Kolmen vuoden suhde päättyi juuri,mies sanoi lähtevänsä syömään ja soitti että se oli tässä.
Siinä se siis tulikin. Ollaan riidelty tai oltu kaksi päivää mykkäkoulua kun mies on niin itsekäs seksissä. Ilman suihinottoa ei meillä ole seksiä ollenkaan,eihän siinä mitään MUTTA, mies laukee alta kymmenen sekunnin ja nousee sängystä pois tuon jälkeen. Ei osaa/tajua itse tehdä minulle mitään jos en käske tai avusta häntä!
Tässä sitä ollaan,sinkkuna siis. Outo ja orpo olo. Käsittämätön,kolme vuotta ja mies lähtee syömään. Soitan jossain kohtaa ja hän kertoo uutisen... Ei tämän näin pitänyt mennä. Nyt saan kuulemma parempaa seksiä kun sitä olen halunnut.
Kommentit (43)
Niin, mitä sinä teet miehellä, joka kohtelee sinua noin?
Tuli vaan niin puun takaa. Nyt hänestä ei ole kuulunut,enkä aio itse edes soittaa.
Ap
Onnea, pääsit eroon turhakkeesta!!
Onhan tuo tökerö tapa päättää suhde. Kunnon keskustelu taisi jäädä puuttumaan.
Nyt voi tehdä hetken aikaa kipeää, mutta kyllä se pikkuhiljaa hellittää.
Tsemppiä ja hyvää syksyä :)
Mäkin pelkään että mun miesystävä toteaa tänään että parempi erota. Oon ihan hysteerinen jo valmiiksi :( Menetys on todennäköisesti suurempi kuin ap:lla, mies on suorastaan sielunkumppani henkisesti ja fyysisesti mutta tietyissä käytännön jutuissa on ristiriitoja...
Ihan hirveä olo jo valmiiksi :(
No vau mikä "mies". Pistä tuntomerkkejä ettei joku haksahda.
Mies on oikeassa, etsi mies joka tykkää antaa sullekin huomiota ja seksiä. Saat varmasti paremman
Niin ja ap:lle, uskon että on tyhjä olo mutta mies tosiaan vaikuttaa aika itsekkäältä.
7
No etpä mitään menettänyt. Sekunti-Simoa ei kukaan kaipaa eikä huoli.
Katselit moista 3 vuotta, et kai?
No, eikös tuo ole sinulle vain hyvä juttu?
Otin äsken sormuksen jo pois,oltiin siis kihloissakin.. Näin "mies" hoitaa asiat. Poistin taulut meistä kaappiin,siinä kohtaa alkoi itku tulemaan. Ehkä tää tästä vielä.
ap
Tuntuu pahalta, kun joku tuollainen mies on päässyt parisuhteeseen asti. Minä tekisin mielelläni kaikenlaista hyvää naiselle, mutta kukaan ei vaan kiinnostu.
On se varmaan hyvä juttu,pidemmän päälle. Olo nyt vaan ei ole sitä vielä. Tuli päin naamaa ja puhelimessa,täysin yllättäen. Olisi edes sanonut ennen kuin lähti..
ap
Siis MIKSI oot jopa kihloihin asti päätynyt noin itsekkään tyypin kanssa...
Mies muuttui välittömästi paskaksi, kun kehtasi erota. Kolme vuotta kuitenkin sait loisia miehen rahoilla?
molemmilla omat rahat,kumpikaan ei loisi toisen rahoilla. älä vedä sitä tähän.
ap
Voi olla että mies osoittaa eropuheilla mieltään saadakseen tahtonsa läpi seksiasian suhteen. Hän ehkä muutaman päivän päästä soittaa ja on kuin ei mitään ois tapahtunu. Mutta älä vaan ota takas moista idioottia.
Onnitteluni! Mitäpä sinä moisella olistkaan tehnyt? Uutta ja parempaa matoa koukkuun!