Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo röökinpummailijoihin Helsingissä!

Vierailija
30.08.2016 |

Aina jos on asiaa Helsingin keskustaan yritän olla polttamatta kun aina jostain ilmestyy juoppo tai teini mankumaan tupakkaa. Pahimmat on ne jotka väijyy ja heti kun otat äsken esiin niin ilmestyvät käsi ojossa. Ja eroon näistä on vaikea päästä, jäävät pahimmillan jankkaamaan minuuttitolkulla. Ärsyttäväää!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakointi.

Vierailija
2/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos on asiaa Helsingin keskustaan yritän olla polttamatta kun aina jostain ilmestyy juoppo tai teini mankumaan tupakkaa. Pahimmat on ne jotka väijyy ja heti kun otat äsken esiin niin ilmestyvät käsi ojossa. Ja eroon näistä on vaikea päästä, jäävät pahimmillan jankkaamaan minuuttitolkulla. Ärsyttäväää!

Askin esiin siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tupakka maksaa n. 30 senttiä. Pyydä maksu ja henkkarit.

Vierailija
4/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Ennätys oli yhden tupakkakerran aikana neljä eri pummaajaa. Yksi vielä tupakan saatuaan laittoi tyynesti omaan askiinsa joka oli melkein täynnä.

Vierailija
5/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tupakointi.

Niiden tässä pitäisi lopettaa joilla ei ole rahaa/ikää ostaa omia röökejään

Vierailija
6/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ei ja sen jälkeen käyttäydyt kuin olisivat ilmaa

Vierailija
7/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri vaihtoi sätkiin. Pummaus on vähentynyt. Jos vielä joku pummii, niin antaa tarpeet itse rullattavaksi. Menee monella sormi suuhun.

Vierailija
8/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan anna. Yhden poikkeuksen olen tehnyt kun todistin eroriidan julkisella paikalla, mies haukkui naisen pataluhaksi ja sanoi ettei kotiin olen tulemista. Nainen itki hervottomasti ja kysyi minulta yhtä savuketta, ei yleensä kuulemma polta. Uskoin riidan todistettuani että oli kyllä savujen tarpeessa ja annoin.

Vierailija
9/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee jotain tupakoijista.

Vierailija
10/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan anna. Yhden poikkeuksen olen tehnyt kun todistin eroriidan julkisella paikalla, mies haukkui naisen pataluhaksi ja sanoi ettei kotiin olen tulemista. Nainen itki hervottomasti ja kysyi minulta yhtä savuketta, ei yleensä kuulemma polta. Uskoin riidan todistettuani että oli kyllä savujen tarpeessa ja annoin.

Me savuttomat olisimme lohduttaneet naista lämpimällä halauksella ja varmistaneet, että hänellä on paikka johon mennä.

Vierailija
11/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätkö siis todellakin kuuntelemaan sitä jankkausta minuuttitolkulla? Et ilmeisesti ole paikallisia.

Vierailija
12/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitteillejättö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me savuttomat olisimme lohduttaneet naista lämpimällä halauksella ja varmistaneet, että hänellä on paikka johon mennä.

:D eipäs nyt liioitella.

Vierailija
13/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätkö siis todellakin kuuntelemaan sitä jankkausta minuuttitolkulla? Et ilmeisesti ole paikallisia.

Joo olen Tampereelta ja meilläpäin pummaajia on harvassa ja silloin harvoin kun pummataan, siitä tupakasta kiitetään. Helsingissä usein joku pelottava spurgu tulee ja karjaisee "anna vi*tu rööki" enkä uskalla olla antamatta. Enkä kyllä aio paikkaa vaihtaa jonkun pummaajan takia, pahimmillaan seuraavat.

Vierailija
14/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitteillejättö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin. Joku Äiti Teresa täällä taas. Kysyin kyllä tarvitseeko apua ja nainen sanoi menevänsä äidilleen. Jätin hänet sitten rauhassa polttamaan, itse en ainakaan tykkäisi jos joku ventovieras pukkaisi lässyttämään kun haluan olla yksin.

Vierailija
15/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä pyydän tämmöistä omaan sosioekonomiseen ryhmääni kuulumatonta henkilöä poistumaan.

Eli: "Mene helvettiin siitä!"

Vierailija
16/16 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, ei oo" "En polta" "Just poltin viimesen" "En pysty antaa, ei oo enää kuin yksi/pari jäljellä"

Noi kaikki on toiminut. Ja ne teinipummit voi käskeä vaikka kotiin kasvamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi