Saisit valita kolme epäkohtaa, mitkä haluaisit maailmasta hävittää?
1. Kaikenlainen eläinrääkkäys (ihminen on eläin myös)
2. Sellaiset uskonnot pois, jotka tekevät/vaativat tekemään väkivaltaisia tekoja
3. Nälänhätä ja veden puute pois. Vettä ja ruokaa tarvitseville
Kommentit (110)
1:islam
2:arabit( varmaan raivoaminen ja tappaminen geeneissä, varalta hävittää)
3:köyhyys
1. Vastikkeelliset työttömyyskorvaukset pois.
2. Keskuspankit alas ja takasin valtioille rahapaino.
3. Sukupuolijakauman korjaus väestönsuunnittelulla.
Kaikkien olisi pakko käydä koulua 9 vuotta ja ammattin valmistava koulu sen päälle. Tämä minimi. Tietysti voisi käydä lukion ja opiskella edemmäs mutta jokaisessa kehitysmaassakin taattaisiin tytöille, köyhille ja vammaisille koulutus, lapsiavioliitot vähenisivät, tieto lisääntyi.
Ilmaiset ehkäisyvälineet ja laadukasta ehkäisyneuvontaa kaikille. Myös aborttimahdollisuus.
Lihansyöniin muuttaminen luksukseksi normaaliuden sijasta. Tai erikoisuudeksi ehkä ennemmin. Kerran viikossa tai parissa nykyisen joka pvä sijaan.
sipilä ,orpo ja mamuja kun ei olisi, niin maailma olisi paaljon parempi.