Apua on tapahtunut jotain hirveää.
Meillä on häät ensi sunnuntaina ja minä heräsin vieraan naisen sängystä.
Olin viime yönnä todella sekaisin, korkeassa humalassa ja nainen oli tuntematon, en todellakaan hallinut tekemisiäni, mutta muistan kyllä nyt jälkikäteen asioita ja itseasiassa koko illan, lähdin kapakasta tuntemattoman naisen mukaan ja päädyimme siihen ja siihen, aamulla heräsin sieltä, sain selitettyä vaimolle, että nukuin poikien sohvalla, mutta nyt vaimoni puhelimeen on lähetetty kuva minusta ja tästä naisesta, kun nukumme eli asunnossa on ollut joku kolmaskin jota en ole edes huomannut!!!
Hän on ottanut kuvan ja jotenkin onnistunut lähettämään sen vaimolleni.
Häät on uhassa peruuntua, joo tiedän tiedän, mutta olisin jättänyt kertomatta ihan siksi, ettei vaimo loukkaannu.
Kommentit (22)
Häpeä ja niele kohtalo. Et saa enää vaimoasi.
Provohan tämä varmaan on, mutta voisi hyvin olla totta, kyllä näitä on kuultu. Ja juuri ennen häitä vielä, tyyliin polttareissa.
Humala ei ole mikään tekosyy, vaikka olisit ollut 5 promillen kännissä. Olet petturi.
Ympäripäissään tiistaina? Oletpa oikea kultakimpale.
Parempi näin kuin että olisit tartuttanut vaimollesi hivin jne. Nyt pääset vähemmällä. Väärän naisen kun olisit suututtanut, niin... Pakko kyllä todeta että olet kyllä nolouden huipentuma.
En usko, että rehentelisit tällä täällä jos tuo olisi oikeasti tapahtunut.
Oliko hyvä ja tiukka pilu sillä naisella,?
Toivottavasti saat kaikki mahdolliset tarttuvat taudit. Ja koronan kaupanpäälle. Nauti. Enjoy.
Hyvä. Parempi ettei mene naimisiin. Lopeta viinalla läträäminen. Jos juttu oli edes totta. Tai sitten elä sinkkuna jos baarit kiinnostelee.
Muuten menisi ihan läpi, mutta kuva vaimolle. Aika huono tuuri vai olikohan tuo vaimon virittämä ansa ?
Unohda tapahtunut, älä kerro kenellekään siitä mitään ja jatkossa ole vastuullinen.
Jopas palstamamma taas tarinan keksi.
Ei kannata perua häitä. Minä voin tulla tuuraamaan sinua niihin häihin. t: Mara 68 v
Tapahtunut? Sinä olet aiheuttanut jotain hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Ja palstaurhot ottivat sen tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku toiveikas veeti luulisin.
Jos tää on totta niin on syytäkin perua häät.