Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei vakiinnu on vastuuton?

Vierailija
30.08.2016 |

No, voin kaikille besserwissereille omalta osaltani kertoa että parisuhde ei ole tehnyt minulle koskaan mitään hyvää. Väittävät että naimisissa olevat miehet elävät pidempään, no minä saisin luultavasti sydänkohtauksen ennen neljääkymmentä. Tässä muutama asia, joita minulle tapahtuu parisuhteessa:

- muutun epävarmemmaksi
- muutun sulkeutuneemmaksi
- kadotan elämänhallintani
- alan ottaa paineita kaikenlaisista turhista asioista
- itsetuntoni heikkenee
- alan masentua
- naisen kosketus alkaa tuntua ahdistavalta
- tuntuu että olen häkissä

Varmaan silti olen jonkinlainen kypsymätön renttu, kun en vakiinnu. Ihan miten vaan ihmiset. Kiitos kun tiedätte miten toisten pitäisi toimia omassa elämässään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvi haluta parisuhdetta, eikä se kerro ihmisestä muuta kuin että tämä ei halua parisuhdetta. Sellainen ihminen voi olla myös vastuuton, mutta voi olla myös kypsä ja vastuuntuntoinen.

Vierailija
2/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien tarvi haluta parisuhdetta, eikä se kerro ihmisestä muuta kuin että tämä ei halua parisuhdetta. Sellainen ihminen voi olla myös vastuuton, mutta voi olla myös kypsä ja vastuuntuntoinen.

Ja suurin osa maailman vastuuttomista ihmisistä elää parisuhteessa sekä tekee lapsia. Moni hyvin vastuuton ihminen ei itseasiassa mitään muuta halua kuin parisuhteen ja voi esim. inhota irtosuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tyhmää ja mustavalkoista ajattelua vetää noin suoria johtopäätöksiä kuin mihin otsikkosi viittaa.  Tiedän, että tuollainen ajattelu on aika yleistä, mutta siitä viis. Nehän ovat vain mielipiteitä. 

Sinähän päinvastoin tunnut todella vastuuntuntoiselta mieheltä. Tiedät elämänkokemuksesi perusteella, että vakiintunut parisuhde ei tee sinulle hyvää (vaan päinvastoin"pienentää" sinua), joten torjut sen. 

Ykkönen kirjoitti viisaasti. 

Vierailija
4/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei itse omasta tahdostaan halua vakiintua on itseasiassa älykkäämpi kuin vakiintuva.

Miksi ottaa kiukutteleva kana huolekseen, murheekseen ja maksettavakseen; ennemminkin sellainen mies joka suostuu tai jopa vielä haluaa tällaista ei voi mitenkään olla normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä