olen sitten syönyt sen minulle tehdyn kasvisruoan, että ei mene hukkaan, mutta olisin kyllä voinut syödä sitä lihaa niin ei olisi tarvinnut laittaa erikseen. En tajua mistä tämä sitkeään juurtunut käsitys on lähtenyt liikkeelle.

AHHAHAHAHAH mieti mitä ne puhuvat selkäsi takana, "nykyään se *** vetää vain pupunruokaa... ilmankos on niin kalpea... aloittaa pian varmaan joogankin.."

Vierailija
8/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 13-14 vuotiaana olin kuulemma kesälomalla karannut kotoa. Oikeasti siis olin pari viikkoa sukulaisten luona toisella puolella Suomea.

Vierailija
9/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä diagnoosi noilla toisista valheita levittävillä useimmiten on? Jotain vakavasti mielenterveysongelmaisiahan ne on, ei tuo ole mitenkään normaalia. Häpeäisivät!

Vierailija
10/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen nuorena käyttänyt huumeita ja ollut kylän yhteinen polkupyörä. Koirani on kuulemma jonkun lapsen raadellut, siitä on kuulemma iltasanomissakin ollut iso juttu. Aivan täyttä roskaa kaikki. Haluaisin myös tietää kyseisen ihmisen motiivit paskanjauhamiseen.

Vierailija
11/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottanut rastat! Olikin mielenkiintoista, kun ihmiset kipittivät kadun toiselta puolen katsomaan hiuksiani. Taisi olla vähän yllätys, kun selvisi ettei mitään rastoja ollut, vaan tutut pitkät, sileät hiukset.

Vierailija
12/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä tulee mieleen on että mulla oli kiihkeä suhde Oskari Katajistoon. Seiskassa oli ollut juttua että oli istunnut iltaa meidän kylän baarissa upean blondin kanssa ja jotain suttusia kääk juoru kuvia. Työpaikalla kuulin faktana että blondi olin minä mihin nauraa hornotin mutta kuulemma mammat kotikulmilla vieläkin puhuvat totena että minä se olin. Olis nyt mielummin ollut vaikka Räikkönen;)mutta ihan sama!

Vierailija
13/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saatananpalvoja, ja naulaan kissoja puuhun.

Olin teininä mustahiuksinen, Metallica-paitainen, maihareita käyttävä hevari/metallifani. Ja tykkäsin, ja tykkään kyllä yli kaiken eläimistä. Ulkonäön perusteella joku oli tämmöistä päätellyt.

Vierailija
14/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AHHAHAHAHAH mieti mitä ne puhuvat selkäsi takana, "nykyään se *** vetää vain pupunruokaa... ilmankos on niin kalpea... aloittaa pian varmaan joogankin.."

Niin tai kun näkevät minut jossain tapahtumassa syömässä grillimakkaraa, "kyllä sillekin vegaanille näytti makkara maistuvan!". No puhukoon. Olen pyrkinyt tätä juorua oikaisemaan aina tarvittaessa, mutta sitkeimmät eivät ilmeisesti sisäistä kuulemaansa.

Vierailija
15/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te tiedätte, mitä teistä on juoruttu? Minä kun en ole kuullut itsestäni mitään.

Vierailija
16/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eksäni jätti minut, koska petin häntä. Oikeasti eksäni oli se pettäjä, tuli hämmentyneenä kysymään miksi väitän pettäneeni häntä :D

Vierailija
17/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minun yhden parhaan kaverini äiti selitti kaikille, miten poltan, juon alkoholia ja käytän huumeita :D en ole vielä tähän 30 ikävuoden aikana käyttänyt mitään noista, en juo edes kahvia! En sitten tiedä, mistä moinen tarve valehdella oli lähtenyt.

Toinen kun exäni, jonka kanssa olen eronut vuosia sitten, selittää edelleen jokaiselle joka suostuu kuuntelemaan, kuinka hän oli aikeissa kosia minua ja minä olin särkenyt hänen sydämensä. Totuushan oli että hän petti, ryyppäsi ja käytti henkistä- sekä fyysitäväkivaltaa ja kyllä minä jätin, muttei kaippa sitä tollanen hirviö pettyy, kun helppo uhri ottaa hatkat.

Vierailija
18/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex puhui ympäri kyliä että mä olen miehen isän lehtolapsi ja näin ollen olisimme sisarpuolia :D

Minut myös teininä sotkettiin erääseen naiseen joka oli kylän yleinen jakorasia ja osa sen toilailuista meni mun piikkiin. Se kyllä vitutti. Me oltiin suht samannäköisiä mutta ikäeroa oli jonkin verran.

Vierailija
19/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Kuinka te tiedätte, mitä teistä on juoruttu? Minä kun en ole kuullut itsestäni mitään.

Samaa ihmettelen. Juorujen levittäjät yleensä ovat varsin tarkkoja siitä, että juorujen kohde ei koskaan saa tietää mitään heidän keksimistään valheellisista juoruista. Muutenhan heidän uskottavuutensa menisi kokonaan, kun juorujen kohde kertoisi asioiden todellisen laidan.

Vierailija
20/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapseni on huostaanotettu.

En ole koskaan synnyttänyt.

Siis miettikää.

Oikeasti.

Tämä työskennellessäni etelä-pohjanmaalla eräässä varsinaisessa työpaikkakiusaajien mekassa, missä juoruttiin selän takana kaikista ihan omituisia asioita ja piruilu oli työpaikka- arjen normimeininkiä.

Ihan sairas paikka.

Pahimmat valehtelijat tulivat itse kännissä töihin tai olivat itse muutoin ihan pihalla töistään mm naimisissaolevat henkilöt työaikana toimistossa koneella chattäillen ulkomaan matkoilla treffatuille hoidoilleen.Kaikki omituisesti närppi toisiaan muka huumorilla ja kehuskelivat itsellään.

Kunnolliset ja pidetyt työntekijät savustettiin ulos yksi toisensa jälkeen vaikka totuus tosiaan oli valheita uskomattomampaa. Jopa esimies kiusattiin ulos väittämällä häntä epäpäteväksi tyyliin "munaton mies".

Sattumalta itseäni koskevan juorun kuuleminen oli viimeinen pisara ja jätin pöljät keskenään.

Elämäni onnellisin päivä kun lopetitn työt siellä ja muutin pois, terveiset sinne --ei tule ikävä.

Oli taivas päästä työskentelemään normaalien sivistyneiden ihmisten pariin jotka keskittyivät työhönsä paskanpuhumisen ja vouhottamisen sijaan.

Eikö tuollaiset paskanjauhajat edes osaa hävetä.

Hyi helkkari sentään mikä kokemus.