Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen vuoden suhde päättyi juuri,mies sanoi lähtevänsä syömään ja soitti että se oli tässä.

Vierailija
30.08.2016 |

Siinä se siis tulikin. Ollaan riidelty tai oltu kaksi päivää mykkäkoulua kun mies on niin itsekäs seksissä. Ilman suihinottoa ei meillä ole seksiä ollenkaan,eihän siinä mitään MUTTA, mies laukee alta kymmenen sekunnin ja nousee sängystä pois tuon jälkeen. Ei osaa/tajua itse tehdä minulle mitään jos en käske tai avusta häntä!

Tässä sitä ollaan,sinkkuna siis. Outo ja orpo olo. Käsittämätön,kolme vuotta ja mies lähtee syömään. Soitan jossain kohtaa ja hän kertoo uutisen... Ei tämän näin pitänyt mennä. Nyt saan kuulemma parempaa seksiä kun sitä olen halunnut.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo tökerö tapa päättää suhde. Kunnon keskustelu taisi jäädä puuttumaan.

Nyt voi tehdä hetken aikaa kipeää, mutta kyllä se pikkuhiljaa hellittää.

Tsemppiä ja hyvää syksyä :)

.

Kahtele joku sopiva tuttava mies "laastariksi" ilman sen kummempaa vakavaa tarkoitusta.  Mieluummin vielä sellainen exäsikin tietämä. Tekee sen kipiämpää sille.  

Lukot tietty kannattas vaihdattaa kodista seuraavaksi, näin varmistat, ettei eksäsi katumapäälle tullessaan (tai kun alkaa palleissa kiristämään) voi ainakaan takasin tunkea ja kuvitella että kaikki on jälleen hyvin.  Onnistuu tuollaiselta sellainenkin muuten ehkä.

.

Vierailija
22/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette siis koskaan pane, koska mies ei suostu ilman suihinottoa seksiin ja jos otat suihin niin hän laukeaa heti eikä kestä panemiseen saakka? Melkoisia ongelmia tuolla miehellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on osaamaton luuseri sängyssä. Häpeää minuuttimunaansa ja häpeää että on huono. Ja se loukkaantui kun sanoit ääneen sen totuuden että ansaitset parempaa. Ja päätti käsitellä loukkaantumistaan tosi lapsellisella tavalla eli paeta.

Vierailija
24/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies muuttui välittömästi paskaksi, kun kehtasi erota. Kolme vuotta kuitenkin sait loisia miehen rahoilla?

Millä ihmeen vuosisadalla oikein elät, kun edes tulee mieleen että nainen automaattisesti eläisi miehen rahoilla? Siis joo varmaan niitäkin on (ja toisinpäin), mutta en minä ainakaan tunne ainoatakaan pariskuntaa, jossa molemmilla ei olisi omia tuloja. Tervetuloa 2000-luvulle, tai hanki parempaa seuraa jos kokemuksesi naisista ja parisuhteista oikeasti ovat tuollaisia.

Vierailija
25/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette siis koskaan pane, koska mies ei suostu ilman suihinottoa seksiin ja jos otat suihin niin hän laukeaa heti eikä kestä panemiseen saakka? Melkoisia ongelmia tuolla miehellä..

.

No on kertakaikkiaan.   Ja kuitenkin käyttäytyminen tuon tasoista, että hylkää peräti kolme vuotta tuollaista sietäneen ja jopa ehkä ymmärtäneen neitosen kuin vanhan risan lapasen.

Voisi odottaa edes jonkinlaista nöyryyttä edellä kerrotuista syistä johtuen.

.

Vierailija
26/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

molemmilla omat rahat,kumpikaan ei loisi toisen rahoilla. älä vedä sitä tähän.

ap

Aivan sama. Viikko sitten mies oli ihana, ja nyt täysipaska, eikö niin?

Vierailija
27/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule lähet ap NAUTTIMAAN SEKSISTÄ! Kokeilet muutamaa ja otat rakastajaksi parhaimman ja nautit kunnon kohtelusta!! Oih...

Vierailija
28/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MIKSI oot jopa kihloihin asti päätynyt noin itsekkään tyypin kanssa...

Ihan samaa mietin. Jos seksi ei suju niin että nainenkin nauttisi, ei kannata seurustella sen vakavammin eikä tosiaan mennä kihloihin. Sehän ois vähän niinku  tae siitä että saa surkeeta seksiä, jos saa. Sellaiseen elämä on aivan liian lyhyt.

Ap, sä pääsit nyt minuuttimunaisesta miespojasta eroon. Sulle on ihan taatusti luvassa parempi  ihmissuhde kunhan olet tuosta toipunut.

Vierailija
29/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis MIKSI oot jopa kihloihin asti päätynyt noin itsekkään tyypin kanssa...

Ap, sä pääsit nyt minuuttimunaisesta miespojasta eroon. Sulle on ihan taatusti luvassa parempi  ihmissuhde kunhan olet tuosta toipunut.

Miesvauvasta jopa.

Vierailija
30/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuule lähet ap NAUTTIMAAN SEKSISTÄ! Kokeilet muutamaa ja otat rakastajaksi parhaimman ja nautit kunnon kohtelusta!! Oih...

Juuri näin!

Vierailija
31/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti että tulee siksi aikaa kotiin että saa asiansa kuntoon ja on nyt x:n luona kahvilla istunut monta tuntia. 

A: Mua ei kiinnosta missä mies on ollut

B: Tuo mainitsema kaveri tekee kahta työtä joten on mahdotonta että olisi ollut tätä aikaa hänen luonaan. (tunnen hänet mutta, en alennu häneltä mitään kysymään koska välinpitämätön fiilis enkä nolaa itseäni.)

