Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen vuoden suhde päättyi juuri,mies sanoi lähtevänsä syömään ja soitti että se oli tässä.

Vierailija
30.08.2016 |

Siinä se siis tulikin. Ollaan riidelty tai oltu kaksi päivää mykkäkoulua kun mies on niin itsekäs seksissä. Ilman suihinottoa ei meillä ole seksiä ollenkaan,eihän siinä mitään MUTTA, mies laukee alta kymmenen sekunnin ja nousee sängystä pois tuon jälkeen. Ei osaa/tajua itse tehdä minulle mitään jos en käske tai avusta häntä!

Tässä sitä ollaan,sinkkuna siis. Outo ja orpo olo. Käsittämätön,kolme vuotta ja mies lähtee syömään. Soitan jossain kohtaa ja hän kertoo uutisen... Ei tämän näin pitänyt mennä. Nyt saan kuulemma parempaa seksiä kun sitä olen halunnut.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot kaikille pienimunaisuuden johtaneen eroon ja mies on myös mulkku.

Vierailija
42/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, taas tuhannen taalan paikka heittää se limbosekstaaja sinne tyhjälle kämpälle. Ootko ap yksinkertainen? Sulle annetaan paikka ja sä et saa palloa maaliin ? Ja mitä muuta se äijä olis sanonut kun meni naapuriin juoruilemaan. Tietysti hakee sympatiaa ja "nainen sanoi, että oon huono seksissä" ei ole kovin kiva puheenaihe. Vai mitä?

Juu ymmärrän. Eihän se ole. Miten mä olen ollut näin sokea. Vielä kun ne hänen kaverinsa tietäisivät totuuden.

Ap

Voipi olla, että se totuus tulee ilmi ajan kanssa joka tapauksessa. Ja jos ovat vaan miehen kavereita, ei ehkä tarvi välittää siitä mitä susta kuvittelevat ja luulevat. Puhu sinä omien ystäviesi kanssa, sellaisten jotka ymmärtävät ja arvostavat sua  - ja joille ei mene mitkä tahansa p***apuheet läpi. Ajan mittaan oot vaan helpottuneempi ja helpottuneempi siitä, että tuo suhde on ohi ja sulla on mahdollisuus paljon parempaan suhteeseen. Suruakin tulee, mutta iso helpotus. Siinä ei enää ex-miehen kavereiden luulot mitään paina. Ja ehkä sulla tulee tilaisuus korjata niitäkin käsityksiä...

Jos miehellä on paikka, mihin mennä, niin parempi vaan. Ei tarvi kykkiä ahdistuneena makkarissa piilottelemassa.

Kiitos tästä. Vaihtelee raivosta suruun. Helpotus lopulta tulee olemaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TILANNEPÄIVITYS!

En sitten lähtenyt. VIELÄ! Sisimmissäni tunnen vain suurta vihaa ja katkeruutta. Rakkaus katosi kuin wumm. Pelkästään kun katson miestä tulee halveksuttava olo. En voi sietää enää miestä,en halua että hän koskee ja kun hän koski minuun, tunsin jotain niin äärimmäisen pahaa oloa. Mies tuhosi meidän suhteen.  Tein päätöksen että ennen kun lähden hoidan yhteiset työprojektit (jotka loppuu kuin seinään kun suhde loppuu jos miehen kanssa eron) Töihin menee 2-3kk aikaa vielä. Se aiheutti monen yön valvomisen,alkuun olo oli tosi huono,sitten jotain tapahtui ja mikään ei tunnu enää miltään.  Työ on siis jatkamisen syy ja kosto. Haluan tiputtaa miehen korkealta ettei hänen pillin mukaan pyöritä ja eletä. Kuka jättää ja kenet,kuka ei enää palaa takaisin,eikä vastaa puhelimeen vaan katoaa. Haluan vain esittää tuolle mulkulle että hei kulti kaikki on hyvin ja sitten tiputtaa pommin ja lopetan tämän kuin seinään niin että hän tulee aina muistamaan sen.  Mies sanoo kotona päivittäin että et sä kauheen normaalilta tunnu ja mikä sulla on. Ai mikä mulla on. Menis kaveris ja hänen muijan kanssa taas leikkimään keittiöpsykologia,he varmasti tietävät. En tiedä olenko aiemmin maininnut ja onko olennaista mutta, ollaan hieman päälle 30v kumpikin.

Jätin soimaan miehelle seuraavaan kappaleen sisälle kun menin itse tupakalle. Ja tokaisin,"ajattele..."

Aika osuva,löysin sattumalta ja nyt kappale on mun oma erobiisi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan