Ikimuistoisimmat asiat mitä teistä on juoruttu?
Minusta: olen lesbo, isken kaikkia miehiä jotka tapaan, olen lestadiolainen.
Kommentit (43)
Willy Loman kirjoitti:
Kuinka te tiedätte, mitä teistä on juoruttu? Minä kun en ole kuullut itsestäni mitään.
Miksi lehdissä on jatkuvasti juoruja? Miksi valtiosalaisuuksiakin paljastuu? Miksi juoru voi kulkea juorun kohteen korviin?
Vastaus: siksi, että joku paljastaa juorun tahallaan tai lipsauttaa sen vahingossa.
Työpaikalla juoruttiin, että minulla on alttari miehelleni ja viiltelen sen edessä, jotta saisin hänet takaisin intistä. Olin siis laittanut sängyn ylle pari kuvaa miehestäni ja kylässä ollut työkaveri keksi tästä ilmeisen mehevän juorun. Terkkuja vain, nauran tuolle vieläkin.
Olen raskaana jatkuvasti. välillä olen saanut jo lapsen ja se on kastettu (samasukunimisen lapsen kasteilmoitus paikallislehdessä) :D eiköhän ne "tietäjät" ihmettele kun sitä lasta ei näy missään ja olen töissä ihan normaalisti.
Minusta on myös juoruttu että olen lesbo. Eräs ihminen jota en edes tunne ja jolle en ole ikinä sanonut sanaakaan on sanonut minua ilkeäksi (joo tosi paha loukkaus, varsinkin kun ei sanonut että millä tavalla olin ollut ilkeä).
Myöskin erottuamme eksäni heittäytyi marttyyriksi, kaikkien mielestä olin itsekäs ja ilkeä kun olin noin vain hänet jättänyt vaikka hän on kunnon mies (joka pelaa KAIKEN vapaa aikansa tietokoneella, käyttää KAIKKI rahansa elektroniikkaan, nauroi vain kun minulla oli ongelmia ja käänsi halveksien selän kun tarvitsin tukea). Erottuani minusta liikkui milloin mitäkin juoruja että panen sen ja sen kanssa (ja eräs "kaverini" tuli iskemään ja kun en suostunut, levitti juorua että MINÄ olin yrittänyt häntä) ja kun aloin lopulta seurustelemaan, ihmiset väittivät poikaystäväni olevan joku aivan muu. Tämä juorun kohteena oleva mies tuli ystävälleni sanomaan että minä ja hän kuulemma seurustelemme (meillä oli ollut kauan sitten sutinaa niin kuvitteli että sen takia ihmiset juoruavat). Oli vähän naama venähtänyt kun ystäväni nauroi päin naamaa ja kertoi uudesta miehestäni. Loppui juorut siihen.
Miehestäni on juoruttu että hän on nisti (on niin laiha eikä liho vaikka syö kuin porsas). Kaikenlaista muutakin hänestä on väitetty, laittoi kuulemma eräiden naisten laseihin tyrmäystippoja. Mies oli käynyt baarissa yhdellä ja käynyt moikkaamassa näitä ystävikseen luulemiaan naisia ja häipynyt kotiin sen yhden juotuaan. Sen jälkeen toiselta akalta oli muisti katkennut, eihän syynä voi olla mikään muu kuin tyrmäystipat! Niillä viidellä shotilla (jotka mies näki näiden juovan) ei varmasti ollut osuutta asiaan...
Ikinä en ole muuta kuin nauranut näille juoruille. Kaikkea ne ihmiset keksii! :D :D
Olin lesbo, koska pojat ei tykänneet musta vaikka mulla oli hyvä perse. O.o
Vierailija kirjoitti:
Minusta: olen lesbo, isken kaikkia miehiä jotka tapaan, olen lestadiolainen.
Henkilökohtaisesti kyllä haluaisin tavata kaikkia miehiä iskevän lestadioslaislesbon.
Naimisissa tai avoliitossa olleet työkaverimiehet eivät kiinnostaneet koulutusten aikana, joten olin lesbo. Läheinen työkaverini oli homoseksuaali, mutta ei, en ollut - tai ole - lesbo.
Minulla oli suhde esimieheeni, jonka kanssa kävin kävelyllä metsässä firman juhlissa. Hänellä oli suhteita vaikka kuinka moniin naisiin, mutta ei todellakaan minuun.
Isken kenet tahansa naimisissa olevan miehen, koska minulla ei ole minkäänlaisia moraalikäsityksiä. Olen elänyt todella pitkään selibaatissa enkä koskaan koskisi varattuun mieheen.
Joku "viisas" aina kertoo näistä juoruista. Loukkaannuin aikoinaan lesbokommentista, koska pidin törkeänä puolisoitaan pettäneitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Kuinka te tiedätte, mitä teistä on juoruttu? Minä kun en ole kuullut itsestäni mitään.
Miksi lehdissä on jatkuvasti juoruja? Miksi valtiosalaisuuksiakin paljastuu? Miksi juoru voi kulkea juorun kohteen korviin?
Vastaus: siksi, että joku paljastaa juorun tahallaan tai lipsauttaa sen vahingossa.
Niinpä tietysti, mutta olinkin utelias kuulemaan miten se on käytännössä tapahtunut. Lehdestäkö luette, vai tuleeko joku sanomaan, että: "Onko se totta minkä kuulin, että sinä ..." tai "Olet kuulemma ..." Minulta kun puuttuu kokemus tuollaisesta. Ehkä minusta ei ole juoruja tai siten niiden kertojat osaavat pitää suunsa kiinni oikeassa paikassa.
Musta jurouttiin että olen iskenyt miljonäärimiehen (joka oli kaverini, ja yksi eksäni vihamies näki meidät baarissa istumassa samassa pöydässä - siitähän se juoru sitten lähti). Tämä eksän vihamies selvästikin halusi siis eksälleni pahan mielen, ja kertoili sitten näitä juttujaan.
Eksä tietysti on levittänyt ties mitä, miten en osallistu lasten menoihin, miten panekselen kaikkien kanssa, jne. Huvittavin oli kyllä varmaan se kun eksä sanoi minulle, että hän on kuullut että minusta on netissä seksivideoita, ja että minun pitäisi vähän miettiä mitä teen, koska lapsemme saattavat joskus nähdä ne. Juu, en ollut käynyt kenenkään miehen kotona tai sekstaillut missään muuallakaan, joten ihan kiintoisaa miten kukaan sellaisia videoita olisi voinut edes salaa kuvata :D
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Juorujen levittäjät yleensä ovat varsin tarkkoja siitä, että juorujen kohde ei koskaan saa tietää mitään heidän keksimistään valheellisista juoruista. Muutenhan heidän uskottavuutensa menisi kokonaan, kun juorujen kohde kertoisi asioiden todellisen laidan.
Siksi koska juorut ovat juoruja. Ne leviävät ja ennen pitkää kulkeutuvat juorujen kohteen ystävien ja tuttavien korviin. Ystäviltä ja tuttavilta siis minä olen kuullut. Moni ystävä on tullut nauraen kertomaan koska tietävät miten asia oikeasti menee, tuttavat jotka ennemmin uskovat minua, ovat varovasti kyselleet että tiedätkö että tällaista sinusta sanotaan. Tällöin on tietenkin mukava kun pääsee oikaisemaan juorut. :)
No minä ainakin kuulen juorut kavereilta ja tutuilta. Kyllä, siis ihmiset kertovat että "se ja se kertoi, että oli kuullut xxxx".
Paras taisi olla se kun kuljin duuniin 20 v itseäni nuoremman kundin kyydillä, niin meillä oli kuulemma seksisuhde. Pantiin aina takapenkillä mennen tullen duunimatkalla. Joskus töissäkin, näin kuulin.
Willy Loman kirjoitti:
Minulle tuli kaveri suoraan kertomaan asiasta, kun oli kuullut ihmisten juoruilevan. Sanoi, että tiesi heti, että juttu ei voi olla totta, koska se oli kerta kaikkiaan niin järjenvastainen.
t. se miehenkipeä lesbo
Lukiossa ollessani juoruttiin, että olen harrastanut seksiä lähes kaikkien sekä omallani että naapuriluokalla olleiden poikien kanssa. Kutsumanimeni oli patja. Juorun laittoi liikkeelle tyttö, jonka ihastuksen kohde olikin kiinnostuneempi minusta. Tosiasiassa olin neitsyt vielä 18 -vuotiaanakin.
Avioerostani on juoruttu moneen kertaan. Jopa niin, että kun se viimein tuli, kukaan ei siihen enää uskonut.
Myös siitä, että pieksen lapsiani ja ne ovat huostassa. Ei tuokaan ihan kutiaan pitänyt.
Nyt on sitten uusimmista päästä, tämä lompakkoloinen.. Elän uuden miehen rahoilla ja siivellä. Totuus on kaukosuhde ja viikot elän lasten kanssa ja käyn töissä..
Mutta kylä tietää aina parhaiten. Sitä ei sovi unohtaa.
Mulla oli kuulemma punainen hieno uudehko mersu, oikeasti ei ollut edes ajokorttia, mutta oli hieno punainen uudehko potkukelkka talvisia työmatkoja varten.
Olin sinkku ja varatun kaverin kanssa kävin baareissa ja hän petti miestään. Oli kaverilleen selittänyt etä mä olen ihan hutsu (oli miesjuttuja muullakin mut olin vapaa)....Mun kaveri tunsi sen kaverin joten kuulin asiasta. Vähän nauratti et kehtaskin selitellä musta tollasta kun itse petti aviomiestään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kuulemma punainen hieno uudehko mersu, oikeasti ei ollut edes ajokorttia, mutta oli hieno punainen uudehko potkukelkka talvisia työmatkoja varten.
Ihana! :)
Willy Loman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Niinpä tietysti, mutta olinkin utelias kuulemaan miten se on käytännössä tapahtunut. Lehdestäkö luette, vai tuleeko joku sanomaan, että: "Onko se totta minkä kuulin, että sinä ..." tai "Olet kuulemma ..." Minulta kun puuttuu kokemus tuollaisesta. Ehkä minusta ei ole juoruja tai siten niiden kertojat osaavat pitää suunsa kiinni oikeassa paikassa.
Minun tapauksessani kävi niin, että ihmiset kyselivät minulta suu korvissa, pitikö juoru tosiaan paikkansa. Joskus olen huomannut ihmisten epäröinnistä, sivusilmäyksistä ja omituisista kommenteista, että nyt on jotakin outoa meneillään, ja olen kysynyt. Juoruajaa ei yleensä mainita nimeltä, mutta juorusta itsestään kyllä useimmiten kerrotaan ainakin jotain pintapuolista silloin, kun kysyy suoraan.
Kirjoittaja numero 2
Yläasteella joku keksi, että seurustelisin erään rinnakkaisluokkalaisen kaverini kanssa. Joo, mulla oli kyllä tyttöystävä (mikä jo sinänsä oli tosi hämmentävän kammottavaa siinä kylässä ja siihen aikaan), mutta ihan eri paikkakunnalta. Ei siinä vielä mitään, mutta kun tämän kuvitellun tyttöystäväni nähtiin hakevan e-pillereitä terveydenhoitajalta, joku teki johtopäätöksen, että hän olisi raskaana. Mulle vai ja mitähän varten ne e-pillerit sitten enää oli? :D Voi tätä järjen juoksua.