Ihan sama. Valheitakin jaksaa vielä tähän päälle. Luulen että yrittää jotain sopua alkaa hieromaan tänään tai viimeistään huomenna. 

Ap

Vierailija
32/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies muuttui välittömästi paskaksi, kun kehtasi erota. Kolme vuotta kuitenkin sait loisia miehen rahoilla?

Millä ihmeen vuosisadalla oikein elät, kun edes tulee mieleen että nainen automaattisesti eläisi miehen rahoilla? Siis joo varmaan niitäkin on (ja toisinpäin), mutta en minä ainakaan tunne ainoatakaan pariskuntaa, jossa molemmilla ei olisi omia tuloja. Tervetuloa 2000-luvulle, tai hanki parempaa seuraa jos kokemuksesi naisista ja parisuhteista oikeasti ovat tuollaisia.

Word!

t: nainen jolla on oma virka ja sitä kautta omat tulot avioliitossa

Ap:lle sanoisin, että todella inhottava tapa päättää suhde, oli ongelmia tai ei. Ehkä voisit aatella, että jos ihminen ei ole enempää valmis antamaan itsestään suhteen päättyessä, vaan pakenee, niin ehkä hän ei ollut arvoisesi. Sinä vaikutat ihmiseltä, joka ei olisi tehnyt samoin, vaan asiallisesti jutellut eronkin hetkellä asiat läpi. Kaikkea hyvää sulle.

Vierailija
33/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille mukavista sekä kannustavista kommenteista. Olo kovin turta,eikä voi käsittää todeksi ja ahdistaa kun mies tulee kotiin. Olen tosin linnoittautunut jo valmiiksi makuuhuoneeseen ja miehen petivaatteet ovat olohuoneessa. Tähän huoneeseen ei ole asiaa.

Puhelimessa miehelle sanoin kun silloin päivällä soitti että tulisi kasvotusten puhumaan,ei käynyt.

ap

Vierailija
34/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa miettiä että nyt olisi tuhannen taalan paikka antaa mahdollisuus uudelle miehelle ja toimivalle seksille..

Vierailija
35/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta, kun joku tuollainen mies on päässyt parisuhteeseen asti. Minä tekisin mielelläni kaikenlaista hyvää naiselle, mutta kukaan ei vaan kiinnostu.

APn mies olikin komeampi ja tienasi enemmän. 

Vierailija
36/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hel###ti mä sanon! Mies soitti (tai ex-mies) puolisen tuntia sitten että lähtee sieltä kotiin.. JA oli kertonut tuolle kaverille ja hänen naisystävälleen kaikkea paskaa kuulemma musta. Kysyin että entäs tämä riidan syy? Ei siitä mitään,ei itsestä mitään. Tämä mies ei enää ole 1,5v tehnyt toista työtään että on todellakin ollut avautumassa siellä. 

Ymmärrän että avaudutaan mutta,että puhutaan PASKAA toisesta puolitutulle ja ventovieraalle. 

Miksi mennään keksimään asioita ja istumaan sinne sekä keräämään sääliä eikä kerrota asioiden oikeita puolia? Vaikka että "meillä on kauhea riita kun oon niin paska seksissä ja saan aina kymmenessä sekunnissa eikä nainen saa orgasmia".  

Oli sanonut että niin paha tilanne kotona että saa kaverinsa naisystävän avaimet hänen tyhjälle asunnolleen jos ei kotona voi olla.... siis mitäh? Olen puulla päähän lyöty ja raivoa täynnä. 

ap

Vierailija
37/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen. Siksi ei halua panostaa edes seksiin kanssasi

Vierailija
38/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, taas tuhannen taalan paikka heittää se limbosekstaaja sinne tyhjälle kämpälle. Ootko ap yksinkertainen? Sulle annetaan paikka ja sä et saa palloa maaliin ? Ja mitä muuta se äijä olis sanonut kun meni naapuriin juoruilemaan. Tietysti hakee sympatiaa ja "nainen sanoi, että oon huono seksissä" ei ole kovin kiva puheenaihe. Vai mitä?

Vierailija
39/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, taas tuhannen taalan paikka heittää se limbosekstaaja sinne tyhjälle kämpälle. Ootko ap yksinkertainen? Sulle annetaan paikka ja sä et saa palloa maaliin ? Ja mitä muuta se äijä olis sanonut kun meni naapuriin juoruilemaan. Tietysti hakee sympatiaa ja "nainen sanoi, että oon huono seksissä" ei ole kovin kiva puheenaihe. Vai mitä?

Juu ymmärrän. Eihän se ole. Miten mä olen ollut näin sokea. Vielä kun ne hänen kaverinsa tietäisivät totuuden.

Ap

Vierailija
40/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ymmärrän. Eihän se ole. Miten mä olen ollut näin sokea. Vielä kun ne hänen kaverinsa tietäisivät totuuden.

Ap

Voipi olla, että se totuus tulee ilmi ajan kanssa joka tapauksessa. Ja jos ovat vaan miehen kavereita, ei ehkä tarvi välittää siitä mitä susta kuvittelevat ja luulevat. Puhu sinä omien ystäviesi kanssa, sellaisten jotka ymmärtävät ja arvostavat sua  - ja joille ei mene mitkä tahansa p***apuheet läpi. Ajan mittaan oot vaan helpottuneempi ja helpottuneempi siitä, että tuo suhde on ohi ja sulla on mahdollisuus paljon parempaan suhteeseen. Suruakin tulee, mutta iso helpotus. Siinä ei enää ex-miehen kavereiden luulot mitään paina. Ja ehkä sulla tulee tilaisuus korjata niitäkin käsityksiä...

Jos miehellä on paikka, mihin mennä, niin parempi vaan. Ei tarvi kykkiä ahdistuneena makkarissa piilottelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi