Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terkut kouluajan ihastuksellesi!

Vierailija
02.09.2016 |

Saa kertoa muitakin tietoja, esim. vuoden, mikä koulu jne.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina joskus mieleen eräs taija,asui koivukylässä/tikkurilassa 80-90lukujen taitteessa.

Vierailija
22/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Kannelmäestä, olin niin ihastunut sinuun yläasteella ja lukiossa. Mitähän sulle nykyään kuuluu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, A. Tiesin, että olit hulluna minuun ja niin minäkin olin sinuun, mutta olin muka liian cool ja häpesin itseäni, jonka takia en tehnyt elettäkään ilmaistakseni tunteitani. Pelkäsin, miten minua olisi pilkattu kun olisin ollut irccaavan kalpean nörtin kanssa. Olen silti iloinen, että olimme kavereita. Oli mukava jutella kanssasi päivittäin koulussa.

Olen nyt aikuistuneena päässyt epävarmuudestani eroon ja nykyään nörtteilen ilman häpeää. Toivottavasti löysit rinnalle ihanan naisen, jonka kanssa jakaa tietokoneharrastuksesi. :)

PS. Toivottavasti kasvatit pitkät hiukset takaisin. Minua niin harmitti kun menit leikkaamaan ne. Ne sopivat sinulle todella hyvin.

Vierailija
24/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Panu! Olin niin rakastunut sinuun noin vuosina 89-91. Unelmissani veit minut kesäiltana uittiksen laiturille ja suutelit ihanasti. Katselimme joskus toisiamme silmiin ja sait nuoren tytön sydämeni läpättämään. Elämä vei meidät lopulta eri suuntiin. Osoitit kiinnostusta joskus vuosia myöhemmin, mutta moottoritie kutsui minua jo toisaalle. Muistelen silti lämmöllä sitä ihanaa, haikean suloista tunnetta, jota sinua kohtaan tunsin.

Vierailija
25/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja V. (sittemmin K, S ja E). Sinullahan meni ihan hienosti. Harmi, että olet jo tuon ikäisenä ollut vuosia eläkkeellä.

Vierailija
26/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraaaaaaaahhhh

Vierailija
27/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, J. Olin sinuun ihastunut luokilla 5-9 ja olen vieläkin vähän, vaikka ei olla viiteen vuoteen nähty. Tiedän, että myös sinäkin tykkäsit minusta, mutta olimme liian eriarvoisia luokan nokkimisjärjestyksessä edes puhuaksemme toisillemme. En tajua, miksi olit edes ihastunut minuun, koska olin luokan ällötyttö ja sinä yksi suosituimmista ja ihan sairaan komea.

Toivottavasti voit hyvin ja olet vielä yhtä huippu tyyppi, kuin teininä.

Rakkaudella V <3

Vierailija
28/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vuosien päästä tajusin, mikä ylimielinen, muka-älykäs omaan peiliin tuijottelija olit. Olisihan se pitänyt jo ponnarista ja yleisestä habituksesta tajuta, että sinusta tulee it-giikki. Nyt on ponnarisi kasvanut, ja ohennut, etkä vieläkään näytä jaksavan pestä lettiäsi.

Vierailija
29/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti, oltiin kiinnostuneita toisistamme jo yläasteella. Oltiin niin suunnattoman ujoja, että kumpikaan ei maininnut asiasta toiselle ennen viime syksyä melkein vuosikymmenen jälkeen. Loppu hyvin, kaikki hyvin, on ollut ilo seurustella kanssasi ja toivon, että tätä iloa jatkuu pitkään.

Vierailija
30/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja vaan ruotsinopen molemmille rinnoille, piditte nuoren miehen mielen virkeänä.

Ruotsia tosin en oppinut.

Vierailija
31/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jii! Olin niin älyttömän ihastunut suhun, pitkään hömelöön urheilijapoikaan koko yläasteen ja lukion. Niin monta ihanaa muistoa... ja sen kerran kun oltiin linkassa ja otin selkänojasta tukea tehdessäni lähtöä ja sinä länttäsit ison kämmenesi oman käteni päälle (vahingossa??) oli kuin tuhat salamaa olisi iskenyt nuoren rakastuneen tytön lävitse :) Oi niitä aikoja!

Vierailija
32/32 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti, olet edelleen usein mun ajatuksissa ja unissa, vaikka siitä kaikesta on jo 20 vuotta ja vaikka olen tosi onnellinen elämässäni! Et aina kohdellut mua reilusti, mutta sun kanssa opin kuitenkin elämästä valtavasti, ehkä enemmän kuin arvaatkaan. Kaduttaa, että nuoruuden epävarmuudessa en uskaltanut olla täysin rehellinen tunteistani, pelkäsin niin kovin haavoittuvani.

Onneksi löysin ihanan miehen ja sain upean perheen. Uskon, että myös sinun kanssasi olisin ollut onnellinen.

Kaikkea hyvää, olet rakas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä