Isorintainen ilman rintsikoita
Pystytkö olemaan ilman rintsikoita? Kuinka isot rintasi ovat ? Tai tiedätkö jonkun isorintaisen ,joka ei käytä rintsikoita?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö olemaan ilman rintsikoita? Kuinka isot rintasi ovat ? Tai tiedätkö jonkun isorintaisen ,joka ei käytä rintsikoita?
Opettele pilkuttamaan oikein.
Mä käytän vain sellaisia "pullover bra" tyylisiä modaalista tehtyjä, ilman sitä underwire juttua (mikä onkaan suomeksi).
Suosittelen muillekin, gapista saa halvalla, ja pystyy käyttämään, vaikka olisi isot rinnat.
Vihaan, vihaan rintaliivejä, ja ymmärrän täysin miksi monet teinit vaan kieltäytyy nykyään käyttämästä rintsikoita.
Ei kukaan isorintainen ole ihmisten ilmoilla ilman rintsikoita, ellei ole joku dementoitunut tai psyykkisesti sairas! Eri asia, jos jotkut upotetut kupit topissa tai mekossa tms.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän vain sellaisia "pullover bra" tyylisiä modaalista tehtyjä, ilman sitä underwire juttua (mikä onkaan suomeksi).
Suosittelen muillekin, gapista saa halvalla, ja pystyy käyttämään, vaikka olisi isot rinnat.
Vihaan, vihaan rintaliivejä, ja ymmärrän täysin miksi monet teinit vaan kieltäytyy nykyään käyttämästä rintsikoita.
laitatko linkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitatko linkin?
Menet vaan gapin sivuille ja sieltä bras, ja siitä sitten ne pulloverit.
Olen usein ilman, kotona aina. Käytän myös toppeja. Koko on 75-80 F/G.
Kotona olen ilman, ulkona liivit koko n. 80G.
Luulen että monet nuoret vihaavat rintaliivejä siksi, että nykyisin halvalla on vaikea löytää hyvin istuvia liivejä ja nuoret koittavat ostaa liivit halpisliikkeistä.
Hyvien liivien ostaminen vaatii myös paljon aikaa ja vaivaa sekä rahaa näillä mitoilla.
Sitten monet ovat herkkäihoisia, joten kovat saumat ja pitsit ovat ikäviä. Jos Suomesta haluaa ostaa tässä koossa sileät ihoa hellivät liivit, jotka ovat kohtuuhintaiset ja vielä värikkäät ja nuorekkaat niin eipä sellaisia ole valikoimissa paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ilman, kotona aina. Käytän myös toppeja. Koko on 75-80 F/G.
ilman voi hyvinkin olla
Vierailija kirjoitti:
Juu, en ole päivisin ilman rintsikoita. Yölläkin käytän usein toppia, joka tukee. Koko 70G.
kuva kiitos.
Juu, en ole päivisin ilman rintsikoita. Yölläkin käytän usein toppia, joka tukee. Koko 70G.