Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko terve mies ihastuessaan tällainen?

Vierailija
31.08.2016 |

Lähettelee viestejä:
"Näytät enkeliltä. Voisin katsella sua tunteja kun nukut, sun hymykuopat on mielettömät! Haluaisin vaan silittää sun pehmeitä käsivarsia ja näykkiä nättejä huuliasi. En oikeasti tiedä miten löysin noin ihanan naisen!"

"Miten on päivä mennyt? Yritin ruokkiksella soittaa muttet vastaa? Onko kaikki ok? Haluaisin vaan kuulla sun äänen, kuulostat niin söpöltä kun yrität puhua hiljaa"

"Ehditkö kahville kahvitunnille?? Olis piristävää nähdä!"

" Onko kaikki ok? Ootko suuttunut jostakin? Sori jos ahdistelen, halusin vaan että tiedät kuinka haluan sua ja seuraasi <3"

Oikeesti noi kaikki tänään. Ollaan tapailtu kuukausi.. Musta tuntuu, että aikalisä olis tarpeen. Onko normaalia? Sekoaako miehet noin?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle viesti, että sulla on superkiireinen tämä viikko mutta laitat viikonloppuna viestiä. Jos hän on ennen viikonloppua kuitenkin laittanut sulle useasti viestiä, vaikka et ole vastannut tai tai vastaavasti yrittänyt soittaa useasti niin en tapailisi kyseistä tyyppiä enää, ei vaikuta tällöin ihan normaalilta.

Vierailija
42/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on ikävä lukea tätä. Alkuihastuksen aikana valitetaan että huomioi liikaa ja ollaan valmiita jättämään. Vuotta myöhemmin kun mies on oppinut että ei kannata sanoa tai tehdä mitään romanttista valitetaan kun ei mies huomioi.

Helpompaa ja halvempaa käydä maksullisissa.

Ja sinä taidat olla näitä on/off -miehiä. Suoranaisen ahdistelun ja totaalisen huomioimattomuuden väliin jää myös vaihtoehtoja. Huomioiminen ei ole sitä, että soitellaan monta kertaa päivässä, vaikka toinen ei vastaa tai lähetetään useita viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi kaikki viestit on tullut tänään klo 15 mennessä, ja nyt jo kyselee, onko kaikki ok/mikset vastaa/oletko suuttunut, jne., ei kaikki mielestäni ole hyvin. Työssäkäyvä ihminen ei noin vaan voi aina vastailla, ja se pitää ihan jokaisen ymmärtää.

Minusta tuo on ahdistavaa. Myös tuo, jos ei yhtään "jätä tilaa", vaan tulee koko ajan "kiinni".

Ei hyvä.

Vierailija
44/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuminen ja huomioon ottaminen on hyvä juttu mutta tuo että soitellaan ja laitetaan viestejä jatkuvasti ja sitten hädissään kysellään onko ok tai suuttunut jos ei samantien vastaa kuulostaa kamalalta ja ahdistavalta.

Vierailija
45/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo nyt ole ihastuneelle ihan normaalia? Jos minuun on joku ihastunut, niin kyllä ne on kaikki jonkinverran ns. sekoilleet. Paitsi yksi suomalainen, joka yritti negata vähän väliä. Siihen mieheen meni usko nopeasti, en tajua miksi se edes piti yhteyttä kun viestistä oli samanlaista kuin työkaverille eli asiallista ja tylsää.

Ei todellakaan ole normaalia.

Olen itse tällä hetkellä aivan tajuttoman ihastunut ellen jopa rakastunut ja mies on mun mielessä 24/7. Tekisi mieli laittaa vaan sydämiä ja pusi pusi hanipöö- viestejä jatkuvalla syötöllä, mutta en todellakaan laita, sen verran normaalilla ihmisellä on oltava itsehillintää. Tuollainen pommitus on vain ja ainoastaan ahdistavaa!

Vierailija
46/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Ei kaikki miehet tuollaisia ole mutta kyllä näitä hullaantujia on. Sitä tulee runoa runon perään, soittoa, viestiä ja jatkuvaa läheisyyttä.... Älä vielä luovuta ellei sua liialti ahdista, kyllä se siitä voi vähän laantua. :) ehkäpä kerrot hänelle että on vähän liikaa?

Vierailija
47/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni normaalia huomioimista on laittaa, vaikka viestiä jossa kyselee, että miten on päivä mennyt. Siis, jos (vielä) ei ole esim fb-kavereita tms. Todellakaan normaalia ei ole laittaa useampia tällaisia "yksipuolisia kehumisviestejä" ja lisäksi soitella useasti perään. Joko mies on hieman lahjaton naisten kanssa tai sitten hänellä on itsensä kanssa jotain ongelmaa. Esim. Myöhemmin toi ripustuvaisuus voi pahentua.

Vierailija
48/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näytät enkeliltä. Voisin katsella sua tunteja kun nukut, sun hymykuopat on mielettömät!"

Pimeä makuuhuone. Hengityksesi tuhisee vaimeasti syvässä unessa. Miehesi seisoo sängyn vieressä ja tuijottaa kasvojasi. Hievahtamatta. Tuntikausia.

Kenellä näkyy hymykuopat nukkuessa?

Vierailija
49/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki kaverit on kateellisia ulkomaalaisesta miehestäni joka tuo kukkia, silittelee hiuksiani, pussaa julkisestikin ja on äärettömän hellä ja romanttinen. Tämäkin ketju osoittaa, miksei heillä on sellaista miestä: He (niin kuin muutkin narsistiksi ym. haukkujat) eivät edes osaisi olla hellän miehen kanssa. Turha sitten olla kateellinen toisille, kun ei itse kykene ottamaan rakkautta vastaan. Kai se piereskelevä olutpullotyyppi sopii paremmin suomalaiselle naiselle.

Vierailija
50/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki kaverit on kateellisia ulkomaalaisesta miehestäni joka tuo kukkia, silittelee hiuksiani, pussaa julkisestikin ja on äärettömän hellä ja romanttinen. Tämäkin ketju osoittaa, miksei heillä on sellaista miestä: He (niin kuin muutkin narsistiksi ym. haukkujat) eivät edes osaisi olla hellän miehen kanssa. Turha sitten olla kateellinen toisille, kun ei itse kykene ottamaan rakkautta vastaan. Kai se piereskelevä olutpullotyyppi sopii paremmin suomalaiselle naiselle.

Vähän eri asia olla hellä ja romanttinen kuin ahdistava ripustautuja.

Vierailija
51/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään harjata tyttöystäväni hiukset saunan jälkeen. Välillä siihen myös ihon rasvaaminen ja hieronta päälle. Sitten nukahdetaan viltin alle telkkaria katsoessa.Se on samanlaista huolenpitoa, kiintymyksen osoittamista ja sosiaalisuutta kuin esimerkiksi simpansseilla kun nyppivät toistensa takkuja. 

Vierailija
52/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia olla hellä ja romanttinen kuin ahdistava ripustautuja.

Missä se rajaa sitten kulkee?

Ainiin sekin täysin tulkinnanvaraista ja yksilöllistä.

Täytyy kyllä näin "piiloromantikko" miehenä, taas ihmetellä teidän yleistä suhtautumista.

Jäätävää ylianalysointia ja muuta sontaa tämäkin ketju taas täynnä.

"Pakko olla ripustautuja, narsistinen yms."

Joo-o aivan varmasti kuuluu, siihen todella pieneen prosenttiosioon kenellä on oikea persoonallisuushäiriö.

Olisiko kuitenkin vaan niin että, kyseinen mies on vain korviaan myöten ihastunut ja kehtaa sen vain siirappisesti ilmaista? (luultavasti myös tietää, että se on puhtaasti 50/50 toimiiko/eikö)

Ja samoista ylianalysointi syistä meikäläisetkään, ei mitään romanttista avoimesti tee. Te naiset kun tuppaatte aina päätymään aivoriihissänne siihen "worst case" skenaarioon.

Vierailija
53/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "näkkiä huuliasi" jutut kuulostaa niin hirveältä. Tulee mieleen entinen tapailukumppani joka laittoi vähän tuohon kuvailevaan kirjoitustyyliin viestejä joissa kehui kovasti ja kaipasi ym. Tyrkytti seuraansa vaikka en aluksi kiinnostunut ja kun koukku oli kiinni poistui kuvioista iloisesti hymyillen. Ko. hlö on sittemmin kertonut olevansa narsisti ja patologinen valehtelija.

Kannatan, että laitat ym. viestin että et ehdi nyt viikolla viestillä niin soitat sitten viikonloppuna kun on kunnolla aikaa. Jos suuttuu tästä tai panikoituu ja soittelee tuhat kertaa perään ja viestittelee yli 5 viestiä, juokse ja lujaa.

Vierailija
54/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aamukahvinteko ja ehkä yksi noista viesteistä olisi romanttista tässä tarinassa, mutta äijä lässyttää kerrontamuotoisia viestejä ja häikäisyä ja soittelee perään. Kannattaa ainakin keskustella ukon kanssa että et sinä katoa mihinkään vaikka et vastaisi heti. Ja että romanttista on juurikin vaikka runot ja kahvinkeitto tai vaikka ruusu perjantaina illallisella. Mutta aina on riski että on sekopää, koita kysellä miten toimisi tietyissä riitatilanteissa tai hylkäämistilanteissa?

Vierailija
55/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus juuri tuollaisen miehen kanssa. Ihan alussa huomio tuntui kivalta mutta kohta alkoi ahdistamaan ihan sairaasti ja lopetin suhteen. Hyi!

Vierailija
56/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. En jaksais päivääkään tuollaista tahtia söpöstelyviesteissä. Mun mielestä työpäivän aikana ei saa häiritä toista. Jos hänellä olisikin vapaapäivä, kirjoittaa vaikka lappuja jotka sit antaa sulle kun näette.

Vaikka me oltiin tosi herkkiksiä alkuaikoina, kun mä olin vielä opiskelija ja mies teki itsenäistä vuorotyötä, ei kyllä toisen ollessa töissä/koulussa viestitelty kuin ne ehdottoman pakolliset ja ennen yhteistä kotia soittelut kanssa hoidettiin vapaa-aikana. Mut me ollaan molemmat sellaisia et vaaditaan oma rauhamme töissä. Tää käy meille, sit töiden ulkopuolella tilanne onkin ihan toinen.

Vierailija
57/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun miehesi lääppii sinua julkisesti osoittaakseen muille, että näpit irti tai on yhteydessä ahdistavuuteen asti ja näistä, kun olet kertonut kavereillesi, jotka ovat ihmetelleet ja ehkä kritisoineet juttuja, nin he ovat heti kateellisa. Yeah right. 

Vierailija
58/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelee viestejä:

"Näytät enkeliltä. Voisin katsella sua tunteja kun nukut, sun hymykuopat on mielettömät! Haluaisin vaan silittää sun pehmeitä käsivarsia ja näykkiä nättejä huuliasi. En oikeasti tiedä miten löysin noin ihanan naisen!"

"Miten on päivä mennyt? Yritin ruokkiksella soittaa muttet vastaa? Onko kaikki ok? Haluaisin vaan kuulla sun äänen, kuulostat niin söpöltä kun yrität puhua hiljaa"

"Ehditkö kahville kahvitunnille?? Olis piristävää nähdä!"

" Onko kaikki ok? Ootko suuttunut jostakin? Sori jos ahdistelen, halusin vaan että tiedät kuinka haluan sua ja seuraasi <3"

Oikeesti noi kaikki tänään. Ollaan tapailtu kuukausi.. Musta tuntuu, että aikalisä olis tarpeen. Onko normaalia? Sekoaako miehet noin?

Onko tällä miehellä muuta elämää tämänn suhteenalun lisäksi? Jos ei ole, voi käydä raskaaksi olla hänen elämänsä sisältö.

Kyse ei oo tunteista, niitä saa ja pitää tuntea vaan huomiota herättää se miten tuo tunteensa ja sisäisen elämänsä ilmi ja miten sovittaa suhteen muun elämän sekaan. Ja tunteiden pitää olla aitoja, ei pakotettuja.

Jos mies on aito ilmaistessaan itseään ja vastaanottaja tuntee samoja tunteita ja viestintä on molemminpuolista, mikäs sen parempaa. Kaksi samanlaista on löytänyt toisensa. Heillä voi olla edessään pitkä ja onnellinen suhde.

Millainen on aloittajan tapa ilmaista kiintymystään? Tunnetko olosi luoonnolliseksi ja turvalliseksi tämän miehen kanssa? Sehän se ratkaisee miten sovitte yhteen.

Vierailija
59/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo nyt ole ihastuneelle ihan normaalia? Jos minuun on joku ihastunut, niin kyllä ne on kaikki jonkinverran ns. sekoilleet. Paitsi yksi suomalainen, joka yritti negata vähän väliä. Siihen mieheen meni usko nopeasti, en tajua miksi se edes piti yhteyttä kun viestistä oli samanlaista kuin työkaverille eli asiallista ja tylsää.

Ei todellakaan ole normaalia.

Olen itse tällä hetkellä aivan tajuttoman ihastunut ellen jopa rakastunut ja mies on mun mielessä 24/7. Tekisi mieli laittaa vaan sydämiä ja pusi pusi hanipöö- viestejä jatkuvalla syötöllä, mutta en todellakaan laita, sen verran normaalilla ihmisellä on oltava itsehillintää. Tuollainen pommitus on vain ja ainoastaan ahdistavaa!

No on sairas elämä jollakin ja vielä ilmeisesti ylpeä siitä. Minäpä sanon sulle, että jos ihastun niin totta ihmeessä pommitan, ja pidän miestä ihan uunona jos se ei pommita. Itselläni on helppo työ asiantuntijatehtävissä eli usein viestittelen työpäivän aikanakin ja olen lähtökohtaisesti myös kiinnostunut miehistä, joilla on aktiivinen mieli ja paljon virtaa. En käsitä miten joku viitsii pidätellä tunteitaan (varsinkin positiivisia) ja väittää sitä normaaliksi.

Vierailija
60/72 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään harjata tyttöystäväni hiukset saunan jälkeen. Välillä siihen myös ihon rasvaaminen ja hieronta päälle. Sitten nukahdetaan viltin alle telkkaria katsoessa.Se on samanlaista huolenpitoa, kiintymyksen osoittamista ja sosiaalisuutta kuin esimerkiksi simpansseilla kun nyppivät toistensa takkuja. 

päivän paras