Viktoria, Erika vai Matilda nimeksi?
Mikä nimistä on kaunein? Ehdotuksia toiseksi nimeksi? Olen todella tykästynyt kaikkiin näistä nimistä..
Kommentit (18)
Noistakin sais kauniit kansainväliset nimet esim. Wictoria, Eriga ja M'tildah.
En osaa sanoa. Kaikki aika voimakkaita tomeria nimiä mikä on vaan hyvä asia. En tykkää pliisuista nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Noistakin sais kauniit kansainväliset nimet esim. Wictoria, Eriga ja M'tildah.
Apua :'D En ole pitkään aikaan nauranut milleen yhtä paljoa kuin M'tildah:lle.
*tips fedora*
No Matilda on helpoin. ''Erika yhdellä eellä'', ''Viktoria k:lla'' jne.. tietysti Matildakin voitaisiin kirjoittaa Mathilda mutta se on jo niin harvinainen muoto että tuskin kysytään tuleeko h:ta vai ei :D
Matilda Erika Viktoria
Viktoria Erika Matilda
En siis itse laittaisi kaikkia nimiä, mutta onhan sekin mahdollista. :D
kaikki ihanjees mutta vastaan Viktoria!
Kivan normaaleja nimiä verrattuna nykyajan nimiin. Nykyään lapsille annetaan ihan ihme nimiä..
Matilda on kiva. Victoria kuulostaa liikaa "hei, olen ruotsi-fani" -jutulta, ja Erika on ollut kai aika suosittu viime aikoina? Onhan sekin ihan klassinen, mutta kyllä Matilda on kauniimpi, klassisempi.
🇺🇦🇮🇱
Matilda on kaunis. Olisin halunnut tosin laittaa tyttärelle toiseksi nimeksi Mathilde - ja juu ei asuta Suomessa, täälä ei olisi tuo ollenkaan hankala lausua.
Matilda on ihana!
Viktoriasta tulee kruununprinsessa mieleen ja Erika on vähän jo tavallinen ja kulunut.
Erika, sitä ei tarvitse selitellä missään päin maailmaa, meillä on Erika:)
Matilda on kyllä ihanan kaunis, ehkä vähän liian prinsessa minun makuuni.
Viktoria ei kyllä sovi suomalaisen persjalan nimeksi.
Lausutaanko Erika ihan Erikana vai Eerikana? Molemmat nättejä, kirjoittaisin samalla tavalla kuin lausutaan.
Matilda.