Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin mersun. Mustan mersun

Vierailija
03.09.2016 |

Mikä mersu ois mulle paras? Sen pitäisi kieliä jo vähän ökyydestä, mutta kun en silti haluaisi maksaa siitä ainakaan 50 000:ta enempää. Dieseliä en halua. Kai mersujakin saa nykyisin etuvetoisina? Niitä ökyjäkin? Pitäisikö etsiä käytettynä? Onko niillä hirveä kysyntä, jäänkö aina rannalle ruikuttamaan jos etsin hyväkuntoista parivuotta vanhaa kohtuudella ajettua 50 000 euron mersua? Olen saamassa isohkon perinnön. Aion ostaa mersun sillä.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cl/8215055

Siinä on AP:lle alta 50 000 euron Mersuista kutakuinkin ökyintä, mitä on tarjolla. Ei taatusti jää kenellekään epäselväksi, että ajat kalliilla autolla.

Ja on sitten ökykulutus myös, kaupunkiajossa n. 20litraa/100km, jos riittääkään.

Katsoin noita varusteita, ei ole uusia älykkäitä varusteita kuten mukautuvaa vakionopeudensäädintä tai sitten ei oltu mainittu.

Mutta onhan tuo ulkonäön puolesta ihan öky kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois suunnata mielenkiintonsa siis C- tai E-sarjan mersuihin, sitten! Juuri tämmöiseen haarukointiin kaipasin apua, ja sainkin. Toki pitäis vaan mennä Vehoon käymään, en ole ikinä itse ajanut mersua edes. Mutta kaikki kyydissäolemiskokemukset (en puhu nyt takseista) ovat olleet aina niin kymppi plus, ettei tosikaan.

Ap

Olen ollut kyydissä c ja e malleissa ja ajanut aika pitkän pätkän lappiin 2015 mallin E-220 dieselillä. Ajokokemus oli yllättävä, yllättävä siinä mielessä, että kuinka huono oli ajaa. Autolla ei ollut ajettu kuin 15 tkm ja hintaluokka varusteineen 55-60 tonnia. Ei mersua, vaikka varaa olisikin. 

Vierailija
64/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
65/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-500-avantgarde-amg-car…

Voittaa kaikki toitsut ja leksukset, miks kukaan ostaa ees niitä en ymmärrä.

Mun mielestä tuon E-sarjan (taksimalli) ulkonäkö on aika kökkö, mutta uusi C-sarja on varsin linjakas auto kyllä, samoin kuin toki S-sarjalainen. Toki ihan makuasia.

Mercedes C350 plug-in-hybrid olisi ihan ok.

Ja vikatilastojen suhteen ei ole mitään epäselvyyttä Lexuksen laatutasosta Mersuun nähden. Lexuksen F-sportit ovat tosi hienoja autoja mutta valitettavan kalliita. Taitaa mennä hinta heti jonnekin 60000 euroon vähintään.

Vierailija
66/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Volvo S90 sedan paljon ennemmin kuin Mersu. Volvossa on muutenkin esim. penkit ja koko auton sisustus todella priimaluokkaa. Tuo Volvo mahtuu varmaan nipin napin hintaluokkaan.

Vierailija
67/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näenkin maantiellä mersun, niin sydänalaa lämmittää. Ajattelen aina mersukuskien olevan yksiä niistä viisaimmista autoilijoista tien päällä <3 Moni ajaa aika rauhallisesti, mutta varmaotteisesti, kuten itsekin. Tietty viisaus ei katso aina kukkaroa, mutta mersu säväyttää, ei vaan voi mitään.

Ap

Niin se menee, viisaimmat ihmiset ajavat parhailla autoilla, asuvat parhailla alueilla ja lapset ovat varmoja menestyjia myoskin. 

Su-vakki/vihervasemmistolaiseksi tai anarkistiksi ei tulla oikeasti omasta valinnasta. Sellaiseksi joko joutuu tai sitten putoaa. Kun se viisaus puuttuu jolla mersujakin hankitaan.

Noh, kyllä minusta fiksu voi ihminen olla vaikkei ois taloudellista menestystä, itsekin olen "vain" perimässä, mutta siis BMW tai Audikin ei ole mulle se juttu vaan jostain syystä mersu :) Tai Jaguarkin kelpais, mutta oikeastaan tykkään ulkonäöllisesti vain niistä vanhemmista malleista ja ajattelin, että kuitenkin haluaisin suht modernin auton. Lexuskin kyllä kiinnostaa. Saahan sitä haaveilla, sille joka esitti, että olen provo. Olen ihan tosissani, mutta homma realisoituu kyllä vasta tulevaisuudessa, mutta siis eikö palstalla muka ole muita, joilla on varaa ostaa syystä tai toisesta kallis mersu? Selkeästi onkin. Anna meidän keskustella rauhassa. Ainoa syy etten ostaisi mersua tai muuta kallista autoa tulevaisuudessa olisi äkisti iskevä pihiyskohtaus, jonka mukaan autoon saa uutena laittaa max 30 000.

Ap

En ole sinua arvostellut ja tottakai saat keskustella vapaasti  ja kestan kaikkien kommentit, silla en ole koskaan tai missaan niin heikoilla, etta kieltaisin vapaan keskustelun. Enhan nyt sentaan mikaan idiootti ole.

Vierailija
68/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois suunnata mielenkiintonsa siis C- tai E-sarjan mersuihin, sitten! Juuri tämmöiseen haarukointiin kaipasin apua, ja sainkin. Toki pitäis vaan mennä Vehoon käymään, en ole ikinä itse ajanut mersua edes. Mutta kaikki kyydissäolemiskokemukset (en puhu nyt takseista) ovat olleet aina niin kymppi plus, ettei tosikaan.

Ap

Olen ollut kyydissä c ja e malleissa ja ajanut aika pitkän pätkän lappiin 2015 mallin E-220 dieselillä. Ajokokemus oli yllättävä, yllättävä siinä mielessä, että kuinka huono oli ajaa. Autolla ei ollut ajettu kuin 15 tkm ja hintaluokka varusteineen 55-60 tonnia. Ei mersua, vaikka varaa olisikin. 

No, onneksi niitä autoja voi koeajaa. Jos kokemus ei ole kymppi plus, en tietenkään ostaisi.

Ap

Vierailija
69/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-350-bt-cabriolet-amg-s…

Automaatti ohjausavustus, itse parkkeeraava, ilma huivi, jne

Vierailija
70/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä sitten vanhoja isoja bensamersuja, jotka on ihan kokonaan oma lukunsa. Siis 60-luvun ja 70-luvun isomoottoriset autot, joita keräillään. Oikein hyväkuntoisena sellaisen saattaa ehkä saada 50000 eurolla.

Vierailija
71/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-350-bt-cabriolet-amg-s…

Automaatti ohjausavustus, itse parkkeeraava, ilma huivi, jne

No tuossa rupeaa olemaan varustetaso kohdallaan kyllä.

Vierailija
72/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73/86 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-roadster-sl-63-amg-iwc-a…

Ei kyl musta mut noi ylös aukeevat ovet on pröteet.

Vierailija
74/86 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin sä hankit sen mesen, niin voitaisiin lämmitellä mun mustan 500 sarjan bemarin konepellillä, mun tullessa suhun takaapäin melkein pohjaan saakka. Sieltä mä sitten alan ampua polvia koukistellen valtavaa lastiani pakaroillesi, mistä voisin hakea sut ajeleen ökybemarillani?

Vierailija
75/86 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin jostain ison tukun rahaa niin se olisi uusi punainen CLA AMG Shooting Brake joka pihalta siinä vaiheessa löytyisi, aijai... 

Tällä hetkellä sieltä löytyy vähän vanhempi E 420, ja kyllä senkin kaasua painaessa muistaa miksi maksaa vähän enemmän bensakuluja, kun lähes kolmesataa heppaa hirnahtaa... 

Mersut on <3

t. Mersunainen 27v

Vierailija
76/86 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersuja tuntemattomalle annan neuvon: mene autokauppiaasi luo ja vaadi ehdottomasti Pystylamppua.

Vierailija
77/86 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78/86 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin Persun, mustan Persun.

Onko niitä?

Vierailija
79/86 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin Jaguarin. Tummanpunaisen.

Joojoo, on ihan mummon menopeli, mutta mä olenkin jo mummoikäinen.

Vierailija
80/86 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

CLS on hieno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi