Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Tainolan Hugh Grant haastattelu uskomattoman kiusallinen

Vierailija
02.09.2016 |

En ole aiemmin katsonut Ritaa englanniksi haastattelemassa ketään, mutta uskomattoman hermostunut, kamalaa tönkköenglantia, kysymykset lapsellisia ja tunnelma kiusallinen ja nolo. Oikeesti, luulin että Rita on jotenkin sanavalmis mutta ihan surkeeta.
http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/art-2000001251489.html

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne suomen kielisetkin haastattelut tosi noloja. Surkea haastattelija !! Tv ei ainakaan sovi hänelle.

En mä kyllä kovin kehuisi sen kirjoittamia juttujakaan, toimittaja antaa niissä(kin) ihan uskomattoman typerän kuvan itsestään.

Vierailija
42/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränn miksi on niin vihainen. Vituttaisi minuakin haastatella seurapiirikaunottaria, jos itse olisin kuin kirveellä veistetty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Tainolasta. Teeskentelemätön ihminen. Ei turhia ketään kumartele. Hyvä Rita!

Uskomatonta, että tämä täti saa pyöriä tuolla miten haluaa! Ylimielinen ( ei mitään syytä ) ja äärimmäisen nolostuttavia kysymyksiä esittävä diiva. Huh Huh!

Vierailija
44/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ritalla toimittajan koulutus vai kirjoittaako joku puhtaaksi hänen juttunsa?

En tiedä, mutta ainakin hänen jutuissaan on paljon kielivirheitä. Luulisi, että toimittajan töitä ikänsä tehneellä tulisi oikeakielisyys selkärangasta.

Vierailija
45/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Haluatteko nähdä oikeasti kiusallisen haastattelun? Katsokaapa Mark Levengood haastattelemassa Michelle Pfeifferia! 😂

Katsoin, olipa hirveää :D Pfeiffer vastailee todella ylimielisesti ja Levengood tekee itsestään täyden idiootin.

Vierailija
46/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntämys on musta ihan luontevaa, tosin välillä hakee sanoja ja kielioppi tökkii alkeellisissa jutuissa. Oma itsetuntoni ei sentään ole niin matalalla, että kokisin haastiksen katsottuani suurta myötähäpeää. Ihmettelen kuitenkin, ettei Tainola ole nähnyt tarpeelliseksi kehittää kielitaitoaan. Noissa piireissä olisi nimittäin saanut kehitettyä taitonsa aika huipuksi, jos olisi ollut mielenkiintoa. Ilmeisesti työnantajansa puhuu vielä heikommin ulkomaan kieliä, kun ei ole kurssitusta vaatinut.

Vierailija
47/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Ritan koulutus?

Vierailija
48/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut joitakin suomalaisten haastatteluja, joissa ilmeisesti on ollut haastattelijana tämä rouva. Hän esiintyy niissä ikään kuin pääosassa, haastateltava on sivuosassa. Hän mittailee haastateltavaa kuin vihollista ja heittelee tylyjä kysymyksiä ja väitteitä, joillekin todella ylimielisesti, toisille muka kaverillisesti, mutta kuitenkin jäätävästi. Joskus hän heittäytyy lipeväksi, mutta vihaisuus paistaa silti läpi. Koko olemus huutaa, että minua pitää arvostaa, minä olen tavannut KAIKKI ja parhaita ystäviäni ovat ne ja ne maailmantähdet (joista kukaan tuskin muistaa häntä eikä erota muiden juorutoimittajien joukosta). Puhetapa on karski ja ilkeä. Itse purskahtaisin itkuun, jos joku kohtelisi minua kuin tämä täti. Onkohan sama tapaus?

Tämä on niin totta! Katsoin haastattelun miss Suomesta (nimeä en muista, mutta se joka asuu nyt Lontoossa, äiti entinen Miss Suomi) ja esitti aivan typeriä, sensaatiohakuisia kysymyksiä. Missi vastasi todella fiksusti ja harkiten. Tainola teki ainakin siinä haastattelussa itsestään hölmön.

Etsin Googlesta käsiin tän mainitsemasi haastattelun. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000857114.html

Aika jäätävä! Kummallinen töksäyttelevä tyyli Tainolalla.

Voi kamala, harmitti Bean puolesta. Tosi ikävä tyyli Tainolalla, töksäytteli ja teki itsestään numeron, vähätteli nuorta missiä. Hyvin Toivonen pärjäsi.

Vierailija
49/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Rita saa vielä hillua tuolla toimituksessa, tai oikeastaan miten se alunperunkään päässyt toimittajaksi noilla lahjoilla? Ketä se kiristää ja millä.....?

Vierailija
50/50 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seurapiiritoimittaja"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi