Miksi monet naiset valehtelevat seksikumppaneidensa lukumäärän todellista pienemmäksi?
Kommentit (72)
En valehtele. Lukuni on tasan 20. Osa miehistä pelkää olevansa pienimunaisempia ja surkeampia sängyssä kuin naisen edelliset, joten varmaan siksi jotkut naiset valehtelevat lukunsa pienemmäksi.
Missä todellisuudessa sitä lukua koskaan edes kysytään? Miehiä on ollut ihan sopivasti, kiitos kysymästä, mutta yksikään ei ole koskaan kysynyt sitä. Enkä minä ole kysynyt sitä keneltäkään.
Miksi tämän kyseisen luvun pitäisi mielestäsi tulla ilmi? Millaisessa tilanteessa? Miksi se sinua kiinnostaa? Ihmisen yksityisasia.
Vierailija kirjoitti:
En valehtele. Lukuni on tasan 20. Osa miehistä pelkää olevansa pienimunaisempia ja surkeampia sängyssä kuin naisen edelliset, joten varmaan siksi jotkut naiset valehtelevat lukunsa pienemmäksi.
Ihania nämä naisten selittelyt, joissa naisten valehtelukin yritetään kääntää miesten syyksi. "En mä muuten valehtelisi, mutta kun mies ei kestäisi totuutta" :D
Tyhmää keskustella miesten määristä. En koskaan kertoisi sitä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania nämä naisten selittelyt, joissa naisten valehtelukin yritetään kääntää miesten syyksi. "En mä muuten valehtelisi, mutta kun mies ei kestäisi totuutta" :D
Nönnönnöö. Ei sitä lukua kysele kuin minimunat. Itsevarmaa miestä ei sellaiset kinosta.
Epävarmat kyselee lukua. Ei kukaan ole koskaan edes halunnut tietää. Eipä niitä useita ole ollutkaan...vaikka ei silläkään ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän kyseisen luvun pitäisi mielestäsi tulla ilmi? Millaisessa tilanteessa? Miksi se sinua kiinnostaa? Ihmisen yksityisasia.
Näin on, samoin kuin peli-, alkoholi- tai huumeriippuvuuden ja väkivaltarikostuomiot jos ne ovat vain historiaa. Elettyä elämää hei, ei kuulu elämänkumppanille mitenkään.
Se on sellainen juttu että aina sen luvun joku tietää, koska tyhjiössä nainen ei harrasta seksiä. Joku tuntee jonkun joka tietää naisen exän. Näistä palasista voi koostaa suurin piirtein oikean luvun. Lisää vielä satunnaisseksivaihtelun niin melko oikeassa ballparkissa liikutaan. Ei ole rakettitiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen juttu että aina sen luvun joku tietää, koska tyhjiössä nainen ei harrasta seksiä. Joku tuntee jonkun joka tietää naisen exän. Näistä palasista voi koostaa suurin piirtein oikean luvun. Lisää vielä satunnaisseksivaihtelun niin melko oikeassa ballparkissa liikutaan. Ei ole rakettitiedettä.
Ihan sieltä kyliltä huutelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sieltä kyliltä huutelet.
Juu.
Mä vastaan kysyjälle että en kerro, koska en keksi yhtään hyvää syytä miksi hänen pitäisi saada tietää, ihan huolimatta siitä kuka hän on. Toisekseen, en muista, koska niitä on ollut niin paljon.
En ole koskaan itse kysynyt kenenkään lukua.
Joskus parikymppisenä vastasin jonkun kysyessä, ja kundikaverini kiukutteli kuukausia siitä että kuulemma "leuhkin". Toinen ex päätti että lukuni on 300 koska olin sanonut että "Mitä sillä on väliä vaikka olisin ollut 300:n kanssa?!" Kyllästyttyäni yltyvään huoritteluun sanoin että voidaan sopia että mä oon pannut jokaikistä ihmistä tässä kaupungissa, kaikki jotka sä näät ja jotka sulle tulee mieleen koskaan, mä oon ollut niiden kaikkien kanssa, noin, deal with it! Noh, tästä tuli sitten seuraava kiukuttelun aihe, että miten mä muka tosiaan olisin nainut KAIKKIA ihmisiä koskaan. Jätin tyypin, tietysti.
Et joo, en kerro koska miehet ei kaikki osaa suhtautua fiksusti.
Minkä ihmeen vuoksi miehet kyselisivät tuota? Minulta ei ole kyselty koskaan, ja viisikymppiseksi olen jo päässyt.
Jos mies on niin tyhmä, että kysyy, kerron vain kokonaiset tusinat, että kolme on ollut, enkä sano tusinaa. Ei ole keltään pois mun panot.
Entisten kumppaneiden määrä liittyy olennaisesti ihmisen arvomaailmaan, joten onhan se hyvä suurinpiirtein tietää.
Roadwalker kirjoitti:
Entisten kumppaneiden määrä liittyy olennaisesti ihmisen arvomaailmaan, joten onhan se hyvä suurinpiirtein tietää.
Nimenomaan. En käsitä miksi tämä aihe vaikuttaa olevan varsinkin naisille niin jumalattoman kuuma peruna. Se ei lisää luottamusta että asiaa salaillaan ja yritetään ohittaa yliolkaisesti, vetoamalla siihen että "ei sillä luvulla ole väliä". Minulle se kertoo kyllä aika paljon.
No mitäpä lottoat? Nimim. viisi oli ilmeisesti liikaa :D