Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jotkut muijat pelaa videopelejä???!

Vierailija
30.08.2016 |

Vituttaa kun pelit on yleensä ollut se mihin me miehet ollaan voitu paeta maailmaa ja muijien juttuja ja nykyään yhä useammin jos pelaat vaik jotain mobaa niin siellä tulee joku vitun gamergirrll93 vastaan. Kyllä vituttaa että meidän miesten tontille tulee varsinkin kun ovat yleensä tosi paskoja pelaamaan ja yrittää vaan kalastella huomiota ja sotkee ja pilaa kaiken!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö joku edelleen tehdä trollausta Gamergatella? Laimeeta.

Vierailija
22/32 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa jotakin oikeiden miesten peliä, kuten vaikka jenkkifutista. Ei tule kentälle pelin aikana tyttöjä tielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän matalaa profiilia täkäläisiltä gaymergurleilta. Yleensähän sukupuolesta tehdään numero, että saa huomiota ja lahjoituksia, jne.

Hyväksyn siis naisten pelaamisen joko yksinpelillä tai neutraalilla nikillä ja käytöksellä, josta sukupuolta ei voi erottaa.

Kyllä nainen saa pelata myös nimimerkillä mistä sukupuoli tulee esiin ja mikki päällä. Ne, jotka hakee huomiota ei oo oikeita pelaajia, juurikin näitä rahan perässä olevia. Oishan se helppo tienesti kun vähän rintavakoa vilauttaa ja rahat kilisee tilille, mut ei kiitos. Jos niin haluaisin tehdä olisin ihan rehellinen camgirl.

Vierailija
24/32 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelaankin vain yksinpelejä, joten en häiritse teitä jonneja. T. pelaava nainen, koodari, ikää 42 v

Hei, tunnistan tämän palstailijan muistakin peliketjuista...Vieläkin haluaisin tutustua, jos et olisi niin vannoutunut ikisinkku ;-)

pelaava mies ikää 45

Vierailija
25/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro yksikin hyvä syy, miksi en pelaisi?

Vierailija
26/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, minä olen tainnut pelata jo ennen kuin sinä olet edes syntynyt :D

Ja aion muuten jatkossakin pelata, vaikka ihan vain sinun kiusaksesi.

Vierailija
27/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää välillä tää oma sukupuoli kun näinkin moni provosoitui ja meni ilmiselvään ja huonoon provoon. Öh.

Vierailija
28/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias täti ja pelaan.

Miten voi nuori ihminen olla noin suvaitsematon?

Mitä pelejä pelaat? :)

Vierailija
29/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa harmittiko.

Gay-mer-grrl86.

Vierailija
30/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas vituttaa se kun olen harrastanut pelaamista eri laitteilla 4-vuotiaasta asti ja nyt jotkut teinit ja parikymppiset pojat änkeää mun harrastukseen ja yrittää omia sen itselleen.

T. gamergirrll83

Vierailija
31/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelattiin exän kanssa wowia yhessä. Toivottavasti löytyis uusi jonka kanssa vois aloittaa legionan mättämisen.

Vierailija
32/32 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni muija pelaa moninpelejä jätkien huomion takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi