Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nuoruutesi ajan pareista on vielä yhdessä?

Vierailija
01.09.2016 |

Mä olen pian 37v ja nyt lyhyen ajan sisällä ainakin kaksi sellaista paria on eronnut, jotka aloittivat seurustelun kun oltiin yläasteella tai lukiossa. Eli olivat ehtineet olla yhdessä jo n. 20v.
Lisäksi kolmaskin pari on eroamaisillaan.
Itse olen vielä sen saman miehen kanssa, jonka tapasin 19-vuotiaana.
Tässä kun aletaan olla pian 40v, niin onkohan nyt sitten ne vuodet menossa, kun ihmiset ajattelee, että vielä ehtii? Että nyt tai ei enää ikinä, kohta on jo liian vanha.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/10 nelikymppisistä ympyröistä

Vierailija
2/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmaan on, varmasti vaikea erota tutusta ja turvallisesta vaikkei olisikaan kipinää ollut aikoihin. En onneksi minäkään tiedä syytä, 20 onnellista vuotta takana. Omassa lähipiirissä aika moni pitkistä parisuhteista jatkuu edelleen. Sitten on niitä, joilla suhteet kariutuu n. 5-7 vuoden välein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi:D ja hekin olivat pari vuotta erossa.

Ollaan 25-vuotiaita noin

Vierailija
4/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jo viisikymppisiä, enkä ole tekemisissä niiden kanssa, joita synnyinseudulla asuessani vielä tunsin. Mutta näistä, joita nyt tunnen ja jotka ovat olleet nuoresta asti yhdessä, yksi pariskunta on edelleen yhdessä, ovat olleet 15-vuotiaista. Muut ovat joko tavanneet myöhemmin tai ovat muuten toisella/kolmannella kierroksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän