Onko Suomessa huonompaa stand up-koomikkoa kuin Ali Jahangiri?
Kohkaamista, huutamista ja väsynyttä läppää Halla-ahosta ja Räsäsestä... Ei mitään mielenkiintoista tai hauskaa.
Kommentit (102)
Aiheuttaa myötähäpeää. Oli jokunen viikko sitten YleX:llä jostain syystä haastattelussa ja kun oli soitettu jonkun suomiräppärin biisi, olisiko nimeltään "Sä satutat mua" tai "Älä satuta mua" niin Ali rääkyi että mitä MIES itkee tuollaista "yhyyyy sä satutat mua! Mitä v*ttua oikeesti hei! Aikunen mies, tätäkö tää räppi nykyään on?! Jumalauta!" Ja aiheutti juontajille pahan paikan, kun yrittivät sovitella tilannetta.
Komiikastaan en tiedä, mutta tämä Yle puheen ali show on kyllä kauheaa kuunneltavaa. Ihme hekotusta ja vouhottamista koko ajan. Oikeaa keskustelua noissa ohjelmissa on ollut hyvin vähän. En ymmärrä kuka tuollaista jaksaa kuunnella. Ehkäpä Ylellä ajatellaan ettei kukaan kesällä kuuntele radiota niin voidaan tuota roskaa pyörittää pahimmillaan parikin tuntia päivässä....
Jacke Björklund on HYVÄ!
Kohdasta 7:01 alkaa Ikea juttu, se on ihan sairaan hyvä
On.
Kaikki muijat, jotka koittaa onnessaan heittää äijämäistä läppää.
Pirjo Heikkilä on ainoa, joka on saanu oikeasti nauramaan.
Jos et pidä Ali Jahangirista olet rasisti!
Hänen lääkäri veljensä on huomattavasti hauskempi vaikkei heitä komiikkaa päivätyökseen.
likka kivi, ulisee kokoajan vaa jostain kuunatseista:D
Yleensä jos kova kiroilu tai härskit jutut tai henkilökohtaisuudet peli menetetty vanhan kaartin mielestä.
kaikki alin jutut on tasoa, että siihen tuli joku natsi lässyttää, että painu takaisin irakiin. No hei mähän oon alunperin iranista. Kyllä sai ääliö nenilleen :D . Eli jutuissa ei ole mitään hauskaa tulokulmaa. vaan kertoo mielipiteitään.
Moi minä olen Pekka! Joo ihan Pekka vaan.... No nyt siellä yleisössä katotaan mikä V*tun PEKKA! Ok ok minä ymmärrän kyllä.
Joo minä hain pääkaupunkiseudulta bussikuskin siis tajuatteko BUSSIKUSKIN paikkaa! Ok palkka 2600 euroa per kuukausi no no miinus verot :( Ja sitten asunto tietenkin pitää maksaa itse koska siihen noilla kovilla tuloilla saa tukea! Mutta sitten minun naamakirja kaveri No sanotaan A* * Ah**ed sai saman paikan! Palkka hänellä saman verran plus sitten meidän ns. soppala maksaa hänen asumisen. NYT SAA NAURAA!
Ihan oikeasti tämä se on tilanne.
Jos koomikko hokee vähän väliä sitä v-alkuista sanaa ja monet vitsit on alapäästä tai natseista niin aika huonolta kuulostaa.
Neloselta tuli tässä hiljattain ohjelma jossa Ali oli ja pelkkää kiroilua pääasiassa! Hyvä koomikko osaa esiintyä ilman v-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa yhtään hyvää stand-up-koomikkoa?
On.
Paukutusjengi: Joni Koivuniemi, Anders Helenius, Jukka Lindström, Teemu Vesterinen.
Ilari Johansson on loistava, mutta olen kuluttanut hänet itseltäni..
Iikka Kivi oli miellyttävä. Robert Pettersson on hyvä, uppoaa.. Häntä ei kyllä puolta tuntia jaksa kuunnella.
Liuta tyyppejä, joista kuullaan vielä. Ølhusin amatööri-illat ovat pop.
Iikka Kivi on kyllä luokaton, pelkkiä p****juttuja esitykset. Erään kerran olin kutsutussa tilaisuudessa, jossa lähinnä vittuili katsojille, ilmeisesti ei arvostanut kyseisen alan ihmisiä tai jotain. Nykyään Iikka on kaiketi politisoitunut entisestään, en kyllä omaehtoisesti maksaisi tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
likka kivi, ulisee kokoajan vaa jostain kuunatseista:D
Ilkka Kiven twitterissä selviää mikä on miehiään. Aika paljon käy ihmisten kimppuun.
Ikävä vasemmistolainen räksyttäjä.
Tämän illan jakso ei oikein uponnut. Vitsin mukaan pa kolaisvyöryn mukana piti tulla r aiskaajia, mutta mitä saatiin? ... porukkaa, joka valittaa puurosta. No, täällä Oulussa tuo lupaus on lunastettu.
Se on ainakin huonompi se plösö punatukkainen mies, joka on nyt jenkeissä. Hän joka potki pahasti hevosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jakso ei oikein uponnut. Vitsin mukaan pa kolaisvyöryn mukana piti tulla r aiskaajia, mutta mitä saatiin? ... porukkaa, joka valittaa puurosta. No, täällä Oulussa tuo lupaus on lunastettu.
Huomasin saman.
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskiverto koomikko se minusta on. Perus vittuilua yleisön kanssa jne, suosittelen käymään keikalla.
M22
Paljon keskimääräistä parempi hän on.
En nyt parhaaksi lähde väittämään, kun en ole kaikkia edes nähnyt/kuullut, mutta hyvä se on.
Paljon parempi kuin monet muut.
Persua vaan taas ärsyttää kun kaverilla on tuollainen nimi ja ulkonäkö.
Ali ja Ilkka ovat sellaisia "koomikkoja", jotka ovat hauskoja lähinnä äärívasemmistolaisten ja muiden rasísti-sanaa ylikäyttävien keskuudessa
Noloa medioille, että ovat ottaneet lahjattoman Alin koko kansan koomikoksi joka toiseen tilaisuuteen mukaan. Selkeä kiintiötapaus, kun ammattitaitoakaan hänellä ei ole.
Ainut paikka, missä voisin tuota hetken katsoa olisi kun muut roustaisivat tuon sählyn. Siitä voisi jopa nauttia. Muuten tuo pilaa esityksen kuin esityksen ja illan tehokkaasti, en edes vihamiehilleni toivoisi moista.