Olipa ihana päivä, soitto töihin lapsi "sairaana" eilen jo sovittiin et vien lapsen mummille hoitoon:D
Kyllä sitä ihminen kaipaa omaa rauhaa, sain tehtyä kaikkea kivaa. vielä onneksi kaksi "vaparia " jäljellä, keksikää mulle kaikkee kivaa tekemistä.
Kommentit (35)
Toivon että saat potkut.
Muut joutuvat tekemään työsi ja sulle vielä maksetaan palkkaa tosta valehtelemisesta ja pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kai olit palkattomalla?
En onneksi, meillä on sovittuna että lapsen sairauden vuoksi saa olla kolme päivää koton hoitamassa se jälkeen pitää toimittaa lääkärin todistus.
Ap
Huomenna lapsi jää mummille yöksi, siis voin illalla
ottaa pullon hyvää viiniä:D
Ap
Toivottavasti lapsi sairastuu heti perään oikeasti niin pääset selittelemään
Sairas lapsi tarvitsee äitiä tai isää. EI mummoa.
0/5 kukaan joka on niin tyhmä että tekisi tällaista ei osaisi kertoa siitä internetissä.
Laitonta. Ei saa olla pois lapsen sairauden takia jos ei itse hoida. Mitä jos sairaus jatkuu ja mummo ei enää voikaan hoitaa? Mummo voi sairastua itsekin.
Kai muistit päivittää saman faceen?
Ei kai se lapsi ollut sairas ollenkaan.
Ap on vaan luikero *****pää.
Kateeksi käy, tekisin saman jos töissä ei olisi tällä hetkellä nkkn kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Sairas lapsi tarvitsee äitiä tai isää. EI mummoa.
Silmä käteen. Jo otsikossa se sanotaan, että lapsi on "sairaana".
Ai se lapsi ei ollutkaan oikeasti sairaana, vaan huijasit vapaapäiviä. No sun kaltaisia on kiittäminen siitä, ettei pienten lasten vanhempia haluta. Ehkä joku tuntee lapsesi ja näkee kaupungilla mummon kanssa...tai jos lapsi sairastuu oikeasti, kuka hoitaa, kun päivät on jo käytetty? Itse sain tämän lapsena tuta. Minua kiusattiin koulussa, "sairastuin". Mutta sitten sairastuinkin oikein kunnon angiinaan viikonloppuna ja tuli vähän pitempi poissa olo koulusta. Äiti oli siinä uskossa, että menin liian aikaisin ulos..
Olette vaan kateellisia paskoja, kyllä sitä voi välillä huilata ja ottaa omaa aikaa kun muuten voimat loppuvat.
Ap
Jos kaipaat tekemistä, opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi. Esimerkiksi välimerkit ja konjunktiot olisivat voineet tehdä tuosta otsikosta huomattavasti selkeämmän. Oppimisen iloa!
Meillä lapsen sairadesta on tuotava lääkärintodistus tai sitten se on palkaton vapaa. Neuvolasta saatu puhelin"sairausloma" ei kelpaa. Omasta sairaudesta saa olla 3 päivää pelkällä ilmoituksella palkallisesti. Pienten lasten äitien poissaolot väheni dramaattisesti, kun lapsesta piti tuoda lappunen töihin.
Uuden työpaikan etsiminen? Toivon että sut käräytetään.