Onko Suomessa huonompaa stand up-koomikkoa kuin Ali Jahangiri?
Kohkaamista, huutamista ja väsynyttä läppää Halla-ahosta ja Räsäsestä... Ei mitään mielenkiintoista tai hauskaa.
Kommentit (102)
On varmaan päässyt etenemään urallaan paljolti taustansa takia. Miettikää tarkemmin itse.
Oon ollu kerran kattomassa Hyrylän baarissa missä kyseinen mikälie varmaan aloitteli hommaansa esiintymällä eikä voi sanoa kyseisestä tyypistä edes koomikko, myötähäpeä oli suuri kun hänen esityksessään oli joka toinen sana vi..u. Pakko oli lähteä kesken pois. Sama homma vieläkin kun nään telkkarissa niin vaihdan kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
"rasistit on vaa niin tyhmää YO HAHASHAHAH antakaa ku mä kerron mitä mulle tapahtu metrossa rasistin kansa..."
"persutki on vaa niin tyhmii LOL"
"räsänenkin on vaan niin tyhmä LOL WTF!!!"
kuka tommosia jaksaa kuunnella?
Kaikkien on pakko kuunnella sitä, pakko nauraa ja pakko taputtaa sen "vitseille", koska jos niin ei tee on rasisti!
Vierailija kirjoitti:
Kohkaamista, huutamista ja väsynyttä läppää Halla-ahosta ja Räsäsestä... Ei mitään mielenkiintoista tai hauskaa.
Falsettihuutoa, joka sattuu korviin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa yhtään hyvää stand-up-koomikkoa?
On. Mm. maailman paras stand up -koomikko Ismo Leikola. Jonka jorinat toimivat hämmästyttävää kyllä myös englanniksi!
Vierailija kirjoitti:
Jonkinsortin Suomen Cosby. Enkä tarkoita sillä nyt tätä viimeisintä kohua vaan sitä, että jonkinlaisella vähemmistökortilla tehtyä komiikkaa joka ei ole kovin hauskaa.
Olen itsekin ajatellut, ettei ole kovin hauska.
Paitsi että Cosby oli hauska.
Käännään heti kanavaa jos tämä Ali JahNkiri naama on ohjelmassa, ärsyttävä huutaja, ei luulis koomikoksi ihan huuhaa.....
Vierailija kirjoitti:
On huonompia, esim Saariluoma. Hänet pitäisi poistaa televisiosta, kun aina alkaa vituttaa sen jutut. En edes ymmärrä miten hän voi kutsua itseään (stand-up) koomikoksi, hirveetä paskaa sen jutut.
Viimeisessä Stadi ja Lande -ohjelmassa keskityin täysin katsomaan, kuinka sen vatsakumpu liikkui sportti-glitter-paidassa. Oli hypnoottista katsottavaa, kuin jotain kobraa olisi seurannut. Normaalisti keskityn sen sössö-ässään, mutta nyt oli kyllä superihmeellinen puvustus paksulla pojalla: liian pieni urheiluvaate. Toisessa tv-ohjelmassa sillä oli niin kireä paitapusero, että napit olivat koko ajan räjähtämäisillään irti. Napit kuroivat juuri ja juuri pinkeän paidan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Käännään heti kanavaa jos tämä Ali JahNkiri naama on ohjelmassa, ärsyttävä huutaja, ei luulis koomikoksi ihan huuhaa.....
Multa jäi se hyvä Stand Up -sarja kesken, kun tuli Ali-jakso. En enää muistanut katsoa muitakaan jaksoja sen jälkeen, kun sitä ei voinut kertakaikkiaan katsoa. Eli pilaa muidenkin esiintymiset.
Voisiko Alin siirtää ihan suosiolla YleFEM -kanavalle? Saisi sitten esiintyä tietyn aatteen ihmisille.
Sami Hedberg ja Janne Kataja olivat muuten tsiljoona kertaa parempia Tuubi-ohjelmassa kuin Ali ja Kokander.
Katsoin eilen ohjelmaa, jossa tämä ukko esiintyi. En tiennyt mitään hänestä... ja oli kyllä ihan älyttömän surkea. Huusi jotain kirosanoja kirjojen päällystämisestä kontaktimuovilla ym. Aivan ala-arvoinen esiintyminen, jota voi komiikaksi kutsua.
Onhan se naurettava mustanaama. Vihapuhetta suoltaa, tympiää.
Samanlainen kuin Paleface joka lähinnä Ylen rahoilla tulee toimeen ja pakotetaan joka yhteydessä.
Leikola ja Hedberg näin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Leikola. Varsinkin kun esitystä hiottu ja jätetty öhkimiset veks. Nokkela, hauska ja sympaattinen.
Ei perusta huumoriaan ilkeilyyn tai yleisölle vettuiluun vaan yleismaailmallisiin havaintoihin ja helposti samaistuttaviin jokapäiväisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mm. maailman paras stand up -koomikko Ismo Leikola. Jonka jorinat toimivat hämmästyttävää kyllä myös englanniksi!
Ismo Leikola paransi mun masiksen. Kiitos juutupeen.
Olen nähnyt hänet joitakin vuosia sitten. Minä en oikein ole stand up -komiikan ystävä muutenkaan, mutta oli kerrankin vapaailta lähteä kaverin kanssa ulos ja mies jäi lastenvahdiksi (tapahtuu siis kerran kahdessa vuodessa). Jahangiri oli esiintymässä, sitä sitten katsoimme. Tuli sieltä jotain ihan hauskaakin liittyen kulttuuritörmäyksiin perhe-elämässä, mutta eniten minua häiritsi se tauoton kiroileminen. Yhtäkään lausetta ei saanut sanottua ilman vittua. Myös hänellä - kuten muillakin tuntemillani iranilaisilla - on se käsitys, että vain iranilainen kulttuuri on hyvää, kaikki muu huonoa. Jos Suomessa syödään perunaa, se johtuu siitä, että olemme idiootteja, mutta jos peruna olisikin Iranista peräisin, se olisi maailman paras tuote.