Miehille kysymys:
Kumpi vaihtoehto mieluisampi?
Naisella isot kivat rinnat mutta vatsakin hieman pehmyt,
Vai rasvaton littee vatsa mutta rinnat pienet?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on litteä, rasvaton vatsa, mutta melko pienet rinnat joissa jonkin verran näkyy elämisen jälkiä :) Yksikään mies ei ole koskaan ollut suhteessa kanssani mahan tai rintojen vuoksi. Olen sinut itseni kanssa, nautin elämästä, seksistä enkä ajattele itsestäni negatiivisesti. Se tuntuu olevan miehille tärkeämpää kuin kuppikoko tai vyötärönympärys. Vai miten itse ajattelet omasta miehestäsi?
Noh. Mun mies sanoi suoraan, ettei tykkää mun pehmeestä mahasta mutta kovin paljon rinnoista tykkää kyllä.
Että tästä sitten tuli mieleeni, onko pehmeä etumus ja maha parempi kuin litteä etumus ja maha.
Ja joo tyhmä kysymys. Tuli vaa paska olo kun hän sanoi monasti että ei tykkää. Mahalleni en voi mitään. Oon hoikka.
Molemmat ok, tärkeämpää on se, millaisen ihmisen se ulkokuori peittää.
Ihan sama kunhan on hyvä persereikä jota nainen auliisti levittelee kaksin käsin
Täällä yks pienitissinen joka ottaisi mieluiten ne tissit vaikka sillä pehmeällä mahallakin... mutta kun luotu ei ole niin kaupoilla on käytävä. Näillä mennään. Vastaan on tullut niin miehiä jotka palvovat mun kiinteyttä, mutta myös niitä jotka vihjaa tai sitten sanoo ihan suoraankin sen negatiivisrn mielipiteensä kropastani. Niin tai näin niin ei täällä maailmassa millään pysty kaikkia samanaikaisesti miellyttämään eikä se tarkoitus olekaan kaiketi. Itse kaipaan naisellista muotoa yläkroppaani joten en tyytyväinen ole tällaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks pienitissinen joka ottaisi mieluiten ne tissit vaikka sillä pehmeällä mahallakin... mutta kun luotu ei ole niin kaupoilla on käytävä. Näillä mennään. Vastaan on tullut niin miehiä jotka palvovat mun kiinteyttä, mutta myös niitä jotka vihjaa tai sitten sanoo ihan suoraankin sen negatiivisrn mielipiteensä kropastani. Niin tai näin niin ei täällä maailmassa millään pysty kaikkia samanaikaisesti miellyttämään eikä se tarkoitus olekaan kaiketi. Itse kaipaan naisellista muotoa yläkroppaani joten en tyytyväinen ole tällaisenaan.
Ei pysty ei ja kun tuon tajuaa ymmärtää jo paljon elämästä, kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vaihtoehto mieluisampi?
Naisella isot kivat rinnat mutta vatsakin hieman pehmyt,
Vai rasvaton littee vatsa mutta rinnat pienet?
Littee vatsa ja treenattu peppu, niin olen onnesta ja himosta soikeena. Minun ikäluokassani tämä on jo todella harvinaista.
M38
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis vakavassa suhteessa
Kumpi parempi.
Onko kivat tissit tärkeämpi kuin naisen sikspäkki?
Ap
No ei ole, treenattu vartalo voittaa kivat tissit aina. Sikspäkki ei kuitenkaan ole mikään must juttu, sen verran rasvaa kyllä saa olla että vatsalihakset peittyy. Jos voi välttää muffin toppia niin homma on bueno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on litteä, rasvaton vatsa, mutta melko pienet rinnat joissa jonkin verran näkyy elämisen jälkiä :) Yksikään mies ei ole koskaan ollut suhteessa kanssani mahan tai rintojen vuoksi. Olen sinut itseni kanssa, nautin elämästä, seksistä enkä ajattele itsestäni negatiivisesti. Se tuntuu olevan miehille tärkeämpää kuin kuppikoko tai vyötärönympärys. Vai miten itse ajattelet omasta miehestäsi?
Noh. Mun mies sanoi suoraan, ettei tykkää mun pehmeestä mahasta mutta kovin paljon rinnoista tykkää kyllä.
Että tästä sitten tuli mieleeni, onko pehmeä etumus ja maha parempi kuin litteä etumus ja maha.
Ja joo tyhmä kysymys. Tuli vaa paska olo kun hän sanoi monasti että ei tykkää. Mahalleni en voi mitään. Oon hoikka.
Miksi et mahalle voi mitään? Tarkoitatko että nahka ei palautunut raskauden jälkeen?
Ap tunnustaa välillä olevansa perfektionisti. Kaikkia hän haluis miellyttää ja itelleen ei mikään ikinä riittäs.
Mutta ois kiva kun oma mies väittäs että oon täydellinen.
Kun hän moittii minussa jotakin niin oma perfektionismi villiintyy
Ihan helvetin sama, kunhan on kiva nainen ja tykkää seksistä. Koittakaa naiset tajuta, harvoille miehille tisseillä, pepulla tai paljon muullakaan on väliä, kunhan vaan saa panna sitä naistaan. Silloin se nainen on kaikista paras, vaikka ei oliskaan kaikkein kaunein tai seksikkäin. Ja kun nainen on mukavanluontoinen, niin sen kanssa viihtyy loppuelämän. Tää on tosi, mutta naiset ei sitä usko, vaikka sen kuinka monesti sanoo.
Kaikista hulluin tapaus itsellä oli, kun nainen kysyi koko seksin ajan että tuntuuhan se römpsä varmasti hyvältä ja piti kehua koko aika. Koin touhun suht omituisena.
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin sama, kunhan on kiva nainen ja tykkää seksistä. Koittakaa naiset tajuta, harvoille miehille tisseillä, pepulla tai paljon muullakaan on väliä, kunhan vaan saa panna sitä naistaan. Silloin se nainen on kaikista paras, vaikka ei oliskaan kaikkein kaunein tai seksikkäin. Ja kun nainen on mukavanluontoinen, niin sen kanssa viihtyy loppuelämän. Tää on tosi, mutta naiset ei sitä usko, vaikka sen kuinka monesti sanoo.
Totta, nainen ja patja, tai patja ja nainen, tai nainen patjana, onhan noita!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tisuista! Nautin ennen kaikkea vitun nuolemisesta!
Sama homma, pillun nuoleminen on mun juttu ja sitä tehdään paljon, ei siinä tissejä katella.
Sama se rinnoille, tykkään sekä isoista että pienistä. Rinnat tai vatsamakkarat ovat pikkujuttuja, jos nainen on muuten kiinnostava ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, pillun nuoleminen on mun juttu ja sitä tehdään paljon, ei siinä tissejä katella.
Mitä? Etkö pidäkään samalla tisseistä kii??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Etkö pidäkään samalla tisseistä kii??
Otan perseestä kiinni ja nostan naisen ilmaan, sitä hommaa tehdään joka asennossa ja joka paikassa, tissit on mukana toki hommassa toisinaan. Olen kehittänyt pillun nuolemisesta taidetta.
On toki olemassa tissifetissejä, he ovat oma lukunsa. Ovat pieni mutta äänekäs porukka, pakkomielle rintoihin. Joskus miesporukassa törmää näihin, yleensä mies katsoo koko pakettia, siis ne joilla ei ole fetissiä rintoihin.