Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terkut kouluajan ihastuksellesi!

Vierailija
02.09.2016 |

Saa kertoa muitakin tietoja, esim. vuoden, mikä koulu jne.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna, et tanssinut vanhojen tansseissa, olisit ollut unelma pari.

Vierailija
2/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laittaa tähän, kun hän istuu tuossa vieressä sohvalla katsomassa Alice Cooper -dokumenttia. Yhdessä ollaan oltu jo vuodesta 1981.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle niistä :)

Vierailija
4/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teille ilmaa. Nyt te olette rupsahtaneet, minä en, ja te olette minulle ilmaa.

M

Vierailija
5/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen joskus vieläkin hymyillen sitä kuinka söpö ja veitikkamainen ala-asteella olit. Tykkäsin näemmä jo silloin vaaleista pojista. Nyt olen onnellisesti naimisissa ja toivon, että sinäkin löydät aikanaan hyvän puolison.

Tuusula, 90-luvun loppu. T ♡

Vierailija
6/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee nyt tänä vuonna 19 vuotta. Sä annoit ujolle, tosi ihastuneelle tytölle pakit, joka rohkaistui kertomaan tunteistaan sulle. No, eipä sulla näytä olevan ketään vielä tänäkään päivänä.

Vierailija
7/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP Stefan <3

Vierailija
8/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä edelleen sinut silloin tällöin, nykyisin kylläkin vanhempainillassa... Vaikutat edelleen mukavalta!

Vierailija
9/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi pitkä viesti, jos jokaista erikseen muistelisin. Kaikkea hyvää, vaikka kukaan teistä ei tiennyt tunteistani.

Vierailija
10/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa yhteyttä?

Vierailija
11/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa, mä olin ihastunut suhun yläasteella (98-01), sä olit pitkä ja laiha ja vähän sosiaalisesti hömelö nörtti, mutta sussa vaan oli jotain! Oli kivaa vitsailla joskus yhdessä, että tulevaisuudessa mentäisiin naimisiin, muutettaisiin maalle ja tehtäisiin neljä lasta. Edelleen muistelen lämmöllä :) itse olen jo perheen perustanut ja sä olet korkeasti koulutettu, muutit Helsinkiin ja avovaimosi näyttää todella kauniilta.

Vierailija
12/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei M, olit siihen aikaan tosi söpö ja ihana tyttö. Ihmettelen että sinusta sittemmin aikuisiällä tuli niin kalsea ja tosikkomainen tiukkapipo. Olipa sittenkin hyvä että torjuit minut silloin.

Vierailija
13/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei T

Et sinä ollut tyhmä tai tollo, vaikka jotkut niin väittivät. Sinä olit kiltti ja mukava, ja et koskaan kiusannut. Minusta olit koulun kivoin poika. Ja ilmeesi tunneilla olivat niin suloisia. En tiedä mitä teet nykyään, kun et sinäkään viihdy Somessa, kuten en minäkään. Minulla ei mene hyvin mutta päivä kerrallaan eteenpäin mennään😶. Toivon että ainakin sinä olisit onnellinen.

T. Sen luokattoman huonon koulun toinen outcast.

Vierailija
14/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa J. Harmi että kävi niin kuin kävi. Ajattelen sinua välillä vieläkin vaikka siitä on jo 30 vuotta.

Vierailija
15/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävyydestäsi ja anteeksi järjettömät ratkaisuni. Tein ne suuren surun jälkeen ja hajotin kaiken.

Vierailija
16/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole koskaan pitäneet älykkäistä pojista ettekä pidä vieläkään. Onneksi porskutin teistä kaikista ohi kun jäitte kaljoittelemaan tyhjenevään maalaiskuntaan meikän lähtiessä maailmalle kouluja käymään.

Vierailija
17/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve,

Nykyään en kyllä olisi kiinnostunut sinusta. Meni ohi jo lukiossa.

Vierailija
18/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olemme onnellisia kumpikin tahoillamme ja hyvä näin. Asiat olisivat voineet mennä toisinkin.

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ystävyydestäsi ja anteeksi järjettömät ratkaisuni. Tein ne suuren surun jälkeen ja hajotin kaiken.

Vierailija
19/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mikä meni pieleen mutta se oli se yksi pimu jota aloit iskeen mun silmien alla. Sen jälkeen en ole tuntenut mitään vetoa sinuun, joten ne lukemattomat iskuyritykset miten olet mua sen jälkeen yrittänyt ei oo tehonneet. Ei olisi kannattanut, kaikki sen jälkeen on ollut ihan turhaa. Sä syrjäytit mut jo silloin ja siinä tilanteessa on pysytty. Tän hetkinen tilanne on niin epäselvä kuin olla ja voi.

Vierailija
20/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit, kiva nähdä että sinulla on asiat hyvin. Ehkä meistä olisi tullut pari, jos olisin ollut hieman rohkeampi viemään juttua eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän