Onko terve mies ihastuessaan tällainen?
Lähettelee viestejä:
"Näytät enkeliltä. Voisin katsella sua tunteja kun nukut, sun hymykuopat on mielettömät! Haluaisin vaan silittää sun pehmeitä käsivarsia ja näykkiä nättejä huuliasi. En oikeasti tiedä miten löysin noin ihanan naisen!"
"Miten on päivä mennyt? Yritin ruokkiksella soittaa muttet vastaa? Onko kaikki ok? Haluaisin vaan kuulla sun äänen, kuulostat niin söpöltä kun yrität puhua hiljaa"
"Ehditkö kahville kahvitunnille?? Olis piristävää nähdä!"
" Onko kaikki ok? Ootko suuttunut jostakin? Sori jos ahdistelen, halusin vaan että tiedät kuinka haluan sua ja seuraasi <3"
Oikeesti noi kaikki tänään. Ollaan tapailtu kuukausi.. Musta tuntuu, että aikalisä olis tarpeen. Onko normaalia? Sekoaako miehet noin?
Kommentit (72)
Sun ei tässäkään tapauksessa tartte sietää mitään, jos koet sen epämiellyttäväksi. Jos et tykkää jostakin ja se ei tunnu hyvältä, sano se suoraan. Jos mies on oikea sulle, niin suostuu etenemään sillä tahdilla mikä sopii teille kummallekin.
No siis olen ehkä salaa romantikko, mutta kyynisellä tavalla. Sitten kun noista aina varoitellaan, että narsisti alussa kehuu jne, ja samoin parilla kaverilla on ollut sellainen kyttääjämies joka soittaa/laittaa viestiä 6x kahden tunnin aikana.
Olen sanonut etten ole mikään enkeli enkä yhtään täydellinen, niin hokee vaan että olen minä. Joka kerta kun on nähty laittaa viestiä perään..
Ap
Älä päästä karkuun. Jos olet löytänyt suomalaisen miehen, joka näyttää tunteensa, niin siitä kannattaa pitää kiinni.
Miten estynyttä porukkaa täälläkin on kun oikeasti sanovat, että ahdistuvat kun toinen tykkää? Ei ihme että on paljon sinkkuja tässä maassa.
Mä just pääsin eroon tuollaisesta lässyttäjästä!
"Näytät enkeliltä. Voisin katsella sua tunteja kun nukut, sun hymykuopat on mielettömät!"
Pimeä makuuhuone. Hengityksesi tuhisee vaimeasti syvässä unessa. Miehesi seisoo sängyn vieressä ja tuijottaa kasvojasi. Hievahtamatta. Tuntikausia.
Etsi äkkiä itsellesi mies joka ei soita, kehu tai huomioi sinua. Vielä parempi jos juo ja on väkivaltainen. Inhottaa tuollaiset kiltit miehet. Etsi joku vähän jännä.
Olen lempannut miehen joka käyttäytyi noin suhteen alussa, aluksi kattelin ja ajattelin että kyllä se siitä rauhottuu. WRONG, ei rauhottunu vaan muuttu ihan hemmetin mustasukkaseks.
''Ai meette tyttöjen kaa ulos, minne meette, tuleeko sinne muita miehiä??''
''Ai sulla on miespuolisia työkavereita ja kävitte niiden kanssa porukalla syömässä???''
Lopulta sain tarpeekseni kun hän sai ääärettömän mustasukkaisuus kohtauksen siitä että erään ystäväni yllätys synttärit järkättiin mökillä ja sinne mökille tuli miehiä ketä hän ei tuntenut. Ei siis itse olisi työkiireiden takia päässyt..
Vaikea sanoa. Ihmiset on erilaisia ihastuessaan/rakastuessaan. Kyllähän ihan normaalitkin ihmiset voivat "seota" ihastuessaan mutta, vaikka sitten siinä rakkaushuumassa kuinka ajattelisi, että haluaa harjata toisen hiuksia tai näykkiä huulia niin en tiedä tarvitseeko kaikkea kuitenkaan suoltaa ulos. Kuulostaa ainakin jotenkin siltä, että ehkä hänellä ei ole kauheasti sosiaalista pelisilmää ja on vähän kömpelö ihmisuhteissa. Yleenaä sen kuitenkin huomaa millä mielellä toinen on mukana.
Itseäni jotenkin ahdistaa tämän tyyppiset miehet, kiinnostun ehkä enemmän tasaisuudesta, siis jotenkin pelottaa tuollainen äärikäyttäminen, vaikka ihastunut olisikin. Esim. mitä sitten, kun tällä henkilöllä on negatiivisia tunteita, tulevatko ne samallalailla ulos? Itse varmaan olisin pari päivää vastaamatta viesteihin ja, jos sinä aikana puhelin tulisi täyteen viesteistä ja puheluista niin miettisin tosissani onko noin ripustautuvan ihmisen kanssa järkevää suunnittella jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa läheisriippuvaiselta. Tai sitten se on oikeasti nainen.
Eli mainittu käyttäytyminen olisi hyväksyttävää naiselta mutta ei mieheltä?
No en siis halua mitään jännää, mutta sitähän tässä just pelkään, että tuo onkin se jännä. Tuntuu niin täydelliseltä, oikeasti kuin jostain jenkkileffasta.
Joskus söin sen lattialla niin tuli mun viereen syömään, jos luen tulee viereen lukemaan, tuo mulle aina jotain herkkuja ja saattaa tuoda aamulla kahvin sänkyyn, kun joskus ääneen mietin, että olis ihanaa vaan maata sängyssä ja juoda kahvia :D Muistaa ulkoa oikeasti kaikki mistä tykkään, karkit, elokuvat, kirjat, tuoksut. Huomaa jos olen lakannut kynnet eri värillä..
Jotenkin vaan pelottaa, että tässä on joku koira haudattuna.. Siis vaisto sanoo ettei kaikki voi olla näin helppoa... Miten pystyn katrsomaan mitä tästä tulee ilman että rakastun?? Kun toisaalta ahdistaa paljon, onko sekään normaalia?
Ap
Joo ei suomalaiselle naiselle saa osoittaa ihastustaan se olen huomannut, toimii paremmin sellainen pelimiesmäinen toiminta suomi akan kanssa eli älä vastaa puhelimeen, välttele ja tee ohareita, mulla roikku pari muijaa tollee 1v ajan minussa, mutta jos olen osoittanut ihastustani jutut yleensä vesittyy heti. Suomalainen nainen on tunnevammainen ja se teki myös minusta tunnevammaisen. Nykyään en enää tavoittele parisuhdetta tai kaipaa naisia elämääni.
Eikö tuo nyt ole ihastuneelle ihan normaalia? Jos minuun on joku ihastunut, niin kyllä ne on kaikki jonkinverran ns. sekoilleet. Paitsi yksi suomalainen, joka yritti negata vähän väliä. Siihen mieheen meni usko nopeasti, en tajua miksi se edes piti yhteyttä kun viestistä oli samanlaista kuin työkaverille eli asiallista ja tylsää.
Ei voi oikein muuta sanoa kuin että luota fiilikseesi. Ehkä se on sekaisin, ehkä teillä ei vaan kemiat kohtaa ja joku muu olis Imatralta ja onnellinen tuosta.
Oma kokemus vastaavasta oli huono. Sekin mies päätyi sairaalloisen mustasukkaiseksi, edisti nyt ystävistäni, ilmestyi työpaikalle, soitti työmatkoilla niin monta kertaa että kun alku loppui (n. 50 kertaa siis) ja syytti mua sitten pettämisestä. Yritti väittää että minä olen vainoharhainen hullu, eli mun rahoilla ja viestitteli itse useiden eri naisten kanssa jatkuvasti. Olis pitänyt kuunnella omia varoitusjelloja, mutta olin henkisesti liian väsynyt ja halusin uskoa että ehkä mä oonkin niin ihana kuin se sanoo. Musta on ylipäätään lähtökohtaisesti epämielyttävää jos joku kehuu minussa ominaisuuksia joista he eivät vielä voi tarpeeksi tietää. Parissa viikossa ei vielä opi tuntemaan toista kovin hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Etsi äkkiä itsellesi mies joka ei soita, kehu tai huomioi sinua. Vielä parempi jos juo ja on väkivaltainen. Inhottaa tuollaiset kiltit miehet. Etsi joku vähän jännä.
Kuules nyt äälliö ulisija. Sitten jos ap jaksaa tämän kanssa ja se osoittautuu hulluksi psykopaatiksi alat ulista ja lällättää että mitä otit jännämiehen, pitikö ottaa jännämies, jännämies jännämies jännämies. Menisit pois.
Juoksisin karkuun ja lujaa. Kuulostaa ahdistavalta ripustautujalta, mahdollisesti sekopäältä.
Vierailija kirjoitti:
No en siis halua mitään jännää, mutta sitähän tässä just pelkään, että tuo onkin se jännä. Tuntuu niin täydelliseltä, oikeasti kuin jostain jenkkileffasta.
Joskus söin sen lattialla niin tuli mun viereen syömään, jos luen tulee viereen lukemaan, tuo mulle aina jotain herkkuja ja saattaa tuoda aamulla kahvin sänkyyn, kun joskus ääneen mietin, että olis ihanaa vaan maata sängyssä ja juoda kahvia :D Muistaa ulkoa oikeasti kaikki mistä tykkään, karkit, elokuvat, kirjat, tuoksut. Huomaa jos olen lakannut kynnet eri värillä..
Jotenkin vaan pelottaa, että tässä on joku koira haudattuna.. Siis vaisto sanoo ettei kaikki voi olla näin helppoa... Miten pystyn katrsomaan mitä tästä tulee ilman että rakastun?? Kun toisaalta ahdistaa paljon, onko sekään normaalia?
Ap
Ehkä kanattaa kuunnella omaa vaistoa. Yleensä jos jokin asia on liian hyvää ollakseen totta niin sitä se myös on. Pointtina vain se, että vaikka tämä olisi vain ihastuneen miehen käytöstä, joka haluaa miellyttää niin minkälainen hän on sitten, kun tämä ensihuuma loppuu?
Kukaan ei voi olla koko suhdetta tollanen, jollei sitten kyseessä ole sitten joku sairas ihminen.
Sitten vielä erikseen ne täysin sairaat ihmiset, jotka tekevät noita lepertelyjä alkuvaiheessa saadakseen toisen koukkuun ja sitten se todellinen minä voi olla jotakin aivan muuta. Niin tai näin niin, et kuitenkaan tunne tosellista miestä vielä.
Musta tuntuu, että on mielessään keksinyt sellaisen ihannekuvan millainen olen.. Ja kun en oikeasti ole sellainen.. On kuitenkin muutenkin sosiaalisesti vähän kömpelö, kysyy suoraa kaikkea ja sitten pahoittelee. Kysyi esimerkiksi onko äitini ihan normaali :'D On myös kysynyt mikä veljeäni oikein vaivaa ja muuta mukavaa.. Haha! Eihän niistä kumpikaan ihan täysillä ajele, mutta silti! En kuitenkaan haluaisi jättää häntä, mutta joku tauko voisi olla hyvä. On ehkä vähän dramaattinen niin ei ehkä ymmärtäisi miksi..
Ap
Miehenä on ikävä lukea tätä. Alkuihastuksen aikana valitetaan että huomioi liikaa ja ollaan valmiita jättämään. Vuotta myöhemmin kun mies on oppinut että ei kannata sanoa tai tehdä mitään romanttista valitetaan kun ei mies huomioi.
Helpompaa ja halvempaa käydä maksullisissa.
Kuvittelisin noin tunteikkaan ja itseilmaisevan miehen olevan sitten muissakin asioissa elämässään vähän turhan teatraalinen. Kukin tyylillään, mutta itse ahdistun tuollaisesta munattomasta täysillä ripustautumisesta.