Suhde huomattavasti nuoremman naisen kanssa?
Täällä taas yksi neljänkympin kriisissä kituuttava ukkomies, jos järkytyit jo niin älä lue pidemmälle.
Oma avioliittoni on jo käytännössä tuhoon tuomittu, kaikki tunne, lämpö, yhteiset jutut on haudattu. Pääosin siksi että en ole pystynyt rahoittamaan meille rouvan haaveilemaa elämää, vaikka kaikkea mahdollista ja mahdotontakin on saatu aikaiseksi. Mutta en vaivu katkeruuteen, ja heti tähän väliin totean objektiivisesti että en varmasti itsekään ole täysin syytön nykytilanteeseen.
Noh, on kuitenkin käynyt niin että vaimon puolelta sukua olemme iskeneet silmämme toisiimme erään erittäin viehättävän nuoren naisen kanssa, jolla alkaa elämää olla takana neljännesvuosisata. Vuosi toisensa jälkeen kun katseemme kohtaa niin siinä silmissä leiskuu molemmilla pahemmin kuin menninkäisellä ja päivänsäteellä. Muutenkin kyseessä on erittäin fiksu, tasapainoinen, hyväkäytöksinen ja niiiiin naisellinen nainen että oksat pois, ja meidän ei tarvitse edes puhua mitään niin sen tuntee miten olemme samalla aaltopituudella. Puhumattakaan sitten siitä kun puhutaan.
No enivei, ymmärrän mitä meidän mahdollinen suhde tarkoittaisi omalta osaltani (ei tarvinne selityksiä), mutta lähinnä olen huolissani tästä nuoresta neidistä. Minulle on tehty vasektomia, eli mitään perhettä en voisi hänen kanssaan perustaa, ja mahdollisen avioeron seurauksena myöskään taloudellisesti minulla ei olisi kertakaikkiaan mitään annettavaa. Eli mitään "järkeä" koko jutussa ei voisi koskaan olla, mutta tunteet > järki, eli houkutus on suuri. Eli jos me jonkunlaisen suhteen aloittaisimme, olisiko meillä mahdollisuutta onnelliseen ja täysipainoiseen suhteeseen (jopa loppuelämään) yhdessä, vai ryöstäisinkö vain häneltä mahdollisuuden pullantuoksuiseen perhe-elämään?
Mielipiteitä puolesta ja vastaan otettaisiin mielellään vastaan.
Kommentit (71)
"No enivei" = uskottavuus pyöreä nolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tänään ollut iltapäivälehdessä juttua 52 v entisen Mohikaanin ja hänen 21 v tsirpakansa suhteesta. Aika tyytyväiseltä näyttivät.
Rupes oksettamaan kun luin jutun.
Oletko raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi hetken pitää vain hauskaa? Miksi on oltava luomassa jotain sen suurempaa heti? Itse olen ihastunut vanhempaan mieheen, meillä on tahoiltamme valitettavasti omat perheet ja muutenkaan mitään ei tunnu koskaan tapahtuvan välillämme mutta jos joskus molemmat erottaisiin nyt niin olisin heti valmis pitämään vähän hauskaa tämän miehen kanssa, pitemmänkin aikaa enkä suunnittelisi mitään erikoisia vaan antaisin virran vain viedä. Ehkä olenkin nyt pelkän intohimon perään itse, en tuosta sinun kohteestasi taas tiedä?
Särähtää korvaan tuo ilmaisusi "valitettavasti omat perheet". - Toivoisitko siis voivasi pyyhkäistä pois esim. olemassa olevat lapsesi? Toivoisitko, ettei heitä olisi koskaan syntynytkään, jotta eivät häiritsisi tai estäisi sinun mahdollisuuksiasi "antaa virran vain viedä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kannattaa ehdottomasti keskustella ensin tämän nuoren naisen kanssa ennen kuin eroaa vaimosta. Hänellä voi olla eri näkemys suhteesta.Vai oottekko jo keskustelleet?
Mutta jos liitto on täysin kuollut niin kai ap:n pitäisi erota joka tapauksessa?
Vastaus oli lähinnä tuolle uudemmalle tapaukselle, joka mietti ottaako riskin ja onko valmis menettämään kaiken. Tää Bastianin juttu on jo 3 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kannattaa ehdottomasti keskustella ensin tämän nuoren naisen kanssa ennen kuin eroaa vaimosta. Hänellä voi olla eri näkemys suhteesta.Vai oottekko jo keskustelleet?
Mutta jos liitto on täysin kuollut niin kai ap:n pitäisi erota joka tapauksessa?
Vastaus oli lähinnä tuolle uudemmalle tapaukselle, joka mietti ottaako riskin ja onko valmis menettämään kaiken. Tää Bastianin juttu on jo 3 vuotta vanha.
Ai hups joo. Kuka näitä nostaa...no pitäisi katsoa itse päivämäärät ennen vastaamista. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hups joo. Kuka näitä nostaa...no pitäisi katsoa itse päivämäärät ennen vastaamista. Sorry.
Joo ei niitä päivämääriä välillä huomaa :).
Näin meillä
Olen 61 v.js mulla oli kaksi vuotta suhde itseäni 33 vuotta nuorempaan naiseen. Seksi oli pääasiassa, ja se oli hyvää. Molempien mielestä. Nainen oli tytärtäni pari vuotta nuorempi. Suhde kaatoi 20 Vuotisen avioliiton, joka oli minulle toinen.
En silti kadu mitään. Elän päivän kerrallaan ja olen tyytyväinen kokemaani. Ikä on vain numeroita.
Olen edelleen viriili ja vuoden vanhempana löytänyt uuden rakkaan. Tällä kertaa ikäeroa 8 v.
Noloa ap,boloa. Eiköhän se nuori tyttö ole lähinnä ällistynyt ja järkyttynyt, jos saa kuulla ap:n aivoituksista. Luultavasti hän näkee ap:ssa vain vanhan sedän, eikä ole pätkääkään kiinnostunut. Ap on kehitellyt kaikki tunteet ja kemiat yksipuolisesti omassa mielessään. Sellaista tapahtuu ihmisille usein. Itselläkin on kokemusta siitä, miten kerran eräs mies alkoi puhua, kuinka on huomannut minunkin olevan kiinnostunut hänestä. Todellisuudessa en ollut edes kunnolla noteerannut koko henkilön olemassaoloa, enkä vähääkään kiinnostunut.
Oot just niin yököttävä ukko, kun itsekin tajuat olevasi. Super poloinen kuvitelminesi. Susta ei välitä kuules nuoret tytöt, eikä eukkosikaan. Itke vaan itsesi uneen! Buhahaa.
Mikä tarve oli tällainen vanha paskaketju nostaa ylös? Ällöttäviä vanhojen äijien horinoita 🤮