Mies ei tajua ottaa mua!
Ärsyttää toi mies kun se ei tajua ottaa mua rajusti ja silleen vähän väkisin. Oon yrittänyt vihjailla, mutta ei se tajuu! Suoraan en ala sanomaan, koska en ole mikään h*tsu ja siitä muutenkin menis maku jos se olis etukäteen sovittu. Miks kaikki miehet on tollaisia nössöjä nykyään??!
Kommentit (33)
Tämä ei varmastikkaan ollut tosissaan kirjoitettu aloitus. Järkevä mies ei koskaan raiskaisi naista.
Vierailija kirjoitti:
hihhih kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen ottaminen on vähän riskaabelia. Siinä huonoimmalla tuurilla pääsee oikeuteen vastaamaan raiskaussyytteeseen. Ja nainen, joka ei saa sanottua, mitä haluaa, on melko saamaton.
Sitten naiset olettavat kokeneella miehellä olevan mahtavat seksitaidot kun suurin osa naisista ei puhu seksistä miehelle sanaakaan.
Ja kaupan päälle vähän vielä näytellään orgasmeja. Se on kanssa niin omiin muroihin kusemista kuin vain voi olla. Miksi pitää esittää? Miksei voi vain sanoa, että homma ei nyt suju?
Täältähän on luettu melkoisia menestystarinoita siitä, miten kävi kun nainen sanoi että ei nyt homma suju.
Nuo ylemmyydentuntoiset neuvot ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Useimmat osaavat sanoa suoraan asiansa, kuten aikuiset. Luulisin että ne jotka eivät osaa, ovat sellaisen ihmisen kanssa josta tietävät että hän ei suhtaudu hyvin. Totta kai, kaikilla pitää olla ihantellinen suhde, kaikesta pitää osata puhua, kumppani ei saa ikinä suuttua mistään totuudesta ja blaablaa. Täydellisiä ihmisiä kuitenkin on rajallinen määrä ja aika monet epätäydelliset ovat parisuhteessa. Siinä pitää vain sitten yrittää luovia. Tunnen montakin naista joiden mies on niin herkkä räjähtämään, että voin kuvitella heidän tuskailevan täällä miten esittää jokin asia. Sitten heille annetaan hyvä neuvo: No avaa suusi ja puhu! Samanlaisia temperamenttisia naisiakin on ihan varmasti.
Jos miehet ovat nössöjä, miesten ahdistelusta ja väkivaltaisuudesta puhumisen voikin lopettaa tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet on siks nössöjä nykyään kun naiset on halunneet kaiken tasa-arvoiseksi. Eli nykyään miesten ei odoteta olevan vahvempia ja aktiivisempia, vaan monet miehet on ihan yhtä "heikkoja" henkisesti ja fyysisesti, ja monissa suhteissa nainen tekee aloitteita ja on yhtä aktiivinen kuin mieskin.
Olkaa kiitollisia tasa-arvosta, miehet. Voitte laittaa kaikki vikanne, heikkoutenne, ymmärtämättömyytenne ja laiskuutenne tasa-arvon piikkiin. Olette täydellisiä, kaiken arvostelun yläpuolella, teissä ei ole mitään vikaa. Ei yhdessäkään. Jos joku mies näyttää joskus olevan aloitekyvytön työn hankkimisessa, renkaidenvaihdossa, hampaiden pesussa, on huonokäytöksinen jne. syyhän siis ei ole tämän miehen joka on täydellinen - vaan feminismin.
Tasa-arvo on sitä miehetkin voivat olla passiivisia jos huvittaa, se ei tarkoita sitä että aktiivinen mies ei saa olla aktiivinen jos se on luontevaa hänelle. Kuitenkin valitatte jatkuvasti passiivisista naisista. Ja sitten vielä että tämä kaikki olisi täydellistä: valitatte että naiset yrittävät olla miehiä.
Helpottiko? Joskus on kiva päästellä noita patoutuneita katkeruuden tuntojaan pihalle, vaikka näin anonyymisti netissä.
Osallistu kunnolla keskusteluun tai ole länkyttämättä. Kukaan jaksa teitä katkeruus-huutelijoita joka ketjussa.
Jostainhan tuo kiukku kumpuaa. Jollei katkeruudesta niin sitten jostain muusta. Jaksamisia sulle.
Tällaiset toiveet alkavat varmaa olla yhä yleisempiä naisilla. Eivät pysty käsittelemään vastuuta ja edes sängyssä haluaisivat olla täysin objektina. Aivot narikkaan niin sanotusti. Se onkin ainut tapa miten nainen voi oikeasti nauttia seksistä.
M4X
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset toiveet alkavat varmaa olla yhä yleisempiä naisilla. Eivät pysty käsittelemään vastuuta ja edes sängyssä haluaisivat olla täysin objektina. Aivot narikkaan niin sanotusti. Se onkin ainut tapa miten nainen voi oikeasti nauttia seksistä.
M4X
Höpsö.
Suoraan sanominen tekee siis sinusta hutsun? Miehenä olen kyllästynyt vihjaileviin naisiin. Seksissä on tärkeä kommunikoida rehellisesti partnerin kanssa mistä tykkää ja mistä ei, ethän sinäkään voi tietää ensitreffeillä pitääkö hän pizzasta vai entrecotesta?
Jos minä en ensimmäisen suhteeni aikana olisi suoraan kertonut tyttöystävälleni fetissistäni ja sen toteuttamisesta niin en olisi varmaan tänä päivänäkään saanut sitä toteutettua(kyseessä pyllyreiän nuoleminen).
Minä en ainakaan uskaltaisi ottaa naistani kovin ottein ilman että olisin ensin tietoinen että hän nauttii siitä. Siinähän koko homman paras juttu on, tiedät että voit luottaa siihen että kumppanisi kunnioittaa rajojasi ja TIETÄÄ etukäteen että sinä nautit siitä. Se luo turvallisuuden tunteen kun tietää asiasta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää toi mies kun se ei tajua ottaa mua rajusti ja silleen vähän väkisin. Oon yrittänyt vihjailla, mutta ei se tajuu! Suoraan en ala sanomaan, koska en ole mikään h*tsu ja siitä muutenkin menis maku jos se olis etukäteen sovittu. Miks kaikki miehet on tollaisia nössöjä nykyään??!
Mä oon yrittänyt vihjailla vaimolle, että vois joskus tehdä ylläri ja olla kotona seksikkäissä alusvaatteissa odottamassa että tulen panemaan häntä. Eihän se enää mikään yllätys ole, jos mä kerron suoraan. Miks kaikki naiset vihjeitä ymmärtämättömiä passiivisia lahnoja?!?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se nössö olet kun et saa pasrisuhteessa suutasi auki kun pelkäät sitä, millaiselta vaikutat "muiden" silmissä. Teitä kai on siinä tilanteessa vain kaksi ja sen miehen pitäisi joka tapauksessa olla siinä rajusti ottamisessa läsnä, joten hän joka tapauksessa muodostaa jonkun käsityksen päässään sinusta, olit sitten pyytänyt ääneen tai et.
Naisistu nyt vähän ja kerro mitä haluat, nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet on siks nössöjä nykyään kun naiset on halunneet kaiken tasa-arvoiseksi. Eli nykyään miesten ei odoteta olevan vahvempia ja aktiivisempia, vaan monet miehet on ihan yhtä "heikkoja" henkisesti ja fyysisesti, ja monissa suhteissa nainen tekee aloitteita ja on yhtä aktiivinen kuin mieskin.
Öh... Miten tasa-arvoistuminen olisi muka vaikuttanut siihen että miehet olisivat nykyään fyysisesti heikompia? Tai olisi edes yrittänyt vaikuttaa? Toki, ääripäitä on aina, bodarit, kamppailulajien harrastajat jne. Ja on luonnostaan isoja, vahvoja naisia ja pieniä, heikkoja miehiä. Muuta ei kai se keskiarvo ole muuttunut? Miehet kuitenkin kasvavat luonnostaan isommiksi ja lihasvoimaa on luonnostaan enemmän kuin naisilla. Naiset taas ovat luonnostaan sirompia ja kauniimpia: iho on sileämpi, kasvonpiirteet pehmeämmät jne. Kyllä ne sukupuolelle ominaiset fyysiset piirteet (tai siis erot suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen) ovat edelleen olemassa samanlaisina kuin luolamiesten ja -naisten aikaan. Käytösmallit vain muuttuvat vuosituhansien aikana.
Juuri tuohon käytökseen tällä tasa-arvoistamisella on ollut tarkoituskin puuttua. On saarnattu miehille siitä miten kotityöt ja lasten hoito pitää jakaa. Ja miten naisellla on aina oikeus kieltyä seksistä eikä toista voi pakottaa tekemään mitään vastoin tahtoaan. On myös opetettu miten ei toivottu seksuaalisen halun ilmaisukin on rikos.
Sitten yhtäkkiä ihmetellään miksei mies vaan tule ja ota. Sehän on juuri malliesimerkki siitä mitä on kielletty tekemästä. Ei saa tehdä seksissä mitään mihin ei ole toisen suostumusta. Ja sitten valitetaan siitä miten luvan kysyminen tai suoran neuvon antaminen pilaa tunnelman. Miksi kukaan järkevä mies lähtisi tekemään seksuaalirikosta? Varsinkaan rakkaalleen? Jos sitä kaipaa, kannattaa etsiä seuraavaa miestä seksuaalirikollisista tai alkaa ajamaan lakimuutosta. Samaa kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
Vierailija kirjoitti:
Luottamus toiseen ja keskusteluyhteys = suun avaaminen... siinähän ne on hyvän, nautinnollisen, kokeilevankin seksin avaimet ja peruspilarit...
Mee steisille pyörii minihamessa niin varmaan saat väkisin
Mulla on vähän sama asia. Ärsyttää suunnattomasti kun mun nainen ei tajua ottaa mua väkisin. Kuristaisi vaikka vähän kurkusta tms. samalla.