Miks jotkut muijat pelaa videopelejä???!
Vituttaa kun pelit on yleensä ollut se mihin me miehet ollaan voitu paeta maailmaa ja muijien juttuja ja nykyään yhä useammin jos pelaat vaik jotain mobaa niin siellä tulee joku vitun gamergirrll93 vastaan. Kyllä vituttaa että meidän miesten tontille tulee varsinkin kun ovat yleensä tosi paskoja pelaamaan ja yrittää vaan kalastella huomiota ja sotkee ja pilaa kaiken!!
Kommentit (32)
En ole koskaan tajunnut naisista valittavia miehiä peleissä, yleensä ovat mukavaa seuraa ja tiimipeleissä tekevät yhteistyötä.
Joskus jollakin on noussut huomio päähän.
Yleensä jonnet suuttuu kun tyttö voittaa heidät :D
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun pelit on yleensä ollut se mihin me miehet ollaan voitu paeta maailmaa ja muijien juttuja ja nykyään yhä useammin jos pelaat vaik jotain mobaa niin siellä tulee joku vitun gamergirrll93 vastaan. Kyllä vituttaa että meidän miesten tontille tulee varsinkin kun ovat yleensä tosi paskoja pelaamaan ja yrittää vaan kalastella huomiota ja sotkee ja pilaa kaiken!!
Taidat olla homo, ja sua vituttaa kun tyttö tulee ja vie jätkien huomion?
"Paeta muijien juttuja". Nyt kiinnostaa mitä nää jutut on ja miks niitä pitää paeta?
Vierailija kirjoitti:
Pelaankin vain yksinpelejä, ettei joudu 12 v. tosimiesten kanssa tekemisiin.
gamergirl76
70-luvun gamergirl onkin hieman harvinaisempaa, nyky-jonnejen kelpaa, kun voi löytää kumppanin joka pitää myös pelaamisesta, jos ei peeloile hommaa pilalle. 40+ naiset jotka pelaavat kuuluvat ryhmään harvi-
Hyvä että sellaisia on.
Olen 50-vuotias täti ja pelaan.
Miten voi nuori ihminen olla noin suvaitsematon?
Mua ärsyttää ihan sama asia.
GamerWoWman72
Ai että! Olen 33 v nainen ja pelannut videopelejä koko ikäni. Nytkö pitäisi lopettaa kun jollain teinillä ei ole pallot laskeutunut ja se patittaa?
Kasvata pallit ennen kuin yrität loukata pelaavia naisia.
Ja siltä varalta, että olet vakavissasi: myös naiset nauttivat videopelien pelaamisesta, koska se on hauskaa vapaa-ajan viettoa. Jos et kestä tätä faktaa, älä pelaa enää ikinä mitään.
No kyynel. Itsehän soluttaudun pelaajien joukkoon sukupuolineutraalilla nikillä, joten te teinijonnet ette edes tiedä pelaavanne äitinne ikäisen naisen kanssa samassa tiimissä :D
Tänään BF betaa testailin, niin siellähän se Santtu 9 v ja Pirkko 42 v taas hääräili tiellä. Että nää poika-äiti- kombot ehkä vituttaa eniten.
Joo no mä harvemmin pelaankaan multiplayereitä just ap'n kaltasten kullannuppujen takia. Jos jonne jotenkin on saanu selville et oonkin nainen ja se häviää niin normaali ihminen onnittelee ja kiittää hyvästä pelistä. Vaan ei jonne. Jonnelta pääsee itku.
Vierailija kirjoitti:
"Paeta muijien juttuja". Nyt kiinnostaa mitä nää jutut on ja miks niitä pitää paeta?
pimpulit ja muut paikat joissa on tyttöpöpöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pimpulit ja muut paikat joissa on tyttöpöpöjä?
Niin juu 3D scum. Ollaan me naiset niin pelottavia. Kuinka moni teistä muista mammoista pelaa myös MTG'tä? Se kaulaparran ilme kun kävelee pelisaliin mekossa ja korkkareissa on ikimuistoinen. Ikinä en tiedä mitä tuntea. Sääli ehkä päällimäisenä. Liikkeen pitäjä jaksaa nauraa mulle asiasta joka kerta ku käyn siellä.
Olin mä siel töissäki. Aika kauan meni ennenku eka mies uskalsi puhua mulle. Ihan hyviä tyyppejä lopulta löyty.
Minä pelaankin vain yksinpelejä, joten en häiritse teitä jonneja. T. pelaava nainen, koodari, ikää 42 v
Itse pelaan nimimerkillä, josta ei arvaa tyttöyttäni, vaikka onkin lyhenne omasta nimestäni. Olen lähinnä se ihminen pelissä joka huutaa muille kuinka vähän logiikkaa ne omaa.
Yllättävän matalaa profiilia täkäläisiltä gaymergurleilta. Yleensähän sukupuolesta tehdään numero, että saa huomiota ja lahjoituksia, jne.
Hyväksyn siis naisten pelaamisen joko yksinpelillä tai neutraalilla nikillä ja käytöksellä, josta sukupuolta ei voi erottaa.
Pelaankin vain yksinpelejä, ettei joudu 12 v. tosimiesten kanssa tekemisiin.
gamergirl76