Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro yliluonnollinen kokemuksesi! Minä aloitan... vaikka sulle ei olisikaan käynyt mitään niin tuu kommentoimaa tätä mun omaa!!!

Vierailija
03.09.2016 |

Kävelin n. Pari vuotta sitte kotiin pimeällä halloweenin aikana. Näin talomme (kerrostalo) takapihalla jtn ihme noidiksi pukeutuneita naisia. Ei siis mitään lapsia.

He seisoivat ringissä talomme takana ja heillä oli jokin ihme vihreä säkki josta loisti saman sävyistä vihertävän keltaista valoa.

Ihmettelin hiukan, mutta luulin, että jotkut leikkivät jtn.
He eivät kylläkään mitenkään reagoineet ohikulkemiseeni. No sitten jatkoin matkaa rappuun ja näin heidät vielä ikkunasta. Vihreä valoloisti pimeässä ja tummat hahmot näkyivät. Huoneistoomme päästessä katsoin omasta ikkunasta miestäni katsomaan, että ihmettä nuo tekevät? Leikkivätkö he jtn noitia.

Kunnes miehen ollessa matkalla ikkunaan vihreävalo alkoi oudosti hiemmentymään/ välkkyvään vähän samaa tapaa, kuin liekit ovat sammumassa.
Ja yhtäkkiä se hävisi kokonaan. Hahmotkin olivat samalla poissa. Tai en ainakaan nähnyt heitä enää.

Olin ihan, että mitä helvettiä ja keksin äkkiä miehelle selitykseksi, että ne lähtivätkin jo, että näin matkalla jtn ihme noitia leikkiviä lapsia.

No mies unohti asian, mutta itse jäin miettimään. Ne eivät tosiaankaan olleet mitään lapsia, mutta oli pakko selittää miehelle jotain. En viitsinyt kertoa tästä.
Siis mitä helvettiä oikeasti?? En ikinä nähnyt noita enää ja tuo päättyi tuohon, mutta oikeasti näinkö jtn harhoja?? Vai mitä tuo oikein oli?? En minä nyt kovin sairaskaan voi olla, kun yhä tässä parin vuoden päästä ollaan eikä mitään sen kummempaa ole näkynyt.
Keksiikö kukaan oikeasti mitään järkevää selitystä tälle?? En ole koskaan puhunut tästä kenellekkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut järkevä selitys taitaa olla, että ap on ollut jossain sienipöllyissä.

Vierailija
2/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia harhoja on varmasti aika haastavaa näyttää muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestaritontun väkeä: Sammaleinen kävi vierailulla ja sytytti muutamia virvatulia.

Vierailija
4/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

halloween-pila? tuskin pikeat noidat kokoontuvat kerrostalon pihalle :D jos valo sammuu, tummissa vaatteissa sulatuu hyvin pimeyteen ja voi näyttää kuin olisi hävinnyt tyystin

Vierailija
5/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajankohta oli Halloween, niin on todennäköistä, että kyseessä oli oikeat ihmiset pukeutuneena noidiksi. Nykyäänhän on kaikenmoisia roolipelejä ja wiccoja. No hätä siis.

Vierailija
6/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aikuisillekin halloween-juhlia. Näit jotkut kaverukset jotka olivat tulossa juhlista kotiin, jäivät vielä hetkeksi pihalle räpläämään kännyköitään tmv., ja lähtivät sitten jokainen kotiin. Ja yks on ihan kauhuissaan kurkkimassa verhojen takaa :D

Vierailija
7/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron omani kokemukseni:

Tästä on jo pitkä aika. Asuin silloin vanhassa kerrostalossa josta kuului outoja kolahduksia jne... välillä yksin ollessa aivan, kuin toisesta huoneesta kuuluisi hiljaista puheen sorinaa, mutta ketään ei ollut. Tavaroita katosi ja löytyi todella oudosta paikkaa.

Esim kerran multa hävisi yksi vanha nukke eikä sitä löytynyt mistään. Yhtäkkiä keskellä kirkasta päivää löydän sen meidän keittiön lavuaarista!! Siis en tänää päivänäkään tiedä, että mitä helvettiä tuo oli. Mies ei ikinä ainakaan tunnustanut pilailevansa tms...

No kaikista oudointa oli kuitenkin se, että kerran tullesani kotiin illalla. Asuntomme oli tyhjä ja mies kavereidensa kanssa laivalla.

No olen juuri avaamassa ovea, kun alan kuulla, että joku soittaa samassa kerroksessa ovikelloa. Vaistomaisesti katson ympärilleni, mutta en näe ketään sitte huomaan, että ääni tulee meidän oven lähettyviltä, mutta aivan, kuin se tulisi sisältä.

Siis mitä ihmettä??? :0

Siis kuulin ovikellon soitto äänen meidän asunnon siltä rappuun. Tuo oli jtn tosi outoa!!!

Siis se ääni tuli ihan meidän oven lähettyviltä, mutta kuulin sen samalla tavalla, kun kuulen ovikellon soiton oven takaa rapusta asuntoon, mutta nyt se kuului asunnosta rappuun.

Tuo oli jotain niin outoa ja pelottavaa. Juoksin pihalla ja hetken pyörin paniikissa kunnes ajattelin, että olen varmaan todella ylikuormittunut, että on parempi mennä nukkumaan. No menin kotiin ja kaikki oli normaalisti.

Seuraavana päivänä kokojuttu tuntui kaukaiselta kunnes naapurin kyttäävä rouva tuli kysymään minulta näinkö tai tiedänkö kuka soitteli eilen useaan kertaa ovikelloa klo 10 aikaan eli juuri, kun tuo tapahtui.

Se ei siis ollutkaan harhaa????

Siinä kohtaa oli sellainen tunne, että haluan kauas tuosta asunnosta.

No emme enää asuu sielä eivätkä nuo koskaan selvinneet, mutta kyllä sydän alkaa takomaan vieläkin ajatellessa noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi