Teinkö mä väärin kaupassa?
Eli 3 vuotias poika on hulluna pinkkiin. Oltiin tänään vaateostoksilla ja olisi halunnut vaaleanpunaisen trikoopipon ja pinkit verkkarit. Mä sanoin että "ne on tyttöjen ja valitse siitä siniset, mustat tai harmaat" no ei valinnut mitään niistä niin valitsin sitten ite.
Nyt jäi kaihertamaan että teinkö väärin, mä en vaa millää haluu että mun poika pukeutuisi pinkkiin ja mun mielestä se on muutenkin kamala väri.
Kommentit (45)
Teit aivan oikein! Ei poikaa tarvitse pukea tytöksi, niin tekee vaan ne jotka oikeesti olis halunnu tytön ja saikin pojan.
Herran vuosi 2016 ja värejä sukupuolitetaan yhä!
Sun pojasta kasvaa valitettavasti hyvin todennäköisesti joko homoseksuaali tai transihminen.. Onnittelut!
Onko tämä sukupuolineutraalien keskustelujen virittämä provo?
Etkö tosiaan ole huomannut, että ihan aikuisilla miehilläkin on pinkkejä vaatteita, eikä ne varmasti kaikki ole homoja.
Toisaalta, jos poikasi tulee olemaan homo, sinä et pysty estämään sitä pukemalla häntä sinisiin ja mustiin vaatteisiin.
Jos pelkää kiusaamista, niin sitten sellaisia pinkkejä vaatteita, jotka eivät ole niin julkisesti näkyvissä. Ja onhan se hyvä, jos päiväkodissa ja koulussa edes sinun poikasi on se, joka ei kiusaa niitä poikia, jotka joutuvat käyttämään siskoiltaan perittyjä tyttövaatteita.
1. Höpö höpö. 2. Homoudessa ei ole mitään pahaa.