Hyi v×tun pervo miesgyne , vai ylireakoinko?
Tutkimuksen alussa kun aina ensin tunnustellaan sormilla niin tämä painoi peukalon häpyhuulieni väliin suoraan klitorikseen. Ei kukaan naisgyne tee näin vaan pitävät näppinsä kurissa. Vai onko tämä ihan normaali tilanne, josta ärsyynnyin vain koska kyseessä miesgyne?
Kommentit (62)
Ei mulla ainakaan gyne ole klittaan koskenut.
Terveisin Mies
SInä päätät, mikä sinulle on oikein ja mikä ei, ei se mikään palsta-gallup ole.
Ei ole kyllä mulle sattunut, mutta kuten itsekin sanoit, mitä olisit tuuminut jos kyseessä olisi ollut naisgyne?
Oisko mahdollisesti kyseessä muuan gyne, jonka sukunimi on jalan osa.
Niinsanotulla ankka-ottella tarkastetaan häpyluuta ja epämuodostumia. Voihan olla, että klitoriksesi olisi epänormaali tai sen vieressä voisi olla tuumori.
olisko gynen pitänyt tarjota ravintolailta ennen kuin käy käsiksi?
Vierailija kirjoitti:
Niinsanotulla ankka-ottella tarkastetaan häpyluuta ja epämuodostumia. Voihan olla, että klitoriksesi olisi epänormaali tai sen vieressä voisi olla tuumori.
En tiennyt tämmöisestä, mutta ehkä kyse oli tästä! Ap
Mulla on kyllä gynekologi avannut häppärit toisistaan, sekin tuntui vähän härskiltä🤔
Oisit voihkaissu ja pyytäny sitä runkkaamaan sua.
Mullakin teki noin kun kävin ekan kerran. Levitti häpyhuulet ja peukalolla kosketteli klitorista ja sen ympäristöä ja sanoi jotain tyyliin "tosi kaunis pimppi sulla". Lopuksi kun tarkastus loppui ja nousin tuolista hän läpsäisi minua paljaalle pepulle. Onko normaalia?
N18
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista.
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin nuoren miehen kantamassa päällään paitaa, jossa tuo yllämainittu teksti oli.
Se myötähäpeä mikä minulle tuli siitä oli valtaisa.
Samoin jos joku viljelee kirjoittaessaan tai puheessaan tuota lausetta.
Kertoo vain ihmisestä, joka ei ikinä tule näkemään pimppaa... siis livenä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä gynekologi avannut häppärit toisistaan, sekin tuntui vähän härskiltä🤔
Öö...olisikohan tutkimus onnistunut niin että ne olisivat olleet kiinni toisissaan?
Siis sorkki vaan klitorista puhumatta mitään? Itselläni lääkärikammo,ja tykkään kun hammäslääkäri ja gynekologi selittävät mitä tapahtuu samalla kuin tekevät työtään.Onhan siinä muuten avuton olo,kun ruumiinaukkoja sorkitaan eikä tiedä mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin nuoren miehen kantamassa päällään paitaa, jossa tuo yllämainittu teksti oli.
Se myötähäpeä mikä minulle tuli siitä oli valtaisa.
Samoin jos joku viljelee kirjoittaessaan tai puheessaan tuota lausetta.
Kertoo vain ihmisestä, joka ei ikinä tule näkemään pimppaa... siis livenä oikeasti.
Ihan hauskahan tuo on. 😁
Sen sijaan aikuinen, joka puhuu "pimpasta"...
Ehkä se oli vahinko? Mutta en kyllä muista, että kukaan olisi koskenut mun klittaan gynekologilla, ja olen ollut tutkittavana varmaan sata kertaa.
Oho.