Kuulutko tavallisiin?
Oletko osa tavallisia ihmisiä? Perustele, miksi olet / et ole.
Kommentit (26)
Huvittavaa, kun tää yks niiiin erikoinen selitti tuolla aikaisemmin, että tykkää eläimistä, joita monet vihaa ja esimerkkeinä hyeena ja valkohai:) siis kuka noita vihaa aktiivisesti, kun törmääminen noihin on Suomessa etenkin suht epätodennäköistä??
En ole tavallinen, kuulun vähemmistöön, äidinkieleni ei ole Suomi, minulla on omistusasunto vaikka olen opiskelija.
Olen keski-ikäinen mies jolla ei ole perhettä ja joka ei ole koskaan seurustellut. Lasken itsen tavismiesten joukkoon.
Olen todella erilainen ja koen ulkopuolisuutta monesti.
Muistelisin lukeneeni tällaisesta tutkimuksesta, että 'täysin keskiarvoinen' ihminen on todella harvinainen. Jos siis verrataan ominaisuuksia toisiinsa ja haetaan ihmistä, joka täyttäisi ne kaikki, ei välttämättä tule löytymään.
Minulle jankutettiin koko lapsuuteni että olisin jotenkin erilainen, erikoinen ja jopa outo. Nyt aikuisena elämäni on ihan tavallista: omakotitalo, lapset, pari autoa ja työpaikka. Mieskin on koulutukseltaan insinööri. Hui! :D En tiedä oliko kyse äidin omasta erikoisuudentavoittelusta vai siitä, että hän on itse varsin persoonallinen tapaus.