Olen feministi. Tahdotko kysyä jotain?
Kommentit (54)
Pitäisikö niasten päästä miehiä myöhemmin eläkkeelle, koska miehillä on asevelvollisuus, naisten työura on lyhyempi ja naisten elinikä pidempi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko "syväkurkkufeministi"?
Iso Letku
Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko johonkin järjestöön?
En kuulu.
Millaiset vanhemmat sinulla oli? Missä "herääminen" tuohon kulttiin tapahtui? Uskotko Jumalaan? Millä alalla työskentelet? Minkä ikäinen olet? Kauanko olet ollut feministi?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö niasten päästä miehiä myöhemmin eläkkeelle, koska miehillä on asevelvollisuus, naisten työura on lyhyempi ja naisten elinikä pidempi?
Ei. Sen sijaan pidän sukupuolen mukaan järjestettyä asepalvelusta suurena tasa-arvo-ongelmana.
Miksei feminismillä ole yhtä yhteistä määritelmää, vaan kaikilla feministeillä on aina oma versionsa?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vanhemmat sinulla oli? Missä "herääminen" tuohon kulttiin tapahtui? Uskotko Jumalaan? Millä alalla työskentelet? Minkä ikäinen olet? Kauanko olet ollut feministi?
Feminismi ei ole kultti. Olen ateisti. Olen ollut feministi aina. Olen opetustyössä. Vanhempani ovat kulttuurityöläinen ja yrittäjä.
Minkälaista feminismiä edustat? Kun te raukat ette itsekään siitä pääse selvyyteen.
Tuomitsetko musliminaisten alistamisen ja Islamin oikeuttaman vakivallan naisen opettamiseksi noyraksi? Enta pakkohuivit, burkat ja burkinit? Tuomitsetko Islamin uskon naisten kohtelun osilta?
miksi niin monet naiset valittavat miehistä minulle. olen matalapalkka-alalla ja ollut sinkku monia vuosia. Joten miten alistan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sen sijaan pidän sukupuolen mukaan järjestettyä asepalvelusta suurena tasa-arvo-ongelmana.
Oletko itse suorittanut asepalveluksen?
Vierailija kirjoitti:
Miksei feminismillä ole yhtä yhteistä määritelmää, vaan kaikilla feministeillä on aina oma versionsa?
Kaikki feministit pyrkivät sukupuolen tasa-arvoon. Eli päämäärä on sama. Koska feminismi on suvaitseva ja moniääninen, ovat tavat sinne pääsemiseen vaihdelleet suuresti ja määritelmistä ja tavoista käydään koko ajan akateemista keskustelua. Tämän hetken suurin kysymys mielestäni on kysymys naiserityisyydestä. Eli voiko mies olla feministi. Minusta voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse suorittanut asepalveluksen?
En. Miehenäkin olisin halunnut siviilipalvelukseen mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki feministit pyrkivät sukupuolen tasa-arvoon. Eli päämäärä on sama. Koska feminismi on suvaitseva ja moniääninen, ovat tavat sinne pääsemiseen vaihdelleet suuresti ja määritelmistä ja tavoista käydään koko ajan akateemista keskustelua. Tämän hetken suurin kysymys mielestäni on kysymys naiserityisyydestä. Eli voiko mies olla feministi. Minusta voi.
Suurin osa feministeistä räkii miesten silmille. Minkä herrantähden takia miehen pitäisi olla feministi?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista feminismiä edustat? Kun te raukat ette itsekään siitä pääse selvyyteen.
Loukkaavat viestit aion jättää omaan arvoonsa. Kysy nätimmin niin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaavat viestit aion jättää omaan arvoonsa. Kysy nätimmin niin vastaan.
Totuus tekee kipeää. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsetko musliminaisten alistamisen ja Islamin oikeuttaman vakivallan naisen opettamiseksi noyraksi? Enta pakkohuivit, burkat ja burkinit? Tuomitsetko Islamin uskon naisten kohtelun osilta?
Ehdottomasti tuomitsen jokaisen naisen pahoinpitelyn ja vapauden riistämisen kaikkialla. Myös uskonnollisista syistä. Sen sijaan kannatan jokaisen naisen, muslimienkin, oikeutta itse päättää vaatetuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa feministeistä räkii miesten silmille. Minkä herrantähden takia miehen pitäisi olla feministi?
En ole koskaan räkinyt kenenkään silmille, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään toisen feministin niin tekevän. Feminismi on sukupuolen tasa-arvoa. Moni mies sitä kannattaa ja moni mies kokee itsensä feministeiksi. Näin se nyt vain on.
Oletko "syväkurkkufeministi"?
Iso Letku