Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulutko tavallisiin?

Vierailija
31.08.2016 |

Oletko osa tavallisia ihmisiä? Perustele, miksi olet / et ole.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jankutettiin koko lapsuuteni että olisin jotenkin erilainen, erikoinen ja jopa outo. Nyt aikuisena elämäni on ihan tavallista: omakotitalo, lapset, pari autoa ja työpaikka. Mieskin on koulutukseltaan insinööri. Hui! :D En tiedä oliko kyse äidin omasta erikoisuudentavoittelusta vai siitä, että hän on itse varsin persoonallinen tapaus.

Vierailija
22/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun tää yks niiiin erikoinen selitti tuolla aikaisemmin, että tykkää eläimistä, joita monet vihaa ja esimerkkeinä hyeena ja valkohai:) siis kuka noita vihaa aktiivisesti, kun törmääminen noihin on Suomessa etenkin suht epätodennäköistä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavallinen, kuulun vähemmistöön, äidinkieleni ei ole Suomi, minulla on omistusasunto vaikka olen opiskelija.

Vierailija
24/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies jolla ei ole perhettä ja joka ei ole koskaan seurustellut. Lasken itsen tavismiesten joukkoon.

Vierailija
25/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella erilainen ja koen ulkopuolisuutta monesti.

Vierailija
26/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin lukeneeni tällaisesta tutkimuksesta, että 'täysin keskiarvoinen' ihminen on todella harvinainen. Jos siis verrataan ominaisuuksia toisiinsa ja haetaan ihmistä, joka täyttäisi ne kaikki, ei välttämättä tule löytymään.