Mitä arvelette, jos ja kun menen rautakauppaan ja ostan metritolkulla pyykkinarua?
Ja ajattelin lähteä sitten pyöräilemään metsätielle.
Tulisikohan kukaan perääni, ja ehtisikö kukaan etsiä minua ennen kuin vasta illalla, kun kukaan ei saisi yhteyttä puhelimellakaan??
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten tarvitset sitä narua metsässä?
Merkkaisin sienipaikkani, eli ympäröin alueen, jossa sijaitsevat mun jokasyksyiset suosikkisieneni; en mä muuhun sitä pyykkinarua ajatellut, mutta ajattelin tällä kertaa mennä metsäpaikkaani pyörällä, enkä autolla, niin ei niin helposti sitten jäisi jälkiä tekoselleni. Ja tietysti kertakäyttöhanskat kourassa homman tekisinkin:D
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi hirttäytyä pyykkinaruun.
Hetkonen olen ap. ja miksi sulle tulee heti mieleesi hirttäytyminen?
Voinen sanoa, että enhän toki sellaista ajatellut, mutta joillakin on sellainen luulotauti, että luulisivat, jos häipyisin pyykkinarun kanssa metsään.
:)Pyykkinarusta on moneksi näet, sillä voi asettaa ansoja hirviä varten, etteivät kaki mun sieniä metsässä, ja pupuille myös pelottimeksi, ajattelin laittaa lehden silppuja naruun, ettei tautiset puput tule ulostamaan sienieni ja puolukoitteni päälle:D
Harvemmin kukaan ostaa pyykkinarua vähemmän kuin 5 tai 10 metriä, edes rautakaupasta.
Ei ne myis sulle. Pyykkinarun ostamiseen tulee olla lupa ja sen saa vaan alle 6 kk vanhalla päälääkärin myöntämällä terveystodistuksella.
Hävettäisi hirttäytyä pyykkinaruun.