Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa suhdetta otitte raha-asiat puheeksi? Itse olen siivoaja ja mies tienaa 2 kertaa enemmän ja menot menee puoliksi. Tosin mies tykkää kaikesta kalliista mm ruuasta mihin mun tuloilla ei ole varaa...

Vierailija
31.08.2016 |

Eli ennen miestä elelin sinkkuna ja mun 1000e kk käteen jäävä osuus (siitä asuminen, laskut ja ruoka yms) tuli kustannettua ja joskus jäi muutama kymppi säästöönkin. Nyt olen seurustellut muutaman kuukauden ja muutettu yhteen ja esim mun ruokakulut on nousseet 300 eurosta niin paljon ylöspäin että tiliin on nytkin pari viikkoa ja rahaa on vaan 50e jäljellä.

Minun mielestä ostamme kaikkea "turhaa" kuten limuja ja jälkkärivanukkaita (ja toki kokolihapihvejä jauhelihan sijasta) mutta rahaa menee silti enemmän ja mies syö tietenkin määrällisesti isomman määrän ruokaa. Minua ei haittaa osallistua esim ruokakustannuksiin ja muihin kuluihin, mutta kun minulla on elämiseen 1000e rahaa kk, miehellä on 2000 - 3000e rahaa niin tietenkin meidän kulutustottumukset ei heti kohtaa.

Mitäs nyt teen? En kehtaa alkaa "pummimaan" ruokaa, mutta varmaan pakko koska rahat alkaa olemaan loppu tulotasoerosta johtuen...

Mitä tekisitte mun asemassani?

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomalaisilla naisilla ole mitään omanarvontuntoa. Meillä mies on automaattisesti maksanut kaikki menot yksin sekä antaa minulle myös käyttörahaa millä saan sitten ostaa mitä haluan. Mieluummin olisin yksin kun maksaisin mitään miehen kanssa puoliksi.

polsuoweräöö

Vierailija
142/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomalaisilla naisilla ole mitään omanarvontuntoa. Meillä mies on automaattisesti maksanut kaikki menot yksin sekä antaa minulle myös käyttörahaa millä saan sitten ostaa mitä haluan. Mieluummin olisin yksin kun maksaisin mitään miehen kanssa puoliksi.

Kyse on siitä onko maksullinen kotona vaiko bordellissa. Bordellissa maksullisen lässytystä ei toki tarvitse kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sensuurihuorahuorahuora

Vierailija
144/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraonkiellettyjen listoilla, vaikka keskusteltaisiin ammatista. Miksi puhelinmyyjä ei ole sensuurissa "rakas" sanoma?

Vierailija
145/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi. Itse olette aiheuttaneet.

huorahuora

Vierailija
146/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraja piste ei mene läpi.

testi

Vierailija
147/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sensuuriin meni huorailu. Kokeillaan seuraavaksi viivoja, jopa yhteen kirjoitus mätti. Äskeinen ei mennyt läpi.

Vierailija
148/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfgsdhgfsrgh543

Vierailija
149/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdellä merkityt löytyvät nimimerkki kentästä.

Yllläspitaalinen on *

Vierailija
150/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorailetko?

Vierailija
151/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat täytyy selvittää perin pohjin, mikä käy ja mikä ei käy, jos ei ole ohjeita..

Vierailija
152/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylläpito sensuroi keskeltä pitäjää huorankylältä vittulanjänkhältä lähetetyn lauseen.

Vierailija
153/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

horot lukee ketjua jännäkakka housussa<.

Vierailija
154/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi ohi. Kiitos huoraaville ylläpitäjille ja av-mammoille.

Vierailija
155/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että maksetaan tulojen suhteessa, on tasa-arvoista ja oikein.  Muutoin yhdessäasumisestanne ei tule mitään.  Jos lisäksi suhtautumisenne ostoihin on aivan erilainen.  Ruokaan saa kyllä laitettua rahaa hirveästi turhaan jos haluaa.

Eli suosittelen siis että maksatte menonne suhteessa tuloihinne. Enemmän tienaava maksaa enemmän.  Jos ei kiinnosta kaveria, lopeta suhde.

Mitä oikeudenmukaista siinä on että vähemmällä koulutuksella ja panostuksella ahertava saa tasan saman "elintason" kuin yrittelijäs ja viisas riskinottaja?

Vierailija
156/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis, että miksi muilla ei ole tarvetta kokea itseään maksulliseksi?

Vierailija
157/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että maksetaan tulojen suhteessa, on tasa-arvoista ja oikein.  Muutoin yhdessäasumisestanne ei tule mitään.  Jos lisäksi suhtautumisenne ostoihin on aivan erilainen.  Ruokaan saa kyllä laitettua rahaa hirveästi turhaan jos haluaa.

Eli suosittelen siis että maksatte menonne suhteessa tuloihinne. Enemmän tienaava maksaa enemmän.  Jos ei kiinnosta kaveria, lopeta suhde.

Mitä oikeudenmukaista siinä on että vähemmällä koulutuksella ja panostuksella ahertava saa tasan saman "elintason" kuin yrittelijäs ja viisas riskinottaja?

On outoa, että perheen sisällä tehtäisiin ihan näin konkreettista jakoa "menestyjiin" ja "luusereihin". Kai sinusta olisi mukava käydä oman puolisosi kanssa syömässä samassa ravintolassa, samalla lomamatkalla ja tehdä kotona yhteinen, tasapuolinen ateria? Tai onko sinusta ylipäätään reilua, että sinun vaatimasi elintason takia vähemmän tienaava kumppani joutuisi taloudelliseen ahdinkoon?

Vierailija
158/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yritteliäs ja viisas riskinottaja jättää kuitenkin kaikki kotityöt sen pienempipalkkaisen tehtäväksi.

Kenenkään ei ole pakko alkaa parisuhteeseen itseään köyhemmän kanssa.

Vierailija
159/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
160/169 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yritteliäs ja viisas riskinottaja jättää kuitenkin kaikki kotityöt sen pienempipalkkaisen tehtäväksi.

Kenenkään ei ole pakko alkaa parisuhteeseen itseään köyhemmän kanssa.

Tutkitusti miehet tekevät 8 tuntia viikossa enemmän koti- JA ansiotöitä.

Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia paremmin tienaavaa kohottamaan elintasoaan.