Uskoisitko tämän naisen painavan 133,5 kg?
http://aijaa.com/orZLnc
Kyseessä Usa:n Biggest Loserin 13.kauden kilpailijatar Conda Britt. Pituus 168 cm (5'6) ja paino 294 paunaa (133.5 kg). Minusta näyttää todella laihalta ja tulee mieleen että olisi 80-100 kg. Hänellä on upeat muodot mutta saisi olla reilusti isompikin
Kommentit (30)
Jessus. Todellakin painaa yli 100 kg.
Missä hänen napansa on? Jääkö se alemman vatsamakkaran alle?
Mahtavat mahamakkarat, noita kun pääsisi löllyttelemään ja voisi upottaa kasvonsa niihin, katsoa mitä poimujen välissä sekä alemman makkaran alla on. Condalla oli myös 4 selkämakkaraa, kaksoisleuka ja hänen mahamakkaransa hyllyivät kävellessä. Conda oli Jumalatar.
Vendaze kirjoitti:
Mää voisin ettiä sulle pari tämän aiheen foorumia jotta saat samanhenkistä keskusteluseuraa, vai haluatko väkisin jatkaa täällä?
Mä olen yrittänyt ehdottaa niitä suurempia, eli Dimensionsia ja Fantasy Feederiä (Curvage taisi lopettaa...?), mutta ap:lle ei kelpaa, koska [joku tekosyy]. Alastonsuomessakin taitaa pyöriä joku oma FA/FFA-ryhmänsä, se ainakin on suomenkielinen. Mutta eiköhän ap:lla ole joku syy miksi sekään ei kelpaa.
FFA kirjoitti:
Vendaze kirjoitti:
Mää voisin ettiä sulle pari tämän aiheen foorumia jotta saat samanhenkistä keskusteluseuraa, vai haluatko väkisin jatkaa täällä?
Mä olen yrittänyt ehdottaa niitä suurempia, eli Dimensionsia ja Fantasy Feederiä (Curvage taisi lopettaa...?), mutta ap:lle ei kelpaa, koska [joku tekosyy]. Alastonsuomessakin taitaa pyöriä joku oma FA/FFA-ryhmänsä, se ainakin on suomenkielinen. Mutta eiköhän ap:lla ole joku syy miksi sekään ei kelpaa.
En ole feeder niin ei kiinnosta ja en halua käydä missään sivuill missä on alastomuutta.
Kaikki miesten naisille asettamat kauneusihanteet rampauttavat naista. Poikkeus ei näemmä tämäkään. Kaikki keinot sallittuja, joilla nainen saadaan heikkoakin heikompaan asemaan fyysisesti, taloudellisesti ja/tai henkisesti. Ja sitten kiihotutaan siitä, että voi itse olla se kyvykkäämpi ja toinen huollettava.
FABoy kirjoitti:
FFA kirjoitti:
Vendaze kirjoitti:
En ole feeder niin ei kiinnosta ja en halua käydä missään sivuill missä on alastomuutta.
M.O.T.
Sitä ei ikinä tarvita! Läskideniamismi on roskaa kun tarkoitus on tulla lihavaksi kuten gainereilla.