Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Tainolan Hugh Grant haastattelu uskomattoman kiusallinen

Vierailija
02.09.2016 |

En ole aiemmin katsonut Ritaa englanniksi haastattelemassa ketään, mutta uskomattoman hermostunut, kamalaa tönkköenglantia, kysymykset lapsellisia ja tunnelma kiusallinen ja nolo. Oikeesti, luulin että Rita on jotenkin sanavalmis mutta ihan surkeeta.
http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/art-2000001251489.html

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainolahan on tuossa todella luonteva haastattelija. Ihan kuin katsoisi vanhoja kavereita juttelemassa, niin rennolta vaikuttaa Tainolan ja Grantin välinen vuorovaikutus. Olette jumalauta ihan sekaisin ja asenteellisia Tainola-vihassanne. Hankkikaa elämä, älkääkä lässyttäkö itseänne karismaattisemmista ja älykkäämmistä ihmisistä paskaa.

Moi Rita, ai hengailet palstalla?

Vierailija
22/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainolahan on tuossa todella luonteva haastattelija. Ihan kuin katsoisi vanhoja kavereita juttelemassa, niin rennolta vaikuttaa Tainolan ja Grantin välinen vuorovaikutus. Olette jumalauta ihan sekaisin ja asenteellisia Tainola-vihassanne. Hankkikaa elämä, älkääkä lässyttäkö itseänne karismaattisemmista ja älykkäämmistä ihmisistä paskaa.

Moi Rita, ai hengailet palstalla?

Olet sairas. 'Nuff said.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Tainolasta. Teeskentelemätön ihminen. Ei turhia ketään kumartele. Hyvä Rita!

Jännä, olen kanssasi sekä täysin samaa, että täysin eri mieltä.

Vierailija
24/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain löytyis Conan O'Brienin haastattelu Hugh Grantista niin katselisin sen kyllä mielummin. Sori vaan Rita;)

Vierailija
25/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut joitakin suomalaisten haastatteluja, joissa ilmeisesti on ollut haastattelijana tämä rouva. Hän esiintyy niissä ikään kuin pääosassa, haastateltava on sivuosassa. Hän mittailee haastateltavaa kuin vihollista ja heittelee tylyjä kysymyksiä ja väitteitä, joillekin todella ylimielisesti, toisille muka kaverillisesti, mutta kuitenkin jäätävästi. Joskus hän heittäytyy lipeväksi, mutta vihaisuus paistaa silti läpi. Koko olemus huutaa, että minua pitää arvostaa, minä olen tavannut KAIKKI ja parhaita ystäviäni ovat ne ja ne maailmantähdet (joista kukaan tuskin muistaa häntä eikä erota muiden juorutoimittajien joukosta). Puhetapa on karski ja ilkeä. Itse purskahtaisin itkuun, jos joku kohtelisi minua kuin tämä täti. Onkohan sama tapaus?

Vierailija
26/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhahah. Ainoa syy miksi arvostelette Ritan toimittajanlahjoja on se, että teiltä on jostain vitun lentokoneesta tai kutsuilta jäänyt jotain hampaankoloon (=Ritan olemus teitä ärsyttänyt), kateelliset paskat. 😂 Tuohan on helvetin säälittävää. Kasvakaa aikuisiksi, jookos?

Käyttäytyykö hän huonosti lennoilla ja kutsuilla?

Vierailija
27/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikoinaan tällaisen henkilön monta vuotta. Hän oli rikkaasta perheestä ja huono itsetuntoinen. Hän ei ollut mielestään saanut samoja mahdollisuuksia kuin perheen muut lapset. Naisellisuus oli erityisesti kateissa ja käyttäytyminen öykkärimäistä. Monesti hän laukoi päin naamaa kommentteja, jotka satuttivat muita. Hän tiesi kaiken ja ongelma oli aina muissa kuin hänessä. Häntä siedettiin joissain piireissä, koska hänellä oli rahaa, mutta läheisiä ihmissuhteita ei oikein ollut. Hän sitten sairastui vakavasti ja eli viimeiset kuukautensa sairaalassa. Koska hän ei ollut ikinä päästänyt ketään lähelleen, häntä ei saanut käydä katsomassa juuri kukaan, kun olemus oli mennyt kurjaksi. Sairauden laatukin tuli ilmi vain perheenjäsenten kautta. Itse lähetin sinne kukkia, kun en muutakaan voinut. Sitten hän kuoli siellä ihan yksin. Jäi surullinen olo.

Vierailija
28/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut joitakin suomalaisten haastatteluja, joissa ilmeisesti on ollut haastattelijana tämä rouva. Hän esiintyy niissä ikään kuin pääosassa, haastateltava on sivuosassa. Hän mittailee haastateltavaa kuin vihollista ja heittelee tylyjä kysymyksiä ja väitteitä, joillekin todella ylimielisesti, toisille muka kaverillisesti, mutta kuitenkin jäätävästi. Joskus hän heittäytyy lipeväksi, mutta vihaisuus paistaa silti läpi. Koko olemus huutaa, että minua pitää arvostaa, minä olen tavannut KAIKKI ja parhaita ystäviäni ovat ne ja ne maailmantähdet (joista kukaan tuskin muistaa häntä eikä erota muiden juorutoimittajien joukosta). Puhetapa on karski ja ilkeä. Itse purskahtaisin itkuun, jos joku kohtelisi minua kuin tämä täti. Onkohan sama tapaus?

Tämä on niin totta! Katsoin haastattelun miss Suomesta (nimeä en muista, mutta se joka asuu nyt Lontoossa, äiti entinen Miss Suomi) ja esitti aivan typeriä, sensaatiohakuisia kysymyksiä. Missi vastasi todella fiksusti ja harkiten. Tainola teki ainakin siinä haastattelussa itsestään hölmön.

Vierailija
29/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ritaa puolustava on kuin Hel-Nyc ärhäkkänä.

Herääkin nyt kysymys: onko Hellu vihdoin tunnistettu? Ritaaaaaa!!!!!

Vierailija
30/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran sellaisen haastattelun ja ihmettelin, miksi se oli julkaistu videona. Lehtijutussa toimittajan persoona ei olisi tullut niin paljon esiin, mutta videolla hänen kömmähdyksensä tulivat aivan silmille. No, jos hän joskus saa vähintään puolen tunnin yksinoikeushaastattelun Vladimir Putinilta, hoitaa sen kauniilla ja sujuvalla venäjän kielellä (kun kerran kuulemma puhuu sitä), on asiallisesti ja flirttailematta ja kysyy jotain oikeasti tärkeää, lupaan katsoa videonkin.

Vierailija
31/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahah. Ainoa syy miksi arvostelette Ritan toimittajanlahjoja on se, että teiltä on jostain vitun lentokoneesta tai kutsuilta jäänyt jotain hampaankoloon (=Ritan olemus teitä ärsyttänyt), kateelliset paskat. 😂 Tuohan on helvetin säälittävää. Kasvakaa aikuisiksi, jookos?

Yleensä ei kannata lukea itseään koskevia juttuja.

Muuten, Sika Vainola oli harvinaisen oikeaan osunut hahmo.

Otahan ne lääkkeet, jos oikeasti kuvittelet Tainolan tähän ketjuun kirjoittaneen.

Hänen elantonsahan tulee juoruista. Täältähän niitä löytyy.

Vierailija
32/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ritalla toimittajan koulutus vai kirjoittaako joku puhtaaksi hänen juttunsa?

Vierailija
33/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta! Katsoin haastattelun miss Suomesta (nimeä en muista, mutta se joka asuu nyt Lontoossa, äiti entinen Miss Suomi) ja esitti aivan typeriä, sensaatiohakuisia kysymyksiä. Missi vastasi todella fiksusti ja harkiten. Tainola teki ainakin siinä haastattelussa itsestään hölmön.

Etsin Googlesta käsiin tän mainitsemasi haastattelun. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000857114.html

Aika jäätävä! Kummallinen töksäyttelevä tyyli Tainolalla.

Vierailija
34/50 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vielä perään Tainolan haastattelemassa Jippua.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001247733.html

Tää oli hyvä haastattelu Tainolalta.Ehkei se ookkaan niin bitch kun kuvittelin! 😉

Vierailija
35/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Rita kirjoitti lämpimästi Hanna-Maria Seppälästä ja hänen sympaattisesta kihlatusta.

Vierailija
36/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Rita ja Hugh ovat nyt vähintääkin bestiksiä. Ellei sitten Rita ole peräti Hughin seuraavan lapsen äiti nyt kun niitä syntyy harvase viikko. Kummi nyt ainakin!

Vierailija
37/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kohta ekat viisi sekuntia. Tulen sitten kertomaan tunnelmani.

Vierailija
38/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt katsomaan alkua pidemmälle. Harmaa neule ja huonot rintsikat täydensivät haastattelun...

Vierailija
39/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson kohta ekat viisi sekuntia. Tulen sitten kertomaan tunnelmani.

joo minä täällä taas terve. Ekat viisi sekuntia olikin mainoksia mutta katsoin silti vähän haastistakin. Selviydyin hengissä mutta ei tullut mielitekoa katsoa loppuun.

Vierailija
40/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin, kun näin Tainolan Todella upeeta -tähtien haastattelun. Joanna Lumley sentään yritti olla brittiläisen kohtelias, mutta Jennifer Saundersin ilmeet paljastivat. Ihmeen heikkoa englantia puhuu kokenut Tainola. (Mieleen jäin, kun Tainola kysyi jotain liittyen ikään "age". Jotenkin hän äänsi "age" siten, että äkkiä kuultuna se olisi voinut hyvin olla sana "aids"...hih). Toki on ymmärrättevä, että natiivipuhuja hän ei ole. Silti....

Kiinnitin huomiota samaan kohtaan. Jennifer varmaan kävi mielessään läpi eri vaihtoehtoja, että sanoiko haastattelija Ace, Axe, Aids vai Age. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi