Mitä arvelette, jos ja kun menen rautakauppaan ja ostan metritolkulla pyykkinarua?
Ja ajattelin lähteä sitten pyöräilemään metsätielle.
Tulisikohan kukaan perääni, ja ehtisikö kukaan etsiä minua ennen kuin vasta illalla, kun kukaan ei saisi yhteyttä puhelimellakaan??
Kommentit (25)
En ajattele pyykkinarun tai muunkaan narun ostajasta yhtään mitää. Myymme paljon päivittäin. Olen rautakaupan kassa
Ei kai kassa sua seuraa ja perään soittele
En lähtisi perään tai muutenkaan kiinnittäisi huomiota. Jos ei vastaisi puhelimeen, soittaisin seuraavana päivänä uudestaan.
Mihin muuten tarvitset sitä narua metsässä?
Ap, toivottavasti et mieti samaa kuin se Tsekkityttö vuosi sitten.
Osta köyttä. Pyykkinarun vetolujuus ei ole kuin 70-135 Kg. Tämähän ei ole mitään, jos lasketaan massa x nopeus, niin menee poikki jotta napsahtaa.
Esim. 10 x 70 kg = 700 kg. Hyvä köysi kestää sen.
Kassallahan on aikaa seurata kaikkien asiakkaiden menemisiä.
Mitähän ajattelivat tänään apteekissa kun ostin skalpellin...? No, samapa tuo. Ja ihan kynsinauhoja/tikkuja sillä leikkaan..
Juu mä kyllä mietin kassalla että miesystävä tahtoo tulla kylään illaksi ja että mitä ruokaa laittaisin ja että pitää tilata parturiaika ja hammaslääkäri muistaa....asiakkaiden Ostoksia en mieti ollenkaan ja jokaisen oma asia mitä ostaa ja mihin tarvitsee. Ihan sama 'mulle.
Entä jos ostan moottorisahan? Tai vaikka puukon?
Onneksi tämä kuitenkin on niin vapaa ja järkevä yhteiskunta, että voi sen tehdä ilman, että saan huolestuneen hösöttäjän perääni.
Kyllä se myyjä varmaan juoksee sun perässä metsään.
En mäkään pyykkinarua senteissä ole koskaan ostanut...
No itse ostin paljon pyykkinarua, kun piti vetää tontin rajat näkyviin ja merkata kaadettavat puut.
Ite aattelin kokeilun vuoksi mennä Walmartiin ja ostaa kirveen, mustia jätesäkkejä ja lapion. Saas nähdä reagoiko kassahenkilö vai muut asiakkaat.
Jos tässä nyt vihjaat hirttäytymiseen tai jonkun toisen murhaamiseen, niin
- mihin tarvitset narua metritolkulla? Jos hirttopuu on kovin korkea, pystytkö kiipeämään korkealle oksalle ja sitomaan narun kunnolla? Mitä mahd. hirtettävä tekee sillä välin?
- mistä rautakaupassa tiedetään, minne olet sieltä pyöräilemässä? "Metritolkulla narua" viittaa kai lähinnä veneilyyn tai pyykin kuivaamiseen
- puhelinmurheesi väistyvät, jos vain jätät puhelimen kotiin, soittakoon siihen sitten kuka tahansa. Ei ole sinun murheesi enää tuossa vaiheessa. Vai onko suomalaiselle helpompi erota elämästä kuin kännykästä?
- ihminen pystyy hirttäytymään vaatekaapin tankoon tai istualtaan ovenkahvaan. Ei siihen rautakauppaa, metritolkulla narua tai metsää tarvita
Kannattaa pyytää kassalta suoraan hirttoköyttä pyykkinarun sijaan.
Mietin että vaikuttaako yksinäiseltä huomionhakuiseltä domilta ja sit kattoon onko mun tyyppiä yhtään. Jos on niin heittäytyisin polville eteensä.
Kuka sua yleensä yrittää puhelimella tavoittaa ja saako aina kiinni?