Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko anoppini teidän mielestä omituinen?

Vierailija
30.08.2016 |

Olen tuntenut anopin nyt vähä yli vuoden. Aluksi hän oli tosi ystävällinen eikä mitään pieniä piikkejä tullut. Oli sanonut miehelleni jotain että olen ihana yms. Olen huomannut, että hän on väliin nykyään tosi mukava ja välillä taas hmm outo.. On mm vihjannut, että voisin ostaa lastenlipun, kun olimme elokuvissa miehen ja hänen kanssa. Yhtenä päivänä hän oli miehellä kylässä ja minä olin kanssa. (Emme siis asu yhdessä) Anoppi kehui kolmesti kuinka mieheni puutarha on hieno kun hän on sen tehnyt. "kuka tän on tehnyt" Ei ole mikään kauhian kummoinen ihan ok tyyliin pelkkiä pensaita ja kiviä ja pari kukkaa. Mieheni sitten yhdessä välissä kysyi kaapissa olleista pöytäliinoista, että kuka nää on ostanut ja anoppi senjälkeen" minä, kukapa muukaan" Pyörässäni on takana kori ja sanoi miehelleni jossain yhteydessä että" ei mulla mitää mummokoria ole" kun mieheni puhui jotain kuljetuksesta.

Viime jouluna olimme tapaninpäivänä anopin ja hänen miehensä luona. Anopin miehen poika ja pojan tyttökaveri liittyi seuraan. Tämä tyttö sitten selitti jotain omasta työstään ja mainitsi että on Biologi. Anoppi jossain välissä sitten "onpa Tärkiää hommaa" ja sanoi sen oikeen vittumaisesti. Tuli pieni myötähäpeä... Siirryimme myöhemmin mieheni kanssa katselemaan vanhoja valokuvia ja nauroimme jollekkin miehen vanhalle kuvalle. Pian anoppi kysyy keittiöstä" Nauratteko minulle??" Tuli myös katselemaan kuvia ja kommentoi kaikkia siinä olleita suunnilleen näin "hassut hiukset" "typerän näkönen " serkkusihan näyttää tässä kolmevuotiaalta vaikka on 8" Mieheni lapsuuskuvaa kommentoi pullaposkeksi.

Olimme n. kuukausi sitten yhdellä mökillä ja istuttiin pihalla nelisten minä, mies, anoppi ja hänen mies. Anoppi tokaisi yhtäkkiä "Hienot kengät" katsoin alas ja en tiennyt kenen kengistä puhui sitten hän "No on sullakin ja mulla oli perus mustat tennarit.. äänensävy oli säälivä. Lähtömatkalla mökillä sanoi takapenkillä miehelleni Hienot housut! ja tämän jälkeen taas minulle "No on sullakin" ja mulla oli jotkut mustat sukkikset :D

Siinä nyt jotain outouksia mitä olen huomannut matkan aikana. Olen pohtinut onko hänellä jotain mielenterveysongelmia vai mitä? huumori on tosi kummallista välillä.. Joskus vitsaili miten kuolisin automatkalla kun lentäisi takapenkiltä minuunpäin. Mies muistutti silloin äitiään turvavyöstä ja miten minä kuolisin helpolla jos äitinsä lentäIsi minuunpäin. Äidillä on myös rasittava tapa tuputtaa AINA mulle vanhoja vaatteita, ilmaislahjoja yms Kerran laittoi mulle viestiä että haluanko jotkut kengät. Kieltäydyin sitten ihan kohteliaasti ja mies pian ihmetteli miksen halua niitä. Äitinsä oli siis viestittänyt siitä miehelleni :D kerran vihjaili kahvipöydässä miehelleni että laittaa ikkunan kiinni kun juorutaan salaisuuksia(kuulemma minusta) Mulla on oikeestikki aika arkoja asioita ja en tosiaan halua, että anoppi tietäisi ne.

Mitä mieltä te olette? viisikymppisestä ihmisestä kyse.. Mies esitteli äitinsä vasta parinvuoden seurustelun jälkeen yksissä juhlissa ja oli ennemmin maininnut minulle jotain että "ne ei oo sitte ihan normaaleja näet ajankanssa. En halua liikaa aiheuttaa sulle ennakkoluuloja"

Anopilla kumminkin pitäisi rampata usein syömässä ja ruokaa ei kuulemma saa lisää ja se on mautonta.. Välillä tulee olo että mitähän seuraavaksi :D

Sori jos teksti on sekava, kirjotan puhelimella.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä saattaa ollavaan outo huumori yms.

Vierailija
2/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pohjalainen anoppi. Niillä on toisinaan hiukka oudot jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, miltä muutamat superälykkäät ( siis ihan oikeasti superälykkäät) kaverini. Huumori on joskus omanlaatuista. toisaalta moni asia kuulostaa myös siltä, että on ns. sisäpiirin juttuja esim. tuo, onpa hienot...

Mitä muuten menetät, jos otat vastaan hänen vanhoja tavaroitaan edes joskus? laita vaikka kirppikselle suoraan, mutta voisi tehdä sinusta läheisemmän anopille, jos joskus ottaisit jotain vastaan.

Vierailija
4/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen tässä sitä, että ap pitää anoppinaan sellaisen miehen äitiä, jonka kanssa ei edes asu yhdessä.

Vierailija
5/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen anoppi? Hän on poikaystäväsi äiti.

Vierailija
6/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen tässä sitä, että ap pitää anoppinaan sellaisen miehen äitiä, jonka kanssa ei edes asu yhdessä.

No anteeksi kun en maininnut, että käytin sanaa anoppi, koska en jaksa aina kirjoittaa poikaystävän äiti. Olisi näköjään pitänyt ilmoittaa.. 

Vierailija
7/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, miltä muutamat superälykkäät ( siis ihan oikeasti superälykkäät) kaverini. Huumori on joskus omanlaatuista. toisaalta moni asia kuulostaa myös siltä, että on ns. sisäpiirin juttuja esim. tuo, onpa hienot...

Mitä muuten menetät, jos otat vastaan hänen vanhoja tavaroitaan edes joskus? laita vaikka kirppikselle suoraan, mutta voisi tehdä sinusta läheisemmän anopille, jos joskus ottaisit jotain vastaan.

Olen suurimman osan tavaroista/vaatteista ottanut itselleni :) hauskaa kun luetaan aina riveistä semmosta mitä siinä ei lue.

Vierailija
8/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ihan ensiksi kirjoittamaan, nyt aloitus kuulostaa vammaisen 6-vuotiaan päiväkirjarustaukselta. Sinä et varmaankaan ole vammainen 6-vuotias?

Vierailija
9/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, aika iso osa naisista (ja miehistäkin) on todella omituisia ja kunnolla sekaisin. Vaikutat itsekin olevan, tai tulevan, eliä äläpä stressaile, sovit hyvin sukuun. 

Vierailija
10/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm itselleni tulee taas mieleen, ettei hauskuus vaan tule luonnostaan ja pitää väkisin keksiä jotain muka hauskaa. Ovat yleensä kuivakkoja ihmisiä+ Älykkäällä on tilannetajua.

Älykkäillä ihmisillä on oikeasti hyvä huumori.

Vierailija
11/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö naiset tuollaisia, oikeesti??

Vierailija
12/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en saanut aloituksesta millään muotoa kiinni.

Aloittaja on oppinut av-mammoilta, että anopissa on aina pakko olla jotain vikaa ja ne on kaikki aina mt-ongelmaisia tai ainakin narsisseja?

Vierailija
13/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

Opettele ihan ensiksi kirjoittamaan, nyt aloitus kuulostaa vammaisen 6-vuotiaan päiväkirjarustaukselta. Sinä et varmaankaan ole vammainen 6-vuotias?

tä o av ja oonmäää ehkjä vammanaen,,,

Vierailija
14/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en osaa viroa.

Vierailija
15/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en saanut aloituksesta millään muotoa kiinni.

Aloittaja on oppinut av-mammoilta, että anopissa on aina pakko olla jotain vikaa ja ne on kaikki aina mt-ongelmaisia tai ainakin narsisseja?

No minun on pakko sanoa, että aika monen naispuolisen anopissa on monesti vikaa. On melkein jopa sääntö eikä poikkeus. On ihan yleinen juttu mistä psykologit ovat kirjoittaneet.

Vierailija
16/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta en osaa viroa.

Min armastand sind <3

Vierailija
17/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin...sait anopit vetämään hernettä nenään...

Vierailija
18/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noh anoppi/miehen äiti ei ole mikään kaveri johon ei voi välejä laittaa yhtäkkiä poikki tuosta vaan.

Vierailija
19/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noh anoppi/miehen äiti ei ole mikään kaveri johon ei voi välejä laittaa yhtäkkiä poikki tuosta vaan.

"Johon ei voi välejä laittaa yhtäkkiä poikki tuosta vaan"

Öh..

Vierailija
20/42 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

En tiedä, loppuuko argumentit, vai mikä siihen ajaa. Tulee mieleen joku lihava  pikkutenava, joka ei enää muuta keksi, kuin täysin aiheeseen liittymättömästä asiasta lällättämisen. On kait se sekin tapa yrittää päteä, kertoo enemmän pätijästä, kuin mistään muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän