Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasiluokkalainen oli saanut koulusta kortsun terveystiedon tunnilla

Vierailija
30.08.2016 |

Eikö tuo ole vähän vastuutonta jaella lapsille kortonkeja tuossa iässä? Tuollahan annetaan se viesti, että yhdynnät on tuossa iässä ihan normaalia toimintaa. Ja sitten niillä, jotka eivät pääse panemaan, itsetunto laskee ja alkavat miettiä onko minussa jotain vikaa, kun muut harrastavat jo seksiä ja itse ei. Minusta koulun pitäisi lopettaa kokonaan tuo kortsujen jakelu. Eiköhän ne teinit tai heidän vanhempansa, jotka niitä tarvitsevat, osaa ne itse hankkia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2646882/aiti_ei_hyvaksy_mitaan_seksiin_l… Lueppa tämä. Anna lapsesi kasvaa, myös seksuaalisesti äläkä estä häntä. Vahingoitat vain hänen kasvuaan ja tukahdutat seksuaalisuutta jos saat hänet häpeämään asiaa.

Vierailija
42/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut alakoululaiselle kortsuja leikittäväksi. Olen selvittänyt mitä ne on ja sanonut, että ne kestää hyvin. Niitä on mukava täyttää vedellä yms. Olen samaa mieltä, kondomin esittely olisi vanhempien, ei koulun tehtävä. Kondomi on sellainen pelastaja. Mitä tutumpi, sen parempi. Siksi niitä pitäisi olla joka paikassa, kaikkien saatavilla. Niihin pitää tutustua ennen kuin niitä oikeasti tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan kouluajoilta kun terkkari näytti, kuinka mies voi antaa naiselle suuseksiä turvallisesti leikkaamalla kortsun auki ja levittämällä kelmuksi siihen pillun päälle. Muistan miettineeni, että kuka oikeasti jaksaa ruveta tollasta säätämään kesken panemisen.

Meijän bilsan ope teki saman :D kaikkia nauratti ku sillä oli sellaset armottomat mursuviikset XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi