Mitä ajatuksia herättää 20-vuotias nainen, joka haluaa seurustella ja harrastaa seksiä ainoastaan rakkaudesta?
Sellaisen miehen kanssa, josta oikeasti välittää ja johon haluaa sitoutua. Etsii siis ns. tosirakkautta/sielunkumppania ja henkisyyttä. Ei mitään yhden yön juttuja, seksisuhteita, säätöjä/kokeiluja tai "ihan kiva"-tyyppejä. Lisäksi uskoo löytävänsä tämän kaiken nuorena.
Kommentit (20)
Mitä pitäisi erityisesti ajatella. Ööö...ihan luonnollista.
I
No enpä mitään, minusta ihan normaalia. Itse aloin seurustelun samoilla periaatteilla 16v ja nyt 45-vuotiaana ajattelen edelleen samoin. En ole koskaan harrastanut mitään yhdenyönjuttuja - tuskinpa olen harvinaisuus.
Etkö kysynyt tätä jo aiemmin? Ei mitään ajatuksia, ihan normaali juttu.
No eipä paljo mitään, ihan normaalia.
No eikö toi ole miltei 100 % mitä naiset tahtoo ja ajattelee nuorena? ;)
Eihän siinä ole mitään vikaa mitä tahtoo, kuin jos ei toisen tahto osu yhteen omien kanssa niin silloin se on vähän huono, muttei toisen ajatuksetkaan mitään vääriä silti ole..
Mä löysin mieheni 18- vuotiaana ja ollaan alle 4-kymppisiä ja vielä yhdessä. Ikäeroa vuosi mutta kyllä mä pidän sitä pienenä ihmeenä että toi on ollu noin aikuinen niin nuorena koska me ollaan kuitenkin tosi paljon kasvettu ihmisinä mitä oltiin kun tavattiin (vaikka nää kaikki vuodet sujahtaakin tosi nopeesti ja sitä huomaa että onkin 3-kymppinen).
Vastaus kysymykseen: Herättä hienoa ajatuksia. Toimit terveellä pohjalla. Tuskin tulet katumaan ajatuksenjuoksuasi. Moni muukin ajattelisi samoin, mutta ei riitä itsetuntoa. Jatka samaan tyyliin. Kyllä se oikea löytyy.
Täydellistä (mikäli sinulla ei siis ole takana mitään seksisuhteita tai muita seksisäätöjä). Itse olen samanlainen, etsintä on jatkunut 19-vuotiaasta lähtien, mutta ei ole tullut ketään sellaista naista eteen, niin olen mieluummin kokonaan ilman seksiä.
Tuossa iässä vielä ihan ok. Onnea matkaan vaan. Ainoa ongelma, että et voi välttämättä tietää ihan heti, onko tämä se sielunkumppani. Ei voi olla varma, ellei päästä toista aika lähelle, ja siinä taas alkaa helposti haluttaa. Seksi luo intiimiyttä, ja lopulta voitkin huomata asuvasi ihan kivan kanssa.
Ylevät tavoitteet, mutta voi olla, että menee lähemmäs 30v ennen kuin löytää etsimänsä.
Itse löysin rakkaan mieheni 17- vuotiaana. nyt 23 ja naimisissa. Ikäeroa 5 vuotta. Kyllä se joskus onni käy :)
Olet harvinainen nainen nykyään, toivottavasti löytäisin itselleni sinunlaisen puolison.
Ajattelen, että jokainen tyylillään, mutta aika pitkiä selibaattijaksoja ja hankaluuksia kumppanin löytymisessä saattaa tulla. Erityisesti, kun seksi monesti laukaisee sen rakastumisen tunteen - tämmöistä sekä lukenut, että kokenut omaltakin kohdalta.
Terv. rakastavassa parisuhteessa elävä kolmikymppinen nainen, jolle sinkkuaikoinakin kyllä se muna kelpasi
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että jokainen tyylillään, mutta aika pitkiä selibaattijaksoja ja hankaluuksia kumppanin löytymisessä saattaa tulla. Erityisesti, kun seksi monesti laukaisee sen rakastumisen tunteen - tämmöistä sekä lukenut, että kokenut omaltakin kohdalta.
Terv. rakastavassa parisuhteessa elävä kolmikymppinen nainen, jolle sinkkuaikoinakin kyllä se muna kelpasi
Lisättäköön tähän vielä, että nimenomaan löysin tämän nykyisen rakastamani ja minua rakastavan kumppanin nimenomaan sillä, että löysin tuon baarista ja toin kotiini aikomuksena saada seksiä ja oletuksena, että jää varmaan yhden yön jutuksi. 2 vuotta ja mies asuu yhä kanssani, joka päivä sanotaan, että rakastetaan toista, seksielämä ihanampaa kuin sinkkuaikoina (siis seksin laatu parempaa kuin satunnaispanojen kanssa) ja muutenkin tältä osin hyvä olla.
Olisi saattanut jäädä tämä rakkaus löytymättä, jossen olisi ollut sinä iltana miestä vailla ja jäänyt odottamaan sitä rakastumista ennen seksin harrastamista.
Muutenkaan en henk.koht. ymmärrä, mikä siinä seksissä on niin ihmeellistä, että sitä pitää oikein vaalia. Eihän siitä saa niin paljon irtikään, jossei ole kokemusta. Osaa sitten pitää sitä rakastaan hyvänä kunnolla, eikä tarvitse tumpeloida, miten sattuu.
Toki edelleen kukin tyylillään, mutta itse en tuosta ap:n tyylistä kokisi saavani mitään irti.
Siis miten VOI OLLA MITÄÄN MUITA NAISIA? Ne kaikki MUUT naiset on HUO-RIA. Täysin huo-ria, se nyt on selvää ihan jokaiselle. Jokainen fiksu nainen kykenee saavuttamaan rakkauden ja huonommille ei kannata munaansa antaakaan. Jokaisen miehen olisi syytä tietää tämä.
t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä vielä ihan ok. Onnea matkaan vaan. Ainoa ongelma, että et voi välttämättä tietää ihan heti, onko tämä se sielunkumppani. Ei voi olla varma, ellei päästä toista aika lähelle, ja siinä taas alkaa helposti haluttaa . Seksi luo intiimiyttä, ja lopulta voitkin huomata asuvasi ihan kivan kanssa.
Huo-ran selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisättäköön tähän vielä, että nimenomaan löysin tämän nykyisen rakastamani ja minua rakastavan kumppanin nimenomaan sillä, että löysin tuon baarista ja toin kotiini aikomuksena saada seksiä ja oletuksena, että jää varmaan yhden yön jutuksi. 2 vuotta ja mies asuu yhä kanssani, joka päivä sanotaan, että rakastetaan toista, seksielämä ihanampaa kuin sinkkuaikoina (siis seksin laatu parempaa kuin satunnaispanojen kanssa) ja muutenkin tältä osin hyvä olla.
Olisi saattanut jäädä tämä rakkaus löytymättä, jossen olisi ollut sinä iltana miestä vailla ja jäänyt odottamaan sitä rakastumista ennen seksin harrastamista.
Muutenkaan en henk.koht. ymmärrä, mikä siinä seksissä on niin ihmeellistä, että sitä pitää oikein vaalia. Eihän siitä saa niin paljon irtikään, jossei ole kokemusta. Osaa sitten pitää sitä rakastaan hyvänä kunnolla, eikä tarvitse tumpeloida, miten sattuu.
Toki edelleen kukin tyylillään, mutta itse en tuosta ap:n tyylistä kokisi saavani mitään irti.
Ihmeellistä, että tuolla tyylillä löytyi joku ja vieläpä mies, jota kiinnostaa kanssasi mikään muu kuin seksi. Tai ehkei kiinnostakaan. Jos seksi loppuu, suhteennekin loppuu. Jotkut kaipaa enemmän sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, että tuolla tyylillä löytyi joku ja vieläpä mies, jota kiinnostaa kanssasi mikään muu kuin seksi. Tai ehkei kiinnostakaan. Jos seksi loppuu, suhteennekin loppuu. Jotkut kaipaa enemmän sitoutumista.
Tai sanoisinko syvempää sitoutumista.
Ei tuollaisia naisia ole enää nykypäivänä.
Hyvät ja järkevät tavoitteet.