Mä haluaisin mersun. Mustan mersun
Mikä mersu ois mulle paras? Sen pitäisi kieliä jo vähän ökyydestä, mutta kun en silti haluaisi maksaa siitä ainakaan 50 000:ta enempää. Dieseliä en halua. Kai mersujakin saa nykyisin etuvetoisina? Niitä ökyjäkin? Pitäisikö etsiä käytettynä? Onko niillä hirveä kysyntä, jäänkö aina rannalle ruikuttamaan jos etsin hyväkuntoista parivuotta vanhaa kohtuudella ajettua 50 000 euron mersua? Olen saamassa isohkon perinnön. Aion ostaa mersun sillä.
Kommentit (86)
Kuules nyt kiimaperse, sutimisen estot löytyy, et jää kiinni. C-sarjan mersun saan 5 kympillä hyvinkin ja on kuitenkin jo oikea mersu, toisin kuin A ja B sarjat.
Mä tuun sit sun kyytiin, istun takapenkille ja silitän sun kiimaista pakaran kaarta sivusta, eiks nii?
No katso vaikka MB 320 S Bensa vuosimallia 2007, nelivetona, ja Saksasta, kuluttää suht vähän, on suht halpa huoltaa, ei varmisti ikinä jää lumihankeen, on turvallinen, on tilava, ja mukava ajaa, varsinkin pimeässä ja talvella jos katsot mallin jossa night-vision (pimeännäkökamera). Maksaa Saksassa noin 20ke ja veroja tulee päälle siten että puhutaan 30-35Ke autosta. Sinulle jää 20Ke bensaan ja huoltoon...
Tärkeää on toi vuosimalli, eli malli tuli markkinoille 2006 ja Suomen autoverotus kohtelee 2007 mallia vielä kevyesti, 2008 eteenpäin verotus on kireämpää.
https://www.google.fi/search?q=mercedes+benz+2007+s350&espv=2&biw=1280&…
C-180, hieno mustana sedanina. Hinta n. 4 kymppiä ja vielä jäisi varusteisiinkin.
Sen konepellin päällä ku pääsis ottaa sut takaapäin ja laueta pakaroillesi, selällesi, hiuksillesi ja pääsi yli mesen tuulilasille.
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt kiimaperse, sutimisen estot löytyy, et jää kiinni. C-sarjan mersun saan 5 kympillä hyvinkin ja on kuitenkin jo oikea mersu, toisin kuin A ja B sarjat.
Mä tuun sit sun kyytiin, istun takapenkille ja silitän sun kiimaista pakaran kaarta sivusta, eiks nii?
Ymmärsin, että aloittaja on hakemassa jotain öky/luksusautoa. C-sarjan mersu on kaukana luksusautosta, joten en pitäisi sitä mainitsemisen arvoisena vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
No katso vaikka MB 320 S Bensa vuosimallia 2007, nelivetona, ja Saksasta, kuluttää suht vähän, on suht halpa huoltaa, ei varmisti ikinä jää lumihankeen, on turvallinen, on tilava, ja mukava ajaa, varsinkin pimeässä ja talvella jos katsot mallin jossa night-vision (pimeännäkökamera). Maksaa Saksassa noin 20ke ja veroja tulee päälle siten että puhutaan 30-35Ke autosta. Sinulle jää 20Ke bensaan ja huoltoon...
Tärkeää on toi vuosimalli, eli malli tuli markkinoille 2006 ja Suomen autoverotus kohtelee 2007 mallia vielä kevyesti, 2008 eteenpäin verotus on kireämpää.
https://www.google.fi/search?q=mercedes+benz+2007+s350&espv=2&biw=1280&…
Sillä tuon mallin pimeänäkökameralla ei juuri tee mitään. Olen nähnyt sen toiminnassa, eikä ole kovin kaksinen kokemus verrattuna siihen, että katsot ikkunasta vaan normaalisti ulos. On myös potentiaalinen asia, joka voi mennä rikki ja aiheuttaa älyttömän korjauslaskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, että aloittaja on hakemassa jotain öky/luksusautoa. C-sarjan mersu on kaukana luksusautosta, joten en pitäisi sitä mainitsemisen arvoisena vaihtoehtona.
No, "Ap" ei mersujen hinnoista kauheasti tiedä, ja oikeasti ei kyllä luonto anna laittaa autoon yli 50 tonnia. Että niin "öky" kuin sillä nyt saa, kelpais. Tarkoitin kuitenkin sitäkin, että miten en nyt ihan jotain karvalakkimallia mene ostamaan, kun en erota niitä itse! :DD Ja kun krhm tarkoitus ois, että asiaan vihkiytyneet kuitenkin ymmärtäisivät mersuni ees vähän niitä halpismalleja paremmaksi! Jos nyt joku tajuaa, mitä mä tarkoitan :) Mersuja saa näemmä jo jopa 32 tuhannella uusina, mutta ei kiitos :D
Ap
Ja siis sais olla käytettykin.
Ap
Uusi E sarjan malli taitaa alkaa siitä viidenkympin hujakoilta. On tyyliä kyllä.
Harmittaa vaan tämä suomen järkyttävä autovero, Saksassa samat mallit alkaa vähä päälle kolmellakympillä.
Muutenhan tuo summa kannattaisi sijoittaa Nordnetissä osakkeisiin ja ostaa vaikka 2000€ fiatti ja se mersu sitten kun tuottoa on tullut mukavasti. Näin toimin itse.
Eli veholle ja kysyt uutta e sarjaa, kyllä myyjät esittelee.
M44 kirjoitti:
Uusi E sarjan malli taitaa alkaa siitä viidenkympin hujakoilta. On tyyliä kyllä.
Harmittaa vaan tämä suomen järkyttävä autovero, Saksassa samat mallit alkaa vähä päälle kolmellakympillä.
Muutenhan tuo summa kannattaisi sijoittaa Nordnetissä osakkeisiin ja ostaa vaikka 2000€ fiatti ja se mersu sitten kun tuottoa on tullut mukavasti. Näin toimin itse.Eli veholle ja kysyt uutta e sarjaa, kyllä myyjät esittelee.
No sanoinkin isohko perintö, en mä nyt mersuun koko summaa hassais, jos saisin 50 donaa. Mutta aika kauan saa odotella, jos 50 000 haluaa tuottoa netota osakkeissa ensin sillä summalla, jonka mersun osto syö. Ja mä oon jo oottanut mun luksuselämää iiiiihaaaan tarpeeksi kauan :D
Ap
Mä haluaisin marsun. Mustan marsun.
http://m.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/ho…
Toi E diesel ois kyllä helpompi myydä myöhemmin ja hintakin säilyy paremmi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole öky ei, eikä sitä ole vielä E-sarjalainenkaan, mutta kyllä C-sarjasta eteenpäin voidaan puhua jo mersusta. A ja B on niitä, mitä Ap ei haluaisi, ne ovat kansanautoja.
Jos uskaltais vois ehkä valtuuttaa jonkun liikkeen hankkimaan mersun Saksasta? Osaan kyllä saksaa, mutta osaanko ostaa hyvää käytettyä saksalaista autoa? :D
Ap
Lada on hyvä ja lämmin auto. Olisi sulle ihan ökyä jo se.
Vierailija kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/250/8210881
Siinä sulle musta mersu
No hehheh, ei tuollaista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etuveto-mese? Valitettavasti niitäkin on. AP:lle muistutus, että oikeat luxus-autot ovat aina taka- tai nelivetoisia.
Etuvetoa käytetään yleisemmin siksi koska se on halvempi tehdä.
Etuveto on kalliimpi kuin takaveto, mutta hiton paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole öky ei, eikä sitä ole vielä E-sarjalainenkaan, mutta kyllä C-sarjasta eteenpäin voidaan puhua jo mersusta. A ja B on niitä, mitä Ap ei haluaisi, ne ovat kansanautoja.
Muistan kun vielä 90-luvulla C-sarjasta ja sen edeltäjästä 190-sarjasta käytettiin nimitystä tenavatähti ja niille jokseenkin naureskeltiin, että kuka sellaisen pikkuropposen ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiitos sinulle myös! Oikeastaan voisi kysyä niinkin päin, että mitkä kaikki mersut on niitä kansanautoimpia? Kun siis sellaisen vois ostaa palkallaankin, mutta nyt haluaa kohota sen yläpuolelle :)) Arkeen luksusta :)
Eikö se joku CLA vai mikä se on ole kans "halpis"?
Ap
Neliveto on rautaa.