Näyttääkö hassulta, jos aikuisen kuorihousuissa on sellaiset samanlaiset lenkit kengän alle kuin esim. lasten haalareissa on?
Ostin sellaiset housut ja ajattelin heti ottaa nuo lenkit pois, mutta kokeilin kuitenkin kerran ja itse asiassa ne onkin aika hyvät erityisesti nyt sadekelillä, kun lahkeet pysyy siellä saappaiden päällä. Ja aika huomaamattomat. Käyttäisitkö itse ja näyttääkö hassulta, jos näet jollain aikuisella?
Kommentit (23)
Veikkaan, että kovin moni ei tuota huomaa.
Pyörräillessä olisi kai hyvät, kun siinä lahkeet muuten voi nousta kumppareista pois
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta itse heti miettii, että onko tässä jotain hassua! Mutta enpä itse katsele tuolla muiden ihmisten kenkiä ja lahkeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei, minulla on myös kurahanskat.
Oikeaoppisesti hakaneunoilla hihoissa kiinni.
Minulla on aikuisten nepparikurahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minulla on myös kurahanskat.
Oikeaoppisesti hakaneunoilla hihoissa kiinni.
Täääh? Ei kukaan laita kurarukkasia hakaneuloilla kiinni, niihinhän tulisi reikiä, joista vesi vuotaa!
Kurahousurunkkarin uusin aivopieru 💨💨💨
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aikuisten nepparikurahousut.
Puhuin KUORIhousuista, ei minulla mitään kurahousuja ole ollut sitten päiväkodin.
Kuulostaa käytännölliseltä, voisin käyttää. Noloilu on vähän teiniä.
Tuo riippuu. Jos on muutenkin liikunnaliset vaatteet, sopisi kyllä siihen samaan tyyliin.
Ei vaan kannata olla tasapohjaisia saappaita. Pitäisi olla kolonen, jossa lenksu pysyy.
Kukaan ei edes huomaa mitä toisten kengissä on tai ei ole.
ja sisälle tullessa renksut on ihan likaisena ja niitä pitää käsin repiä pois ?
Jos pukee päällensä kuorihousut, niin on jo luovuttanut tyylikkyyden suhteen. Yhdet lenksut ei tuossa vaikuta enää mitään, kun kahistelet housuissasi menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta itse heti miettii, että onko tässä jotain hassua! Mutta enpä itse katsele tuolla muiden ihmisten kenkiä ja lahkeita.
Tuskin kukaan katselee. Jos joku huomaa niin luultavasti harmittelee, ettei itse ole samanlaisia löytänyt. Ongelma koskee jokaista kuorihousujen käyttäjää.
Varmaan tuumaisin, että jaahas, hiihtarit on jälleen muodissa.