Olen varattu ja onnettomasti rakastunut toiseen
Otsikko kertookin jo kaiken oleellisen. Olen aivan totaalisen rakastunut toiseen miehen työpaikallani. Tutustuin häneen pikkuhiljaa vuosien kuluessa, ensin ystävänä. En ole ikinä tavannut ketään joka olisi niin samanlainen kuin minä ja jonka kanssa kemiat toimisivat niin hyvin. En ole osannut edes kuvitella tällaista vetovoimaa.
Mutta. Olen naimisissa ja minulla on lapsia. Suhde on ollut todella huonossa jamassa pitkään ja mietin jo tosissani eroakin, mutta mies on ainakin tällä hetkellä motivoitunut parantamaan suhdetta ja on muuttanutkin käytöstä. Minun tunteet ovat kuitenkin tällä hetkellä aika kuolleet, vaikka lasteni perhettä en halua rikkoa ja on järkevämpää pysyä yhdessä.
Toisen miehen kanssa ei ole tapahtunut mitään. Kerran hän yritti lähestyä mutta en lähtenyt mukaan, omatunto kolkutti liikaa. Puhuimme myös kerran tunteista, mies myönsi että tunteita on, mutta olosuhteet (mun tilanne, työtilanne ym) on liian hankalat. Olemme tekemisissä päivittäin ja se on yhtä tuskaa. Välillä mies on kylmä ja vetäytyy, kun taas minä vetäydyn ja yritän pitää etäisyttä, hän alkaa keksiä tikusta asiaa.
Miten saan tästä tilanteesta siedettävän? Tuntuu että tunteeni ovat ihan sekaisin, haluaisin vaan olla tuon miehen kanssa vaikka se ei ole järkevää eikä varmaan edes mahdollista....
Kommentit (42)
Mistä ihmeestä tiedät, että toinen mies olisi valmis sitoutumaan sinuun ja suhteeseen, jos jätät perheesi ja nykyisen miehesi. Kyllä tuon uuden kanssa pitäisi olla paljon selvemmät sävelet jos erota meinaat.
Ei pelkällä vetovoimalla pitkälle pötkitä. Onko toinen mies edes itse vapaa?
Voi olla että päädyt tilanteeseen, missä ei ole avioliittoa eikä uutta miestä.
Kiperä paikka, joskus se ruoho näyttää vihreämmältä aidan takana, mutta totuus voi olla lopulta ihan muuta. Enpä osaa neuvoa.
Odota. Älä tee mitään hätiköityä. Neljän -viiden vuoden kuluttua Rakkaus on ohi ja unohdat hänet. Älä eroa. Pitkissä suhteissa voimakkaitakin ihastumisia muihin tulee väkisin joskus.