***HEINÄTOSSUJEN VIIKONLOPPU***
Hyvää huomenta vaan ja olipas kerrankin tuuria ehtiä aloittamaan uusi pino:)
Pikkuinen herätti tänään kyllä äitinsä potkuillaan, jotka muistuttivat vanhan ajan singerin putkutusta masussa. Mylläkkä oli melkoista. Mieskin tunsi nyt ekan kerran liikkeet vatsan päältä, sen verran voimaa niissä jo oli. Tosin tuo tunnustelu on jäänyt viime viikolla iltavuoron vuoksi olemattomiin. Minä ja lapset kun olemme jo nukkumassa, kun hän tulee kotiin.
Raskausarvista kyselisisin, onko jollekin jo tullut ja kuinka moni ennaltaehkäisee niitä rasvailemalla? Minulla ei nyt ole tullut uusia arpia, aiempia on joitakin. Kahdesta edellisestä en rasvannut, mutta nyt ajattelin kokeilla. Saahan siinä vaavi samalla hierontaakin:)
Entäpäs tukisukkahousut? Itse ostin sellaiset Instrun stay up -malliset ja ovat olleet tosi hyvät. Ei ole enää turvottanut jalkoja ollenkaan.
Ja tästäpä se alkaa, nimittäin HIIHTOLOMA ON EDESSÄ!!!!!
Carelia ja Tiitiäinen
Kommentit (23)
Tosi inhottava juttu. Vaikea kuvitella miten mies voi moista tehdä.
Tosin heillä taitaa tuo tunne-elämä toimia eri tavoin kuin naisella ja jalkoväli määrää enemmän tekemisiä kuin pää.
Pidä nyt kuitenkin itsestäsi huolta, se on kaikkein tärkeintä ja tosiaan hae keskusteluapua ja tukea, kun sitä on varmasti saatavilla.
Itse koin miehen pettämisen kun ensimmäinen lapsemme oli vain 2 kk. vanha. Se oli tyypillinen kännipäissään tehty juttu, joka tuli ilmi kun mies pelkäsi saaneensa aidsin ja myös tartuttaneensa sen meihin.
Oli siinä itkua puolin ja toisin, mutta anteeksi annoin, ja en tiedä voinko koskaan sataprosenttisesti häneen luottaa enää, mutta en taitais luottaa kehenkään muuhunkaan.
On se muuten hyvä mies ja hyvä isä lapsille, kun moni jolle kerroin ihmetteli kuinka voit jatkaa hänen kanssaan, mutta niin vain on jatkettu. Ihmeellistä on elämä.
Mutta tosiaan voimia sulle! t:meriaani
nyt kyllä paljon voimia! Siis törkeä ja ikävä tilanne. Ei oikein löydy mitään järkevää sanottavaa edes lohdutukseksi:(
Nyt minä menin ja tilasin sen unelmasängyn, mutta otin valkosella kuosilla ja ilman nimikirjailua. Vissiin sit tulevaisuudessa helpompi yrittää myydä, kun on neutraali valkonen.. Tuntuu, että nyt ollaan kyllä tosi aikaisessa ostamisen kanssa, mutta oli kyllä ihan pakko ostaa! Nyt sit odottelen vähän keväämpään, ennekuin alan ostamaan tavaraa enempi.
Tein tänään ekaa kertaa ite alustaloppuun italian pataa. olipas helppoa! ja paljon parempaa, kuin kaupan valmis. Maistu koko perheelle (ja sekös äitin mieltä lämmitti!) meillä ollut vähän ongelmia pojan syömisen kanssa, kun oikein mikään ei meinais mennä alas:( mutta tänään meni hirmu satsi! taidan ottaakin tavaksi tehdä useammin tuota pataa.. Nyt haisee kakkapylly! Pesuille.. wekku rv.20+1 (jee, puoliväli saavutettu!)
voimia nyt sinne Suviande! Tuo on tosi inhottava juttu, varmaan ei huvita puida tuollaisia, varsinkaan raskausaikana. Toivottavasti asiat nyt menee parhain pain - miten sitten haluatkaan.
Itsellanikin oli vihdoin se ultra ja kaikki tuntui olevan hyvin. Vauva naytti peukkua lopuksi - ihanaa. Vauva oli pienempi kuin viikot osoittivat, mutta laskettu aika pysyy viela heinakuun puolella. Kysyttiin sukupuoltakin, vaikka viela ennen ultraa ei oltu varmoja halutaanko, ja meille on tulossa pieni poika! Ollaankin kutsuttu lasta koko ajan pojan nimella, joten jotain on varmaan aavisteltu. Sukulaisissa on poikia, joten varmaan saadaan nyt vanhoja tarvikkeitakin. Esikoista kun odottaa, kaikki tarvitsee hankkia. Pian aletaan maalaamaan vauvanhuonetta.
Itselleni on tullut painoa n. 3 kg. Suuria himoja ei ole ollut, mutta ruoka maistuu. Ei minultakaan tietaakseni ole mittailtu sf-mittaa, tai ei ole ainakaan kerrottu. Kai ne osaa hommansa...
Vauva on liikkunut mahassa, mutta varsinaisia potkuja en ole tuntenut. Se on sellaista moyrimista enemmankin.
Olen rasvaillut mahaa ja takapuolta, mutta alan ammattilaisetkin ovat mulle sanoneet, ettei siihen paljoa pysty vaikuttamaan. Ainakin se kaakaovoide tuoksuu niin hyvalle, ja iho on muutenkin kuiva. Taitaa olla " raskausarpia" vanhastaankin (ihan vaan kehon muutoksista johtuen).
Mita olette mielta raskausrintaliiveista? Onko niista jotain extrahyotya (kuten parempi tuki tai mukavammat ylla), vai ajaako isommat liivit saman asian?
Mukavaa viikkoa kaikille!